عکاسی از سونای خشک ( سنگ هیتر سونا )

, , ,
متریال & برند فن و هنر ایران زمین

گالری عکس گروه سوناسازان ، طراحی و ساخت سونای خشک

سونا راباید بصورت یک اثر هنری ارائه داد . عکس سونا , گالری عکس سونای خشک , گالری عکس سونا , ساخت سونای خشک , درباره سونای خشک , لمبه کوبی سونا , چوب سونای خشک , عکس سوناکلیه تصاویر زیر ، تماما ساخت دست آقای حیدری میباشد و حتی لوگو باشگاه و طرح و نقشه سیستم الکتریکی ، امید وارم این کار مورد تایید شما باشد .

ساخت سونای خشک

ساخت سونای خشک

ساخت سونای خشک

ساخت سونای خشک

ساخت سونای خشک

ساخت سونای خشک

ساخت سونای خشک

ساخت سونای خشک

ساخت سونای خشک

ساخت سونای خشک

ساخت سونای خشک

ساخت سونای خشک

ساخت سونای خشک

ساخت سونای خشک

ساخت سونای خشک

ساخت سونای خشک

منبع : ساخت سونای خشک گروه سوناسازان مرجع سونای خشک ایران منابع در سایت فن و هنر : سونای خشک

سوناسازان

گالری عکس سوناسازان شامل تصاویری از طراحی و ساخت سونا در بیش از 300 پروژه کوچک بزرگ میباشد، که در اینجا برخی از این تصاویر درج و توضیح داده میشود .

طرح های سونای خشک اجرا شده توسط این گروه را میتوان به صورت زیر تقسیم بندی نمود :

سونای خشک خانگی سونای خشک باشگاه و مراکزی که در آنها از رطوبت بالا خبری نیست . سونای خشک مجموعه های آبی

هر سونا بر اساس نوع کاربری مجموعه و سبک معماری و فرهنگی محیط طراحی و به دو روش میتوان آن را ساخت : روش اول : سونای پیش ساخته و قابل مونتاژ در محل ساختمان روش دوم : سونای است که در محل سازه ، ساخته و رنگ میشود .

روش ابتکاری : ابعاد توسط یک کارشناس گرفته میشود ، بدنه ها بر اساس ابعاد ساخته و ارسال میگردد ، کارفرما خود یا با کمک یک نفر نیمه ماهر سونا را نصب و راه اندازی میکند ، در زمان نصب گروه سوناسازان بوسیله تلفن و ارسال تصاویر  به انجام نصب کمک و راهنمایی میکنند .

گالری تصاویر پروژه سونا

چوب سونا
بهترین چوب برای ساخت سونا کاج فنلاندی است که اغلب با برند slp  دیده میشود . گروه سوناسازان این برند را بدون واسطه از بازرگانان شمال کشور ، مقیم روسیه خریداری و بعد از مدت 45 روز نگهداری در دستگاه خشک کن با رطوبت زیر 15 درصد در کارخانه چوبری گروه فن و هنر در شهرک صنعتی درودگران ، مورد استفاده قرار میدهد .
لمبه سونایی چیست ؟
رنگ مخصوص سونا
برق سونا

طراحی

  • گزینه یک50%50%
  • گزینه دو80%80%
  • گزینه سوم80%80%
n

رنگ سونا

مقاوم سازی چوب باید به صورتی انجام پذیرد که باعث بالا رفتن ضریب حرارتی چوب نشود . رنگ چوب باید از نوع چذبی باشد . استفاده از نانو مواد ها در صورتی بلامانع است که در فورمولاسیون نانو از سیلیکونها استفاده نشده باشد . و …

کیفیت در ساخت سونا

مطمئنا ساده برخورد کردن با سازه سونا و عدم وجود کیفیت در هر بخش از یک سونا باعث صدمات جانی و سلامتی به انسان خواهد شد . چوب مرغوب سونا : یک چوب مرغوب و درجه یک برای سونا چوبی است که باید دارای کیفیتعای زیر باشد : اولا از همه هدایت حرارتی و چگالی چوب باید مناسب درجه حرارت 200 درجه گرفته شود . دوم اینکه چوب اگر از خانواده کاج ها و درختان سوزنی برگ است ، نباید روغنی یا دارای اوند های شیره باشد . سوم : رنگ چوب ترجیحا سفید ، پنبه ای و نهایتا نخودی باشد . چهارم : کم گره بودن چوب . پنجم : خشک باشد . رطوبت مورد نظر حدود 10 درصد باشد . ششم : ضخیم باشد . حداقل 16 میلیمتر و بسیاری از کیفیات که در حوصله این سایت نمیباشد . منبع : مدیریت سوناسازان کارشناسی و چوب شناسی .

سرعت در ساخت سونا

علاوه بر کیفیت بسیار بالا در ساخت سازه های این گروه ، بدلیل مدیریت و تجربه بالای کاری – توانسته ایم سرعت در اجرای پروژه ها را نیز تا حد بالایی بهبود ببخشیم .

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp us