استفاده از جدا کننده همیشه می تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد ، این جدا کننده های سیاه با سوراخ های موزونی که دارد می تواند علاوه بر پوشانندگی نمای زیبایی هم به اتاق غذا خوری چوبی بدهد ، میز چوبی ساده با پایه های پهن که محکم بودنش را به رُخ می کشد در کنار صندلی های پایه فلزی خود یک مجموعه مدرن محسوب می شود که کاملا در تضاد با بخش دیگر خانه است .

اتاق غذاخوری
اتاق غذاخوری

دیوار آجری به رنگ سیاه که ایجاد یک شومینه مدرن کرده است تلفیقی از حسِ روستایی و مدرن دارد ، اما در این طراحی تنها به این قسمت اکتفا نکرده است و به میز چوبی روستیک و صندلی مدرن هم کشیده شده است .

اتاق ناهار خوری چوبی
اتاق ناهار خوری چوبی

میز چوبی با کف چوب سخت ترکیب شده است که در تضاد کامل با دیوار های سیاه و سقف سفید است ، استفاده از کمد سیاه در گوشه اتاق و چهار پایه گل ساده در گوشه ایی دیگر می تواند کمک بزرگی برای چیدمان شما باشد اما گاهی یک اتاق می تواند ساده و با قطعات کم زیبا باشد .

اتاق غذاخوری مشکی قرمز
اتاق غذاخوری مشکی قرمز

دیوار های سیاه با چراغ های سیاه و صندلی های قرمز یک مبارزه بی برنده را شروع کرده است ، سقف که در قسمتی از آن به رنگ طبیعی چوب در آمده است کاملا مقابل میز با همان رنگ در رومیزی قرار گرفته است که این به خواست و سلیقه طراح بوده است ، اما میز با داشتن پایه های سیاه خود نشان داده است که کاملا به رنگ بندی سیاه اتاق پای بند بوده است .

انواع اتاق غذاخوری
انواع اتاق غذاخوری

سقف بژ با قالب سفید احاطه شده است که در تقابل با دیوار های سیاه قرار گرفته است ، یک جفت پرده با طراحی سبز خاص پنجره را فوق العاده زیبا کرده است ، قرار دادن مجموعه ای زیبا در یک رنگ توانسته این اتاق دوست داشتنی را بیش از هر زمان دیگری برجسته کند ، می توانید زیباییِ بی نهایت مجموعه ناهار خوری ، بوفه و کمد را ببینید که چقدر زیبا با کفپوش هماهنگ شده اند ؟

اتاق غذاخوری با میز چوبی
اتاق غذاخوری با میز چوبی

دیوار های سیاه پر از تصاویر گل هایی است که به زیبایی با سقف سفید و صندلی های بالشتی بژ اطراف میز چوبی جفت شده اند ، این اتاق می تواند حس و حال بهار را با تمام خاطرات خوب برایتان به ارمغان بیاورد ، میز چوبی ساده است اما با کفپوش به زیبایی هماهنگ شده است .

میز ناهار خوری مرمر
میز ناهار خوری مرمر

میز رویه مرمر و پایه های منحنی روشن دارد که زیبایی اش را با صندلی های شفاف و کف سفید برجسته کرده است ، در مقابل تمام این روشنی ها یک کتابخانه بزرگ به رنگ سیاه قرار دارد که تمام دیوار را پوشانده است و سه چراغ آویز سیاه هم از سقف بر روی آن آویزان است .

سرویس غذا خوری
سرویس غذا خوری

سرویس غذا خوری با صندلی های شفاف و رومیزی چوب سفید مدرن با پایه های فلزی با یک لوستر پیچیده سفیدِ زیبا ترکیب شده است که کاملا با دیوار های سیاه و بوفه گوشۀ اتاق در تضاد است .

اتاق غذا خوری بزرگ
اتاق غذا خوری بزرگ

یک اتاق غذا خوری بزرگ و ساده ، روی کفپوش چوبی تیرۀ اتاق مجموعه ناهار خوری زیبایی چیده شده است که کاملا با گلیمِ سنتی زیر آن هم رنگ است ، میز پهن و محکم چوبی سیاه با صندلی های پایه سیاه که بالشتک های روشنش با اجزای دیگر اتاق هماهنگی دارد توانسته کنتراست خوبی را برقرار کند ، لوستر مولکولی زیبا می تواند نور درخواستی شما را در اتاق منتشر کند .

سرویس غذا خوری مجزا از آشپزخانه
سرویس غذا خوری مجزا از آشپزخانه

یک سرویس غذا خوری مجزا از سرویس درون آشپزخانه ، قطعا باید متفاوت باشد . این سرویس با میزی گرد با رنگ بندی غنی و زیبا با صندلی های سفید می تواند زیباییِ بی نظیری به اتاق سیاه / سفید بدهد ، استفاده از آینه و لوستر نقره ای یک انتخاب جسورانه خواهد بود .

میز گرد چوبی سیاه
میز گرد چوبی سیاه

صندلی های بالشتک صورتی جذاب با قاب های مشکی کاملاً با یک میز گرد چوبی سیاه که بر روی فرش ایرانی طرح دار قرار گرفته است هماهنگ شده است ، دیوار ها همه سیاه هستند حتی قاب چوبیِ پنجره و کاناپه هم سیاه است ، برای ترکیب رنگ های اضافه از انتخاب زرد و نارنجی استفاده شده است که تزئیناتِ چوبی برای درون بوفه بوده است .

اتاق ناهار خوری دارای پنجره های سفید
اتاق ناهار خوری دارای پنجره های سفید

این اتاق ناهار خوری دارای پنجره های سفید و بلندی است که قاب چوبی سفیدشان در تضاد کامل با دیوار سیاه است ، میز دارای پایه چوبی و رویه مرمر است که صندلی های چوبی روشنی دارد ، انتخاب کفپوش مناسب با حسِ و حالِ راحت برای این نوع دکوراسیون بسیار مهم است ، و قرار دادن یک آینه بزرگ که برای بزرگ تر نشان دادن اتاق استفاده می شود .

اتاق غذاخوری تیره
اتاق غذاخوری تیره

یک اتاق با انتخاب رنگ سیاه برای پس زمینه ، از دیوار ها و کفپوش مرمر سیاه گرفته تا میز و حتی کولر در این اتاق همه در رنگ سیاه هستند ، صندلی های مخملِ آبی در اطراف میز چوبی سیاه به زیبایی توانسته هارمونی فوق العاده ای خلق کند ، قرار دادن جدا کنندۀ چشم نواز چوبی این زیبایی را چند برابر کرده و برای خالی نبودن اتاق از یک مجسمه غول پیکر نیز استفاده شده است .

اتاق غذا خوری غیر رسمی
اتاق غذا خوری غیر رسمی

یک اتاق غذا خوری غیر رسمی که بیشتر نمایی از یک اتاق تخیلی دارد . چند قاب عکس از کودکان که با دیوار سیاه به خوبی هماهنگ شده است ، یک میز چوبی کوچک در طراحی روستایی با پایه فلزی با یک نیمکت چوبی و چند صندلی پلاستیکیِ شفاف ، و دریچه ای از آشپزخانه که یک پیشخوان چوبی هم دارد .

میز بزرگ چوبی
میز بزرگ چوبی

الگو های بافتی دیوار سیاه در قسمت ناهار خوری زمینه خوبی برای این اتاق بی نظیر است ، میز بزرگ چوبی با تعداد زیادی صندلی احاطه شده است و یک لوستر زیبا آن را روشن می کند ، یک بخش کاملا متفاوت در گوشه ای از خانه زیبایتان .

اتاق غذاخوری
اتاق غذاخوری

در این طراحی صندلی های پارسونز راه راه رنگی وجود دارد که میز گرد سفید را احاطه کرده است و در مقابل دیوار های سیاه این اتاق غذاخوری خودنمایی می کند و روی آن یک لوستر طلایی ظریف قرار دارد که با جزئیات طلایی دیوار ها کاملا مطابقت دارد .

نویسنده : حسین عتیقی

کلمات کلیدی : اتاق ناهار خوری چوبی ، میز ناهار خوری چوبی ، دیزاین چوبی

مقالات مرتبط با میز ناهار خوری:

WhatsApp us