اخبار مذاکرات وین 5+1 iran

اخبار مذاکرات وین 5+1 iran

کنوانسیون وین با موضوع روابط کنسولی سیاسی و بازرگانی مهمترین معاهده بین المللی است که تاکنون در این شهر به امضا رسیده است. شهر وین با برخورداری از هفتاد هزار تبعه ایرانی این روزها میزبان دور نهایی مذاکرات هسته ای بین ایران و گروه 5+1 است.

امید وهاب زاده عکاس فارس که برای پوشش تصویری مذاکرات به وین رفته گشتی در فضای این شهر زده و عکاسی کرده است.

Iran, 5+1 announce joint statement to mark end of nuclear talks
Lasanne, April 2, IRNA – Iran and the 5+1 issued a joint statement to mark the end of the intensive nuclear negotiations.
Iran, 5+1 announce joint statement to mark end of nuclear talks
The statement was announced by Iran’s Foreign Minister Mohammad Javad Zarif and the European Union Foreign Policy Chief Federica Mogherini here Thursday night.

Mogherini and Zarif are in a university in Lausanne to read out the joint statement on Iran’s nuclear issue.

The statement on Iran’s nuclear program which was issued after eight days of intensive negotiations.

وین با جمعیتی نزدیک به یک میلیون و هشتصدهزارنفر و مساحتی بالغ بر 415 کیلومتر مربع پایتخت کشور اتریش و نهمین شهر بزرگ اتحادیه اروپا است.

 
وین سومین شهر دنیاست که دفتر سازمان ملل متحد و دفاتر اصلی برخی از سازمان های جهانی مانند اوپک و سازمان انروزی اتمی در ان مستقر است. دفتر سسازمان ملل در وین یکی از چهار مقر سازمان ملل متحد است که بعد از دفاتر نیویورک و ژنو در اول ژانویه سال 1980 به درخواست و با بودجه دولت اتریش در این کشور تاسیس شد.

[/et_pb_text]

طراحی پله

طراحی پله

طراحی پله، فرایندی پیچیده و چندوجهی است که به جزئیات فنی و همچنین سلیقه و خلاقیت طراح نیاز دارد. در این فرایند، باید به عواملی مانند:

رنگ کاری چوب : سیلر و کیلر و پلی اورتان چوب

رنگ کاری چوب : سیلر و کیلر و پلی اورتان چوب

رنگ کاری چوب یکی از راه های محبوب برای محافظت و زیبایی بخشیدن به سطوح چوبی است. در این فرآیند، از مواد مختلفی مانند سیلر، کیلر و پلی اورتان برای ایجاد پوششی صاف، بادوام و جذاب استفاده می شود.

کف پله چوب کاج روسی: زیبایی و ظرافت در کنار استحکام

کف پله چوب کاج روسی: زیبایی و ظرافت در کنار استحکام

چوب کاج روسی، یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای ساخت کف پله، به دلیل زیبایی، ظرافت و استحکام شناخته می‌شود. این نوع چوب، با رگه‌های روشن و یکدست و رنگ کرم مایل به قرمز، گرمای خاصی به فضای خانه می‌بخشد و حس طبیعت را به ارمغان می‌آورد.

آموزش ساخت کف پله چوبی

آموزش ساخت کف پله چوبی

ساخت کف پله چوبی می‌تواند پروژه ای زیبا و ارزشمند برای خانه شما باشد. با این حال، مهم است که قبل از شروع کار، مراحل را به دقت برنامه ریزی و اجرا کنید.

گل میخ چوبی مناسب دربهای قدیمی

گل میخ چوبی مناسب دربهای قدیمی

گل میخ‌های چوبی می‌توانند انتخاب مناسبی برای درب‌های قدیمی باشند. آن‌ها می‌توانند به درب‌های قدیمی ظاهری گرم و صمیمی ببخشند و همچنین می‌توانند برای آویزان کردن کلاه، کت یا سایر وسایل استفاده شوند.

قیمت نصب نرده چوبی و دسته نرده پله 1403

قیمت نصب نرده چوبی و دسته نرده پله 1403

شرکت ما با سابقه [40] سال در زمینه نصب نرده چوبی، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. ما از بهترین چوب‌ها و مجرب‌ترین نصابان برای ساخت و نصب هندریل ، دسته نرده و نرده‌های چوبی شما استفاده می‌کنیم.

میز کانتر لابی سبک مدرن: نقطه عطف زیبایی و کارایی در فضاهای ورودی

میز کانتر لابی سبک مدرن: نقطه عطف زیبایی و کارایی در فضاهای ورودی

میز کانتر لابی، به عنوان اولین المانی که در بدو ورود به چشم می‌آید، نقشی کلیدی در القای حس و هویت فضا ایفا می‌کند. در سبک مدرن، سادگی، ظرافت و کارایی حرف اول را می‌زنند و میزهای کانتر لابی نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

طرح و مدل دسته نرده چوبی

طرح و مدل دسته نرده چوبی

دسته نرده‌های چوبی علاوه بر زیبایی، حس گرما و طبیعی بودن را به خانه شما می‌بخشند و در عین حال کاربردی و ایمن نیز هستند. تنوع طرح و مدل این دسته نرده‌ها بسیار زیاد است و شما می‌توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

[/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp us