معنای کلمه لاکچری

لوکس بودن به معنای واقعی یعنی چه؟

انواع چوب و روکش در دکوراسیون لوکس و لاکچری

گروه صنایع چوب و هنر ایران زمین طراح و سازنده دکوراسیون لوکس و لاکچری

مدتی است که کلماتی چون لاکچری، لوکس و محصولات لاکچری و غیره ، وارد زبان محاوره و نیز فرهنگ و سبک زندگی ما شده اند.

زندگی لوکس و استفاده از محصولات لاکچری – دکوراسیون لاکچری 

این کلمه به معنای خود نمایی کردن (البته به اشتباه!! ) به این صورت جا افتاده است که برخی از افراد جامعه که از یک طبقه خاص اجتماعی برخوردارند، برای خود نمایی کردن و به اصطلاح خودشان لاکچری زندگی کردن، هزینه های گزافی می­پردازند بدون آنکه خود بدانند که زندگی لوکس به چه معناست.

این افراد عمدتا با خرید لباس های مارک و یا ماشین های گران قیمت به دنبال زندگی لوکس و لاکچری هستند. ولی آیا واقعا چنین چیزی درست است و لوکس بودن همان خود نمایی کردن است؟

طراحی منبت برای دکوراسیون کلاسیک

طراحی منبت برای دکوراسیون کلاسیک

لاکچری:

می توان گفت که با توجه به اصل و ریشه غربی این کلمه دخیل، لاکچری یا همان سبک زندگی فاخر، نوعی رفتار نهادینه شده در خود فرد است که حتی ممکن است آن را از نیاکانش به ارث برده باشد.

در واقع پوشش و سبک زندگی فرد در جامعه نمادی از اصالت و ریشه های او می باشد که بدون خودنمایی و از طریق خود او به نمایش در می آید.

مثلا شخصی که مرسدس بنز سوار می­ شود و برای آن هزینه می ­نماید تنها به خاطر اصالت و قدمت دیرینه بنز از آن استفاده می­ کند نه به خاطر خودنمایی و کسب اعتبار ظاهری. البته این موضوع فقط در مورد افراد لوکس و اصیل صدق می کند.

حتی در مورد همکاری و ارتباط بین برند ها نیز این مطلب صادق است. هیچ گاه یک برند پرآوازه و اصیل با یک برند نو پا قرارداد همکاری امضا نمیکند. مثال بسیار واضح آن همکاری بین سواروسکی و مرسدس بنز است که هر دوی آنها بیش از یک قرن سابقه دارند و اعتبار هردو در بین مردم قابل توجه می­ باشد.

پس باید در مورد معنای کلمات و استفاده درست و به جای آنها در زندگی روزمره خود دقت نماییم تا در نخستین گام باعث کسب اعتبار در اذهان مردم جامعه خود گردیم.

منبع : معنی لاکچری

ایده دکوراسیون نئوکلاسیسم ,دکوراسیون لاکچری دکوراسیون کلاسیک و مدرن , دکوراسیون کلاسیک ایرانی , دکوراسیون کلاسیک منزل 2015 , مبلمان لاکچری , منازل لاکچری , دکوراسیون کلاسیک پذیرایی , دکوراسیون داخلی منزل به سبک کلاسیک

ایده دکوراسیون نئوکلاسیسم ,دکوراسیون لاکچری
دکوراسیون کلاسیک و مدرن , دکوراسیون کلاسیک ایرانی , دکوراسیون کلاسیک منزل 2015 , مبلمان لاکچری , منازل لاکچری , دکوراسیون کلاسیک پذیرایی , دکوراسیون داخلی منزل به سبک کلاسیک

سوال : معني کلمه ي لاکچري چيست؟

پاسخ سوال فوق را در زیر مشاهده نمایید :
لاکچری چیست؟ – وب نگین
لاکچری-چیست؟
لوکس گرایی یا لاکشری (Luxury) به معنای شکلی از زندگی است که در ان فرد …
اما در ایران به صورت لاکچری تلفظ می شود، که البته با توجه به جا افتاده بودن کلمه …
البته هنوز تعریف مشخص و واحدی برای لاکچری (Luxury) در دنیا وجود ندارد. …
لاکچری،لوکس
luxury

سلام،اولین نوشته و خوشحالی از چیدن کلمات کنار هم.بدون مقدمه لاکچری چیست؟ با کلمه لوکس همه اشنا هستیم. در واقع با وجودی که لوکس یک واژه لاتین به معنای تجملی …

معنی کلمه لاکچری بایگانی – ایران گفت اخبار داغ روز

لاکچری چیست؟ زندگی لاکچری چگونه است؟ معنای واژه لاکچری یعنی…. این یکی از سوالهایی که اینروزها خیلیها در اینترنت ..

لاکچری ایفون

معنی لاکچری چیست ؟  معنی لاکچری; لاکچری یعنی چه; معنی کلمه لاکچری; لاکچری یعنی چی؟ لاکچری به چه معناست; لاکچری به انگلیسی; ایفون لاکچری چیست; معنی لغت

معنی لاکچری چیست   معنی کلمه لاکچری – لاکچری

معنی کلمه لاکچری

معنی کلمه لاکچری چیست
معنی_کلمه_لاکچری
معنی کلمه لاکچری چیست
لاکچری-تجمل گرایی!!!!

لوکس گرایی یا لاکشری (Luxury) به معنای شکلی از زندگی است که در ان فرد …
. این شخصیت کسی هست که از کلمه لاکچری و لغات دیگه ی لاتین …

معنی لاکچری چیست

ایده دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک چوبی لوکس و لاکچری جدید

ایده دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک چوبی لوکس و لاکچری جدید

من خالق «زندگی لاکچری» هستم ! …
. رفته یا می رود و دایم در تلاش است که از کلمات انگلیسی استفاده کند تا وقتی انجا می رود لنگ نماند. …
در خیلی از پروژه ها این طور است که شخصیت ها به خوبی تعریف می شود، اما فرصت بازی نیست. …
.. خسته نباشید به همه ی عوامل فیلم پایتخت خصوصا اقای مقدم و اقای مهرانفر و …
معنی کلمه ی لاکچری چیست؟

معنی لاکچری چیست

لاکچری به انگلیسی

معنی لاکچری به فارسی

لاکچری یعنی چه

لاکچری ویکی پدیا

لاکچری به چه معناست

ماشین لاکچری

چندی است که مجموعه پایتخت از سیمای ایران پخش میشود . در حین کلمات درست و نادرست این مجموعه کلمه ای توجه ام را جلب نمود ، لاکچری !!!!
جدای از اینکه ادای این کلمه از سوی این مجموعه جنبه تبلیغ این نوع زندگی را دارد و یا خیر ،سعی کردم اطلاعاتی در این مورد کسب نمایم و به موضوع زیر برخوردم . موضوعی تامل برانگیز که اغلب مردم در دنیا را فریفته خود کرده است . حال آنکه طبق دستورات دین مبین اسلام تجمل گرایی و لوکس زندگی کردن ، منفور است و توصیه به دوری از این نحوه زندگی شده است .

لوکس 

ایده دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک چوبی لوکس و لاکچری جدید

ایده دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک چوبی لوکس و لاکچری جدید

با کلمه لوکس همه آشنا هستیم. در واقع با وجودی که لوکس یک واژه لاتین به معنای تجملی است اما در زبان فارسی مانند یک کلمه فارسی با آن برخورد می شود. لوکس گرایی یا لاکشری (Luxury) به معنای شکلی از زندگی است که در آن فرد ترجیح می دهد اجناس لوکس را بخرد. لاکشری با وجودی که به تلفظ صحیح واژه انگلیسی نزدیکتر است اما در ایران به صورت لاکچری تلفظ می شود، که البته با توجه به جا افتاده بودن کلمه لوکس در زبان فارسی همان ترجمه لوکس گرایی برای آن مناسب تراست.

[تصویر: %D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86.jpg]

لاکچری یک سبک زندگی است که در آن فرد اصرار دارد گران قیمت ترین و با کیفیت ترین اقلام را در میان کالاها و خدمات انتخاب کند چرا که گمان می کند با این کار تجربه ممتاز و حس برتر و بالاتری نسبت به هم رده های خود در جامعه پیدا می کند. اتومبیل های لاکچری را همه در زیر پای فوتبالیست های مشهور دیده ایم. ساعت ها، جواهرات، مبلمان و وسائل خانگی و همینطور هتل ها و رستوران ها از کالاها و خدمات لاکچری به حساب می آیند. خرید بلیط تجربه های لذت بخش و نادر مثل سفر به فضا هم از جمله خریدهای لاکچری شناخته می شود. میوه فروشی که میوه های درشت و با کیفیت را در فضایی جداگانه نگه می دارد هم یک لاکچر فروش است که دنبال مشتری پولدار و لاکچرپسند می گردد.

[تصویر: %D9%85%DB%8C%D9%88%D9%87.jpg]

لاکچری

بازار لاکچری یا لوکس فروشی یک بازار بسیار پردرآمد و البته با مشتریان خاص است. مشتریان مغازه های لاکچری آدم هایی هستند که در مورد قیمت زیاد چانه نمی زنند و بیشتر از قیمت نگران واقعی بودن نام تجاری یا برند محصولی هستند که می خرند. به همین خاطر اگر بتوانید محصول خود را به عنوان یک برند یا نام تجاری لاکچری به لوکس گراها معرفی کنید و به آنها بقبولانید که با خرید این محصول می توانند جزو باشگاه لاکچرها باشند، می توانید مطمئن باشید که برنده شده اید و جایگاهی عالی در بازار برای خود ایجاد کرده اید.

[تصویر: %D9%84%D9%88%DA%A9%D8%B3_21.jpg]

البته هنوز تعریف مشخص و واحدی برای لاکچری (Luxury) در دنیا وجود ندارد.

خیلی ها معتقدند هر چه جنس گران قیمت تر و کمیاب تر باشد لاکچری تر است.

برای همین وقتی یک ساعت لاکچری به دست می کنند اصرار دارند ثابت کنند دارای شناسنامه تائید شده و شماره سریال قابل رهگیری از طریق اینترنت است و از همه مهم تر از این ساعت فقط تعداد مشخص و محدودی تولید شده که افراد خاص و مشهور و سرشناسی آن را در کلکسیون خود دارند.

بد نیست بدانید که تب لوکس گرایی فقط پولدارها و خوش درآمدها را نگرفته است. حتی در خانه های افراد کم درآمد هم شما می توانید وسایل مشخصی را پیدا کنید که فقط به خاطر لوکس و تجملی بودن وجودشان در خانه تحمل می شود. جالب اینجاست که شوق جستجو برای وسایل لوکس یا لاکچری ، حتی از همان زمان غار نشینی نیز همراه انسان بوده است. به گردن آویختن دندان شیری که برای شکارش زحمت زیادی کشیده شده بود یا آویزان کردن عاج فیل از سقف غار، همگی حکایت از شوق و علاقه شدید انسان غار نشین به متفاوت بودن و به قول لاکچرهای امروزی متمایز بودن می کند.

شک نیست که لاکچری یک پدیده اجتماعی است که در برخورد و ارتباط طبقات خاصی از انسان ها با یکدیگر معنا پیدا می کند. ما وسایل لوکس را برای دل خودمان نمی خریم. می خواهیم با آن مفهومی را به دیگران نشان دهیم.

بدیهی است که از لحاظ روان شناسی این مفهوم لوکس نمایی یا به رخ کشیدن و نمایش اجناس لوکس یک پدیده ذهنی و غیرواقعی است، اما با این وجود بسیاری از افراد پولدار و حتی طبقه متوسط جامعه حاضرند سلامتی و سرمایه خود را به خطر بیاندازند و حتما لاکچرگونه زندگی کنند.

[تصویر: iphone6_elite_swa_lg_gold_1.jpg]

بازار عرضه خدمات و محصولات لاکچری یک “گوشه بازار(Niche Market)” است که سودی کلان در آن خوابیده است. باید پذیرفت که افراد پولدار و بسیار ثروتمند جامعه جهانی را نمی توان نادیده گرفت. این افراد داشتن یک زندگی لوکس و متمایز را حق خود می دانند و اصرار دارند که به هر شکلی که شده، متمایز بودن شان را هم به خود و هم به دیگران ثابت کنند.

به همین خاطر با فراغ خاطر و بدون تاخیر و چانه زنی ثروت خود را برای خرید محصولات و استفاده از خدمات لاکچری به جریان می اندازند و با دست و دلبازی پول خرج می کنند. صاحبان کسب و کارهایی که برای مشتریان لاکچری محصول خاص داشته باشند و بتوانند این گروه از مشتریان ویژه را به سمت خود جلب کنند، در واقع برنده بازار هستند. اما نکته این جاست که این تاجران قبل از هر کاری باید لاکچر بودن محصول و خدمات خود را به مشتری لوکس گرا و ممتاز ثابت کنند. اینجاست که بحث «بازاریابی لاکچری» و یافتن رسانه ای مناسب برای معرفی محصولات و خدمات لاکچری مطرح می شود.

[تصویر: 400280_351670468177052_140432149300886_1...257289.jpg]

نوشته حمید کوثری – منبع سایت اترژی مثبت

حال ما دوست داریم زندگی لاکچری داشته باشیم !!!!

برند دکوراسیون فن و هنر

وب سایت ASHWOOD   خدمات لاکچری

هنرکده فن و هنر  در سال 1340  در خیابان شریعتی، در قلب منطقه دروس ، در مهد مسلم معروف ترین لوکس سازان تهران متولد گردید. این برند نام خود را از دو کلمه فن و هنر، به ودیعه گرفت.

گروه صنایع چوب فن و هنر با بهره مندی از مواد اولیه مرغوب و اصیل و تجربه گرانقدر استاد علی حیدری فعالیت خود را آغاز نمود . محصولات این مجموعه فقط برای مصرف کنندگان ساخته میشود و این مجموعه با هیچ شعبه دیگری و حتی همکاران همکاری ندارد .

دکوراسیون لوکس و لاکچری

ایده دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک چوبی لوکس و لاکچری جدید
WhatsApp us