هر خانه ای داستانی را تعریف می کند . شما فقط باید بدانید که کجا را جستجو کنید و به زبانی که صحبت می کند درک کنید . هر جزئیات جزئی ، تزیینات و لوازم جانبی ، جزئیات بیشتری در مورد صاحبان خانه نشان می دهد . بعضی اوقات واضح است و در موارد دیگر کمتر بیان می شود . اما موارد کمی وجود دارد که ” شخصی ” را به خانه شما وارد می کند مانند عکس ها ، کارهای هنری و تابلو های قاب دار که در دیوار آویزان هستند . همین اضافات بی نظیر است که خانه ای را به خانه گرامی تبدیل می کند . و یک دیوار گالری زرق و برق دار همه این عناصر را با کمال و هیجان انگیز جمع می کند ! دکوراسیون چوبی اتاق غذاخوری بهترین گزینه است .

در حال حاضر هنر ایجاد دیوار عالی گالری و الهام بخشهای زیادی از دیوار گالری ورودی را با خوانندگان خود به اشتراک گذاشته ایم ، امروز نگاه خود را به سمت بهترین اتاقهای غذاخوری با دیوار گالری پرشور می کشیم . اتاق ناهار خوری زمینه ای مناسب برای دیوار گالری سفارش داده شده ارائه می دهد . حتی در پلان باز ، دیوار گالری از فضای مخصوص غذاخوری در گوشه ای برای خود هویت و سبک متمایزی می دهد . مهمتر از همه ، گرما ، شخصیت و ” کمی از شما ” را به ارمغان می آورد !

این 16 ایده برتر را بررسی کنید و شروع کنید .

معرفی رنگ و شخصیت

دیوار گالری می تواند عنصری از سبک شخصی را به اتاق غذاخوری بیاورد . همچنین می تواند برای معرفی رنگ و الگو در اتاق های غذاخوری امروزی که عمدتا با رنگ های خنثی پوشیده شده اند ، استفاده شود . در هنگام معرفی رنگهای جدید پررنگ و مجلل ، مجبور به انتخاب دکوراسیون طولانی مدت نخواهید بود . فقط یک قاب عکس را که دوست دارید انتخاب کنید و از آن برای تمام چاپها ، عکس ها و کارهای هنری خود استفاده کنید تا یک موضوع مشترک ایجاد کنید . هنگامی که این مورد را بدست آوردید ، می توانید یک تم مشترک برای دیوار گالری انتخاب کنید یا یک موضوع کاملا ترکیبی یا حتی مرز خارج از مرکز را ایجاد کنید .

رنگ و طرح اتاق غذاخوری
رنگ و طرح اتاق غذاخوری

این میز غذاخوری چوبی گرد تیره زیباست ، شما می توانید با مبلمان روشن ترکیبی عالی به دست بیاورید .

میز غذاخوری چوبی گرد
میز غذاخوری چوبی گرد

این میزغذاخوری چوبی سفید بیضی درکنار راحتی های سفید و این صندلیهای چوبی کوچک منظره ای دوست داشتنی بوجود آورده است .

میز غذاخوری مستطیل ام دی اف
میز غذاخوری مستطیل ام دی اف

این میز غذاخوری مستطیل ام دی اف براق با پایه فلزی در کنار مبلمان آبی شگفت انگیز است .

میز غذاخوری چوبی سفید
میز غذاخوری چوبی سفید

من عاشق این میز غذاخوری چوبی هستم با وجود نیمکت و صندلی های چوبی حس زیبای را در نشیمن به وجود می آورد .

دکوراسیون اتاق غذاخوری
دکوراسیون اتاق غذاخوری

این دکوراسیون اتاق غذاخوری زیباست ، میز غذاخوری مستطیل چوبی با پایه های فلزی محکم و با دوام است ، بوفه چوبی با چهار پایه مخروطی برای ذخیره سازی بشقاب و لوازم دیگر عالی است .

یافتن یک عنصر مشترک

یک عنصر یا ویژگی منفرد را انتخاب کنید که عناصر مختلف دیوار گالری شما را به هم متصل کند . این می تواند رنگ قاب عکس ، شکل ، اندازه یا فقط سبک کلی آن باشد . اما صریح بودن در مورد این یک ویژگی مشترک در هنگام فکر کردن در مورد آنچه که باید برای بالا رفتن بر روی دیوار گالری انجام شود ، کار را بسیار آسان می کند . قبل از انجام این انتخاب ها ، سبک اتاق ناهار خوری و رنگ های موجود در فضا را در نظر بگیرید . قاب عکس های باریک سفید یا سیاه در مکان های ناهار خوری مدرن ، امروزی و ترکیبی خوب به نظر می رسند در حالی که قاب های چوبی و فلزی تأثیر بیشتری در فضاهای غذاخوری سنتی ، روستایی ، خانه های کشاورزی و صنعتی دارند .

میز غذاخوری چوبی کلاسیک
میز غذاخوری چوبی کلاسیک

این میز غذاخوری چوبی کلاسیک با پایه های کلفت زیباست و من عاشق صندلی های چوبی رنگی تا به تا شدم .

میز غذاخوری چوبی کلاسیک
میز غذاخوری چوبی کلاسیک

میز غذاخوری چوبی سفید با پایه های خاکستری خلاقانه زیبا نیست ، البته وجود صندلی های سفید به همان رنگ زیبای را بیشتر کرده است .

میز غذاخوری چوبی تاشو
میز غذاخوری چوبی تاشو

این میز غذاخوری چوبی تاشو با خلاقیتی که دارد می تواند در هر جای مورد استفاده قرار گیرد .

میز غذاخوری چوبی کلاسیک
میز غذاخوری چوبی کلاسیک

میز غذاخوری چوبی به سبک کلاسیک ایده ای همیشگی است برای دوست دارن هنر و صنعت .

میز غذاخوری تک پایه
میز غذاخوری تک پایه

این رنگ خنثی میز غذاخوری چوبی با پایه تک بزرگ زیبا و چشم نواز است .

عکسهای سیاه و سفید

ما جذابیت و کلاس بی انتها تابلو ، عکس و پوستر سیاه و سفید را دوست داریم . آنها تقریباً در هر فضایی کاملاً مناسب به نظر می رسند و طرح رنگ اتاق ناهار خوری را جذاب می کنند . یک دیوار گالری عالی با عکس های سیاه و سفید همیشه برای یک پیش نمایش عالی آماده است . شما همیشه می توانید چند پوستر یا عکس رنگی  را در میان آن ترکیب کنید تا هیجان انگیزتر شود .

رنگ اتاق خواب تیره
رنگ اتاق خواب تیره

این میز غذاخوری چوب تیره با نیمکتهای به همان رنگ زیبا است ، این میز غذاخوری چوبی با پایه های کلاسیک محبوبیت زیادی دارد .

میز غذاخوری سیاه
میز غذاخوری سیاه

من عاشق براقی این رنگ سیاه چوب هستم ، با وجود چنین میز غذاخوری در سالن خانه شما ، سالن خانه تبدیل به نمایشگاهی زیبا می شود .

میز غذاخوری مدرن
میز غذاخوری مدرن

این میز غذاخوری چوبی با پایه های فلزی مدرن و امروزی است ، شما می توانید با صندلی های چوبی بهترین طرح های روز را داشته باشید ، این میزهای دایره ای چوبی سیاه رنگ در کنار هم دکوراسیونی عالی بوجود آورده اند . بوفه چوبی شیشه خور هم فضای برای ذخیره سازی و تزئینات فراهم کرده است .

میز غذاخوری چوبی باریک
میز غذاخوری چوبی باریک

میز غذاخوری چوبی باریک یکی از گزینه های این روزهاست ، رنگ خنثی بژ با ست بوفه چوبی به همان رنگ و صندلی های چوبی به همان رنگ عالی است .

میز غذاخوری چوبی چرخ دار
میز غذاخوری چوبی چرخ دار

این یک میز غذاخوری چوبی چرخ دار کاملا کلاسیک است ، کوچک و در قسمت پائین با لولا باز می شود و برای ذخیره سازی جا دارد .

نویسنده : حسین عتیقی

کلمات کلیدی : دکوراسیون چوبی ، میز و صندلی چوبی ، طراحی چوبی

مقالات مرتبط با میز های چوبی:

WhatsApp us