انواع مدل کابینت آشپزخانه ( درب چوبی کابینت )

ساخت درب های بسیار زیبا و فوق العاده چوب ون , بلوط , ماهون و ونگه افریقایی

درب کابینت چوبی

گروه صنایع چوب فن و هنر : طراح و سانده انواع درب کابینت طرح های تمام چوب و تمام منبت سبک باروک ، سبک های کلاسیک ، طرح های کوبیسم ، تلفیق مدرن , سنتی و کلاسیک در جهت ایجاد احساس کیفیت و خاص بودن با رنگ های قوی و عالی تماما وارداتی ( سفارشی ساز , دست ساز و ماشینی هر طور که شما بخواهید و میتوانید در هنگام ساخت حضور داشته باشید ) . فن و هنر با سابقه 57 سال فعالیت در شمال تهران , قبل از سفارش با مشتریان قبلی ما صحبت و نمونه کارها را مشاهده کنید .

درب کابینت چوبی 

انواع درب کابینت چوبی

دکوراسیون داخلی آشپزخانه 

 

کابین زیر دستشویی

طراحی و ساخت انواع کابینت زیر روشویی

طراحی و ساخت انواع کابینت زیر روشویی

کابینت تمام چوب کاج

کابینت آشپزخانه تمام چوب

دکوراسیون کابینت تمام چوب ، کابینت کلاسیک ، مدرن سنتی

دکوراسیون کابینت تمام چوب ، کابینت روستیک , تلفیق کلاسیک و مدرن سنتی

دکوراسیون چوبی

دکوراسیون کابینت تمام چوب ، کابینت کلاسیک ، مدرن سنتی

دکوراسیون کابینت تمام چوب ، کابینت کلاسیک ، مدرن سنتی

دکوراسیون داخلی چوبی


 

کابینت آشپزخانه کلاسیک 

کابینت آشپزخانه کلاسیک ، ایده های منحصر به فرد و عجیب و غریب برای کابینت آشپزخانه درب چوبی

شما می توانید به سبک و استیل آشپزخانه خود با اضافه کردن یک پانل درب تزئینی اصالت و شخصیت ببخشید . یک درب شیشه ای همیشه یک گزینه خوب است ، شما همچنین ممکن است با استفاده  از گزینه های دیگر برای اضافه کردن شخصیت و هویت به آشپزخانه اقدام کنید !

در اینجا برخی از ایده ها و عکس های منحصر به فرد، خلاق، و عجیب و غریب کابینت آشپزخانه درج شده است ، درب پروژه های دکوراسیون مشتری در طراحی آشپزخانه توسط فن و هنر ایران زمین برای شما ساخته میشود .

کابینت آشپزخانه کلاسیک 

جذابیت های کلاسیک دنیای قدیم را به هر بخش خانه و بخصوص آشپزخانه اضافه کنید. در اینجا چند شغل ما با سیم درب کابینت انجام شده .

طرح های التقاطی از سبک های صنعتی و کلاسیک

این سیم ها همان توری مرغی است اما با اندکی تفاوت .

تلفیق چوب , ام دی اف , شیشه و فلز

اولین درب کابینت چوب مشبک است (یکی دیگر از گزینه های خوب). دومین سیم مسی است. شما میتوانید آشپزخانه سیاه و سفید و آشپزخانه قهوه ای را در وب سایت سرچ کنید . اما در نهایت شما به یک طراح خوب نیازدارید تا بتواند متریال و کیفیت نهایی کابینت را نمایان کند .

اجرای برتر دکوراسیون آشپزخانه با انواع متریال پارچه، کاغذ دیواری، یا رنگ و شیشه ..

با پارچه یا تصویر زمینه، امکانات بی پایان هستند! این که آیا سنتی، معاصر، کشور، و یا اکولتیک طراحی شود نیاز به طراحی است که سبک ها را بشناسد ! در زیر سبک فرانسوی  Bentwood  است. پارچه در پشت درب X mullion  میباشد .

اینجا هنرکده فن و هنر است . ما بهترینها را گرد هم جمع کردیم .

عکس زیر از Bentwood نمایشگاه بوتیک شیکاگو در LuxeHome است.

چشمانداز چشمان سبز شیشه ای در جزیره آشپزخانه و طرح های دیواری آبی رنگ Farrow & Ball در پانل های یخچال و فریزر رنگ آمیزی شده است؟

MULLIONS … چیست ؟

یک عنصر عمودی است که تقسیم بین واحدهای پنجره، درب یا صفحه را تشکیل می دهد یا به صورت تزئینی استفاده می شود.

Mullions کمک می کند تا یک نقطه کانونی خوب برای آشپزخانه شما به وجود آوریم . سبک های مختلفی وجود دارد که می توانند از چوب، فلز، مس و غیره ساخته شوند. آنها از ساده تا تزئینی متنوع هستند. نمونه هایی که نشان داده شده است، کابینت آشپزخانه چوب است.

Mullions سبک اصلی نقطه اصلی این آشپزخانه سنتی کلاسیک است.

X-Style Metal Mullion زیر یک لایه ظریف برای آشپزخانه سنتی Wood-Mode اضافه می کند.

چشم به راستی سطح و خطوط را لمس میکند . یک طرح حساب شده و کامل

راتان یا خیزران

معمولا برای چوب صندلی چوبی یا مبلمان فضای باز استفاده می شود ، اما چرا از آن به عنوان قاب درب کابینت استفاده شده است ؟ این بافت زیبا را به این کابینت گنجه چوبی اضافه می کند.

از سال 2017 استفاده از بافت و مصالح طبیعی جهت ارتباط مستقیم با طبیعت در پروزه های لوکس استفاده می شود و به نوعی میتواند متریال های شاخص برای سال 2017 و احتمالا 2018 را مواد طبیعی و سازگار با محیط زیست انسان داننست که ایجاد بافت میکند . همانطور لوستر ها و جاچراغی هایی که از شمعدان ها و پی سوزهای قدیمی ایده برداری شده اند .

چوب و شیشه 

این که آیا شما به طور کامل از طریق دیدن، تقریبا مات و یا به طور کامل از طریق نگاه نیست، انواع بسیاری از گزینه های درب شیشه ای موجود است … شفاف، مات، اچ، بافت، آینه، سرب، شیشه رنگ آمیزی، و غیره شیشه ای می تواند فضای آشپزخانه شما را به صورت بصری باز کند و شیشه ای روشن را برای مکان هایی برای نمایش ظروف سفالی، سفال یا سایر کالاهای مورد علاقه و اقلام تزئینی ارائه می دهد. در اینجا چند عکس از آشپزخانه مشتریان وجود دارد.

جدیدا شیشه های این مجموعه بصورت cnc  طراحی و قسمت های تورفته با ورق طلا پر میشوند . یک اثر فوق العاده خاص و زیبا .

See this kitchen here.

Here is a media room we did in Wood-Mode cabinetry using stained glass inserts (Sorry the photo quality is a little fuzzy from my phone). The panel covering the large-screen Television lifts hydraulically. You can’t see the ceiling detail in the photo, but we actually carved out and backlit a ledge for the client’s Lionel train tracks. They could operate the system via remote and have the trains circle the room’s ceiling.

EXOTIC TEXTURE…

We added interest to this client’s kitchen by using an exotic veneer door on the upper cabinets. See this kitchen here on our YouTube channel.

Selecting a gorgeous cabinet insert can transform your space and add a decorative and personal style to your kitchen. I’m not a fan of a floor-to-ceiling mass of wood cabinets. For 30+ years we believe a great kitchen is all about details, fantastic design, and expertly precise installation. The choices you make will absolutely influence the feel of  your kitchen. Need help sorting through it all? We’re happy to answer your questions via email, in the comments below, or by phone 516-746-3435 (Williston Park showroom) and 631-808-3116 (Sag Harbor showroom).

See more of our designers’ artistic selections for your kitchen on our main design site.

WhatsApp us