راهنمای ارتفاع استاندارد میز ، میز کانتر  و میز بار خانگی

ارتفاع استاندارد میز : اگر در حال برنامه ریزی برای ایجاد فضای جدید برای آشپزخانه و ناهار خوری هستید ، ممکن است تعجب کنید که ارتفاع میزها و صندلی های شما , چگونه می تواند بر زندگی روزمره شما و لذت بردن از فضاهای تازه بازسازی یا ساخته شده شما تأثیر بگذارد.  شما فکر می کنید یک منطقه مخصوص غذا خوردن چگونه ساخته شده است. یا این نمی‌خواهید منطقه شما فقط خاص غذاخوری باشد. بنابراین می خواهید یک میز پیشخوان با استاندار های یک بار نوشیدنی را پیاده کنید. شما می‌توانید سناریوی خاص برای زندگی خود را داشته باشید. ٠

استاندارد ارتفاع میز
استاندارد ارتفاع میز

یا هر یک از آنها می تواند برای سناریوهای مختلف سودمند باشد. شما می خواهید درک خوبی از گزینه های مختلف میز استاندارد ، میز بار و میز پیشخوان داشته باشید تا بتوانید بهترین و آگاه ترین تصمیم را برای خود و خانواده بگیرید.

راهنمای ارتفاع استاندارد میز ، کانتر و میز بار در ارتفاع

درک گزینه های شما

سؤالات زیر را از خود بپرسید:

زندگی شما روز به روز چگونه جریان می یابد؟

آیا خانواده بزرگی دارید یا فقط تعداد کمی از شما وجود دارد؟

آیا در خانه خود میزبان اجتماعات خانوادگی هستید آیا شما اهل فامیل را سرگرم می کنید ؟

چگونه می خواهید آشپزخانه شما کار کند؟

چطور دوست دارید وعده های غذایی را تهیه کنید و دوست دارید آن وعده های غذایی را کجا بخورید؟

پاسخ به این سؤالات مبنای مناسبی را برای شما فراهم می کند تا بتوانید نوع فضایی را که دوست خواهید داشت را ایجاد کنید. شما می خواهید آشپزخانه و ناهار خوری شما با سبک زندگی یکپارچه جریان یابد.

این را در نظر بگیرید:   استاندارد میز کار

جزئیات کوچک

آنها می گویند “شیطان در جزئیات است” و مردم متوجه تفاوت یک اینچ در ارتفاع صندلی ها هستند. با حرکت در فضای داخلی خود ، خوب است که درک بیشتری در مورد چگونگی اندازه گیری فضای مورد استفاده شما داشته باشید. اگر تا به حال در تلاش برای لذت بردن از یک وعده غذایی در صندلی خود ناراحت بوده اید ، پس از اهمیت ارتفاع میز و صندلی به خوبی مطلع هستید .

استاندارد ارتفاع میز
استاندارد ارتفاع میز , میز بار , ارتفاع صندلی و میز ناهار خوری

راهنمای تخصصی خرید میز با توجه به ابعاد و استاندارد ها , ارتفاع استاندارد میز , کانتر و ارتفاع استاندارد میز بار

آسایش پادشاه است

یک میز اتاق ناهار خوری با ارتفاع استاندارد ممکن است راحت تر برای نشستن در طولانی مدت باشد زیرا بیشتر افرادی که در صندلی ناهار خوری با ارتفاع استاندارد نشسته اند می توانند با کف پاهای خود را به زمین لمس کنند. با این حال ، میز های استاندارد پیشخوان با ارتفاع استاندارد می تواند و با سیستم تنظیم شونده می توانند راحت تر باشند که میهمانان شما بتوانند به راحتی با افرادی که ایستاده اند صحبت کنند. بسیاری از سبک های صندلی های پیشخوان و میز بار محلی برای استراحت پا دارند .

راهنمای میز ارتفاع استاندارد ، ارتفاع کانتر و ارتفاع میز بار

استاندارد ارتفاع میز
استاندارد ارتفاع میز

میزبانی

مهمانانی که در اطراف یک میز ناهار خوری معمولی نشسته اند ، احتمالاً احساس رسمی تر به میزبان که در آنطرف میز استاندارد یک میز بار هستند, دارند . این یک تفاوت ساده است که ارتفاع یک میز می تواند خود را به محیطی آرامش بخش و با آسایش بیشتری تبدیل کند. میزهای آشپزخانه کوچک به عنوان میز میزبان آشپزخانه بسیار عالی هستند ، به طوری که می توانید از میز دور شوید تا غذای بیشتری را آماده کنید بدون اینکه به نظر برسد که از غذا دور می شوید.

قابلیت حمل

رفت و آمد ها همیشه جریان دارند. بعضی اوقات مردم دوست دارند در آشپزخانه جمع شوند. بعضی اوقات آنها دوست دارند غذای خود را جای دیگری بگذارند . صندلی های پیشخوان یا میز بار به راحتی می تواند به اتاق نشیمن یا اتاق خانواده منتقل شوند تا در هنگام تغییر و جابجایی با قراردادن صندلی در دسترس باشند .

استاندارد میز
استاندارد میز

مدیریت فضایی

با برنامه ریزی خلاقانه بیشترین استفاده را از فضای خود بکار گیرید . مبلمان چند منظوره برای فضاهای کوچک بسیار مهم است. داشتن میز غذاخوری در مقابل آشپزخانه که می تواند به عنوان یک منطقه آماده سازی غذا نیز استفاده شود , کارایی را دو برابر می کند و مزایای بسیاری دارد. صندلی اضافی را می توان به راحتی در زیر ارتفاع میز ناهار خوری معمولی نگهداری کرد. از میزهای کانتر نیز می توان برای پخش بوفه استفاده کرد و به مهمانان اجازه داد تا برای پر کردن صفحه میز خود ، سرگردان نشود . فقط اطمینان حاصل کنید که فضای کافی در اطراف میز وجود دارد تا میهمانان بتوانند از طریق درهای ورودی و راهروها و بدون شلوغ کردن محیط به راحتی مانور دهند.

راهنمای میز استاندارد ارتفاع میز بار، کانتر

استاندارد ارتفاع میز
استاندارد ارتفاع میز

مبلمان فضای باز

پاسیو های کوچک ، عرشه ها یا مناطق مخصوص صندلی های در باغ فضاهای شگفت انگیزی برای سرگرمی یا لذت بردن از یک شب آرامش بخش در خارج از خانه است. اگر قصد دارید میزبان اجتماعات خانوادگی با تعداد زیادی از بچه های اطراف باشید ، می خواهید با مبلمان , میز های کوتاه تر و محکم برگزار کنید . بعضی از بچه ها عاشق بالا رفتن از روی میز کانتر و بار هستند اما این خطر وجود دارد که کانتر سرنگون شود.

مرتبط:  ناهار خوری فضای باز

تست زندگی واقعی

در صورت امکان ، به یک فروشگاه مبلمان بروید و سبک های مختلف صندلی و میز را امتحان کنید. روی صندلی بنشینید و به سمت میز بروید گویی که بهترین وعده غذایی زندگی خود را در آن میز می خورید. هنگام خرید مبلمان آنلاین این کار امکان پذیر نیست بنابراین قبل از خرید آنلاین خود حتماً به مشخصات آن توجه کنید. دیدن فقط تصاویر می تواند گیج کننده باشد زیرا میزهای بار و میزهای پیشخوان اغلب در عکس های آنلاین یکسان به نظر می رسند.

استاندارد ارتفاع میز
استاندارد ارتفاع میز

پیشانی , پیش بندهای زیر صفحه

نه نوعی که یک سرآشپز می پوشد ، بلکه یک حاشیه تزئینی در اطراف لبه برخی سبک های میز در زیر سطح می باشد. در حالی که این عنصر تزئینی می تواند جذابیت و ظاهری منحصر به فرد به میز ناهار خوری شما بی افزاید ، همچنین می تواند مانع از قرار گرفتن صندلی یا صندلی اوپن یا چهارپایه ها در زیر میز شود ، به خصوص اگر صندلی دارای استراحت بازو ( صندلی مبل ) باشد.

استاندارد ارتفاع میز
استاندارد ارتفاع میز

ارتفاعات استاندارد آشپزخانه

ارتفاع مبلمان مخصوص ممکن است نیاز به سفارشی سازی داشته باشد و اگر تصمیم دارید که در طول پروژه نوسازی آشپزخانه خود که دارای پیشخوان های داخلی ، جزایر آشپزخانه یا میز های بار ساخته شده باشید ، توجه داشته باشید که ارتفاعات آشپزخانه استاندارد می توانند در صورت تصمیم به فروش خانه, خود نقش مهمی داشته باشند. در آینده بهتر است به ارتفاعات استاندارد که بیشتر مورد توجه اکثر خریداران خانه است , بیشتر توجه کنیم .

ارتفاع استاندارد یک میز ناهار خوری چیست؟

ارتفاع میز آشپزخانه متفاوت است ، اما ارتفاع استاندارد میز یک آشپزخانه 30 اینچ معادل 75 سانتی متر است. جداول ارتفاع Countertop به طور معمول 36 اینچ ( 90 سانتی متر ) و جداول ارتفاع میز بار (که اغلب به آن میزهای میخانه گفته می شود) عموماً در حدود 42 اینچ ( 105 سانتی متر ) اجرا می شوند. ممکن است ارتفاع میز آشپزخانه عتیقه ، آنتیک یا سفارشی را در دامنه 28 تا 29 اینچ پیدا کنید. یعنی کمتر از 75 سانتی متر . دوستان و خانواده های بلند قد به احتمال زیاد راحتند که در یک میز اتاق ناهار خوری استاندارد بنشینند .

صندلی اتاق ناهارخوری چقدر بلند است؟

صندلی های اتاق ناهار خوری معمولاً از 17 تا 19 اینچ ( 42.5 سانت الی 47.5 سانت ) از کف زمین تا روی صندلی اندازه گیری می شود . ارتفاع عقب صندلی ( تکیه گاه ) با توجه به سبک آن متفاوت خواهد بود اما بخاطر داشته باشید که صندلی های اتاق ناهار خوری با استراحت گاه بازو باید در زیر میز قرار بگیرد. برای اینکه افراد بتوانند در هنگام نشستن به راحتی در اطراف محیط میز حرکت کنند ، باید هنگام طراحی و ساخت حداقل 30 اینچ از فضای اطراف میز برای صندلی ها جای خالی وجود داشته باشد.

استاندارد ارتفاع میز
استاندارد ارتفاع میز

ارتفاع استاندارد پیشخوان آشپزخانه چیست؟

پیشخوان آشپزخانه با ارتفاع استاندارد 36 ( 90 سانتی متر ) خواهد بود. بعضی اوقات یک جزیره آشپزخانه یا فضای انتقال بین آشپزخانه و اتاق خانواده نیز 90 سانت زیاد خواهد بود. بعضی از خانه های قدیمی دارای پیشخوان هایی هستند که از نظر ارتفاع متفاوت هستند ، به طور کلی کمی کوتاهتر از ارتفاع آشپزخانه استاندارد , اما اگر خانه برای یک شخص قد بلند تر تنظیم شده باشد ، پیشخوان ها می توانند کمی بلندتر باشند.

پیشخوان های آشپزخانه انتقالی

آشپزخانه انتقالی

Transitional Kitchen Counters
آشپزخانه انتقالی یک دارایی بسیار آرزو است – اما بسیاری از مردم نمی توانند آن را به طور دقیق تعریف کنند ، چه رسد به ایجاد آن.
از آشپزخانه انتقالی به عنوان یک تعدیل کننده پیچیده بین بی موقع بودن طراحی سنتی و خطوط تمیز و ساده سبک معاصر فکر کنید. آشپزخانه انتقالی از بهترین های هر دو دنیا برخوردار است و انعطاف پذیری زیادی را ارائه می دهد که امکان بیان خود را فراهم می کند و از محدود کردن صاحبان خانه به یک سبک واحد یا یک روند کوتاه مدت جلوگیری می کند.

هیچکدام از دوستان و خانواده شما قصد ندارند روی میز و صندلی های کوتاه بنشینند ، زیرا زانوی آنها را خواهد لرزید ، بنابراین در مورد گرفتن یک میز پیشخوان فقط برای ناهار خوری های معمولی ، فکر کنید ، مگر اینکه یک پیشخوان داخلی با لبه زیر صفحه داشته باشید . یک منطقه برای صندلی و میزهای کانتر باعث می شود تجربه ناهار خوری بلند معمولی بیشتر از میز ناهار خوری سنتی باشد اما هنوز این فرصت را برای خانواده فراهم می کند تا دور هم جمع شوند و زمان خود را در کنار هم سپری کنند.

مواد و متریال پیشخوان آشپزخانه

در بیشتر مواقع ، مواد اضافی مانند تخته اسلب یا مواد خام ضخیم گرانیتی باید از قبل در نظر گرفته شود تا ارتفاع نهایی 36 را حفظ کند. اگرچه گاهی اوقات ، این ماده می تواند به اندازه یک اینچ به ارتفاع کلی پیشخوان شما اضافه کند.

مقابله با قد بلند تا چقدر است؟

یک میز و صندلی بار, پیشخوان با ارتفاع استاندارد از کف تا روی صندلی 24 اینچ ( 60 سانتی متر ) خواهد بود و اگرچه به نظر می رسد فضای کمتری را در خود جای می دهد و در خانه های کوچکتر به خوبی کار می کند ، شما هنوز هم می خواهید برای فضای باز در اطراف میز و صندلی بار پیشخوان خود برنامه ریزی کنید تا ترافیک بتواند آزادانه در اطراف جریان یابد. میز پیشخوان یا جزیره آشپزخانه شما. اگر در محل نشیمن ساخته شده است که از ارتفاع پیشخوان استاندارد بلندتر است ، ممکن است با یک صندلی بار بهتر باشید.

صندلی های کانتر قد

صندلی های کانتر بین 24 و 26 اینچ ( 60 الی 65 سانتی متر ) اندازه گیری می شوند و در آن ارتفاع ، اغلب به خوبی زیر یک میز اتاق ناهار خوری با ارتفاع استاندارد قرار نمی گیرند. یک صندلی پیشخوان ممکن است تکیه گاه و دسته داشته باشد ، اما بیشتر آنها اینطور نیست. همچنین ممکن است میزهای پیشخوان بلندتر شوند که ممکن است در تصمیم شما در مورد قرار گرفتن در مقابل پیشخوان تفاوت ایجاد کند زیرا می خواهید از جزئیات زیر مانند پایه ها , تکیه گاهها را مشاهده کنید و میهمانان به راحتی زانو هارا بگذارند .

راهنمای استاندارد ارتفاع کانتر و میز بار آشپزخانه

استاندارد ارتفاع میز
استاندارد ارتفاع میز

جدول استاندارد میز بار چیست ؟

جدول ارتفاع متوسط ​​صندلی بار 42 اینچ یا 105 سانتی متر است. اگر در یک اتاق غذاخوری رسمی ، یک خانواده جای بزرگ یا فضای زیادی در آپارتمان ندارید ، میزهای مرتفع می توانند عالی باشند. اگر شما فقط قصد دارید هر از گاهی با دوستان خود دورهمی داشته باشید ، یک میز مرتفع بار می تواند یک فضای سرگرم کننده و گاه به گاه را به فضای زندگی شما وام دهد. میز و صندلی های مرتفع بار نیز که به آن مجموعه های میخانه ای گفته می شود. همانطور که ارتفاع استاندارد میز از مجموعه بار یا همان مجموعه میخانه ها است.

بار , صندلی میز بار چقدر بلند است؟

صندلی میز بار از ارتفاع 28 تا 30 اینچ از کف تا بالای صندلی اندازه گیری می شود. بیشتر صندلی های میز بار دارای استراحتگاه عقب یا جای بازو نیستند ، اما در صورت وجود ، هنگام برنامه ریزی و طراحی آشپزخانه یا فضای غذاخوری ، ارتفاع کلی را به خاطر بسپارید. همچنین توجه داشته باشید که عرض کلی میز بار را انتخاب کنید تا در صورت نشستن افراد در میز بار ، بتوانید از راحتی ترافیک استفاده کنید.

اکنون شما می توانید اطلاعات خوبی در مورد تصمیم گیری بین میزهای پیشخوان و ارتفاع بار برای ایجاد فضای زندگی ایده آل برای شما و خانواده خود داشته باشید.

نوع: ابعاد:

ارتفاع استاندارد میز 28 ″ – 30 – 70 الی 75 سانتی متر .

صندلی های استاندارد 18 ″ – 20 – 45 الی 50 سانتی متر .

ارتفاع میز کانتر 34 ″ – 36 – 85 الی 90 سانتی متر

پیشخوان شمارنده قد 24 ″ – 28 – 60 الی 70 سانتی متر

جداول میله ارتفاع 40 ″ – 42 – 100 الی 105 سانتی متر

مدفوع بار قد 28 ″ – 30 – 70 الی 75 سانتی متر


سایر مقالات عالی برای خواندن

ابعاد استاندارد میز و صندلی ناهار خوری

WhatsApp us