ایده ها و طراحی آپارتمانهای ساده و کوچک زیر 30 متر مربع با ویژگی های همه کاره

آیا شما یک آپارتمان کوچک با تنها 30 متر مربع دارید؟

برخی از افراد هنگام انتخاب طراحی یک واحد کوچک گیج می شوند  که می توانند درآپارتمان کوچک ساده جا بیافتند گیج می شوند . آپارتمان فوق العاده کوچک می تواند فضای راحت و جالب برای زندگی باشد اگر بتوانید آن را با طراحی مناسب مطابقت دهید.

دکوراسیون بسیار جالب خانه

دکوراسیون بسیار جالب خانه

شما می توانید در آپارتمان کوچک خود را با ویژگی های متنوعی که آسان است استفاده کنید، ایجاد کنید. برنامه ریزی برای ذخیره سازی مخفی در این مورد بسیار مفید خواهد بود. بهتر است اگر مفهوم فضای باز را اعمال کنید، این کار موثرتر است. آرایش روشنایی نیز مهم است که شما باید به خوبی برنامه ریزی کنید.

یکی از طراحان مشهور در سن پترزبورگ، اندرو و آلن تیمونینا موفق به ایجاد یک فضای جذاب در منطقه شده اند که تنها 30 متر مربع است. او از نور و تاریکی در این اتاق استفاده می کند. ترکیبی از سفید، قهوه ای، آبی و سایر رنگ های خنثی، بسیار نرم و با فضای آپارتمان ترکیب شده است.

آرایش زیبای زیبایی یک فضای عاشقانه در وسط شادی شما ایجاد می کند. برای استفاده از هر نوع لامپ که می تواند در آپارتمان شما مناسب باشد، رایگان است. بهتر است اگر از مبلمان نور مانند صندلی غیر رسمی و میز قهوه مینیمالیستی استفاده کنید که می تواند یک یخچال کوچک در این اتاق باشد. شما باید این اتاق را به اتاق تمیز و راحت تر برای زمان استراحت بدهید.

این مفهوم اتاق خواب برای شما بسیار جالب و کارآمد است. این فقط یک اتاق کوچک در یک کابین است که در وسط این آپارتمان واقع شده است. کابین با یک لایه چوب اتاق خواب بسیار مفید و همه جانبه هستند، دیگران فکر نمی کنند این یک اتاق خواب زیبا باشد اگر شما آن را درب کشویی باز نمی کنید.

با جدول کار در اتاق نشیمن اشتباه چیست؟ مهم نیست که تا زمانی که کار خود را انجام ندهید، یک فیلم را تماشا نمی کنید.

صفحه نمایش تلویزیون مینیمالیستی با فرش کوچک برای این آپارتمان کافی است. آن را به سخت و دشوار نکنید، ممکن است احساس خستگی ایجاد کنید.

آپارتمان ساده و کوچک  می توانید برای باقی مانده از داخل کابین به عنوان یک آشپزخانه زیبا و مینیمالیستی اعمال می شود. این آشپزخانه دارای ذخیره سازی زیادی است که برای صرفه جویی در وسایل آشپزخانه بسیار کارآمد است. شما می توانید آن را مرتب نگه دارید و تمام وقت را تمیز نگه دارید، به جز زمانی که شما در حال آشپزی هستید.

رنگ های رنگ سفید و خنثی در این آپارتمان پس از یک فعالیت طولانی مدت برای استراحت بسیار دشوار است. این هدف است که طراح می خواهد. آنها می خواهند تصویر آپارتمان کوچک را که مضطرب و بی حوصله نیست ظاهر کند.

حمام سفید و خاکستری شما را در حالی که زمان دوش گرفتن را خراب می کند. شما می توانید الگوی ساده ای برای کاشی های حمام خود را انتخاب کنید. این در دسترس است برای انجام همان چیزی در مورد تنظیم نور در این حمام. ساده  آپارتمان کوچک با ویژگی های همه کاره تکمیل شده است. امیدوارم شما یک ایده بگیرید

WhatsApp us