دکوراسیون سرویس بهداشتی

خانه » Blog » دکوراسیون » لوکس و سفارشی » دکوراسیون سرویس بهداشتی

طراحی یک حمام کوچک , بهترین ایده برای یک حمام کوچک

گالری عکس سرویس بهداشتی

طراحی و دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام ، دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک

حمام و سرویس های بهداشتی مکانهایی بسیار کوچک در خانه هستند که میتوانیم بگوییم هر روز بارها از آنها استفاده میکنیم و وجود آنها و بهینه بودن آنها برای یک خانه مهم است .

حمام ها باید بگونه ای طراحی شوند که علاوه بر دوش ، داشتن روشویی و سرویس کامل از امکاناتی مانند وان ، فضایی برای گذاشتن لباس ، فضایی برای حرکت و ارامش را داشته باشند . این درحالی است که اگر به درستی و توسط یک معمار باتجربه انجام شود میتوان به یک سازه عالی برای اهالی خانه تبدیل شود .

مطمئنا یک حمام بعنوان یک ایده عالی فقط با یک دوش حمام نمی شود و به امکانات بیشتر از یک دوش نیاز دارد .

ما در اینجا سعی داریم با گرداوری بهترین ایده به شما یک ایده خارق العاده دهیم . امیدوارم از بخش محصولات چوبی حمام هم دیدن فرمایید . ما سابقه زیادی در استفاده از سازه های چوبی برای حمام و دستشویی داریم و میتوانم بجرات به شما بگویم یوی چوب در حمام فوق العاده است . البته من خودم این را امتحان نکرده ام ، بلکه یکی از مشتریانمان بعنوان تشکر چنان با احساس از تجربه خود در حمام میگفت که انگار خودم ان لحظه زیر دوش بودیم .

ایجاد کف چوبی در حمام :

ایجاد شلف های چوبی در حمام

دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام

صفحه تمام چوب روستیک بعنوان صفحه روشویی

ساخت جلوه های بصری درحمام

استفاده از رنگ و نور در دکوراسیون.

ایجاد جلوه های بصری با نور و رنگ در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی
ایجاد جلوه های بصری با نور و رنگ در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی
ایجاد جلوه های بصری با نور و رنگ در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی
ایجاد جلوه های بصری با نور و رنگ در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی

استفاده از سیستم روشنایی در سطوح مختلف (یکی لامپ سقف کافی خواهد بود).
استفاده از آینه؛
اگر شیشه ای استفاده می شود، بهتر است برای انتخاب یک گزینه شفاف؛ البته پلکسی گلاس هم خوب است ولی برای داشتن امنیت بیشتر یک شیشه سکوریت آبی میتواند احساس دریا یا آسمان را درما ایجاد کند .
استفاده از کوچکترین مقدار ممکن از مبلمان، تنها ذخیره سازی لازم است.

کنسول چوبی زیبا در دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام

استفاده از یک کنسول برای جاسازی لوازم حمام میتواند به شما کمک بزرگی در داشتن یک حمام و سرویس بهداشتی جمع و جور داشته باشد . ( کنسول های تمام چوب یا PVC )

کنسول و کابین روشویی در حمام
کنسول و کابین روشویی در حمام

امیدوارم از تصاویر لذب ببرید .

سرویس بهداشتی های کوچک. ایده طراحی حمام و سرویس بهداشتی کوچک. دکوراسیون و طراحی حمام های کوچک. ایده طراحی حمام و سرویس بهداشتی کوچک. طراحی جدید حمام های , سرویس بهداشتی کوچک خود را بهینه کنید” پلان سرویس‌های بهداشتی به دو دسته کلی طراحی می‌شوند؛ دسته اول طراحی فضای جداگانه برای توالت و حمام و دسته دوم جاگذاری توالت و حمام در کنار یکدیگر. طراحی دسته دوم معمولا در خانه‌هایی صورت می‌گیرد که متراژشان کوچک است. در این مطلب می‌خواهیم در مورد سرویس‌های بهداشتی کوچک برای‌تان بگوییم. همچنین شما را با روش‌های مختلف استفاده بهینه این قسمت از منزل آشنا کنیم. پس ابتدا چند نکته مهم که باید در سرویس‌های مشترک رعایت شود را به شما یادآوری می‌کنیم.

دقت کنید اگر حمام و توالت شما در یک فضا طراحی شده‌اند، حتما دوش حمام را در انتهای سرویس نصب کنید. اگر می‌توانید از کابین مخصوص دوش کمک بگیرید؛ در غیر این صورت، پرده‌هایی مناسب برای حمام تهیه کنید تا در زمان استفاده از دوش، آب به طور مستقیم سمت دیگر سرویس را خیس نکند.


مطالب مرتبط با موضوع دکوراسیون حمام و دستشویی :

WhatsApp us