عملکرد های ایستگاه های شارژ آشپزخانه

امروزه هر یک از ما وسیله های زیادی در دست داریم : تلفن ، تبلت ، کتابخوان الکترونیکی و بسیاری دیگر ، این به این معنی است که شارژ بیش از همیشه مورد نیاز است . ما باید در همه جا وسیله هایمان را شارژ کنیم ، نه تنها در دفاتر ، خانه یا اتاق خواب بلکه در حمام و آشپزخانه . شما وسایل خود را در آشپزخانه در کجا قرار می دهید ؟ در این مقاله چند ایدۀ هوشمندانه برای ایستگاه های شارژر آشپزخانه آورده شده است .

ایستگاه های شارژ پنهان

اگر می خواهید آشپزخانه خود را مرتب نگه دارید و از ایجاد هرگونه اختلال در اتصال سیم جلوگیری کنید ، به دنبال یک ایستگاه شارژ پنهان بروید . می توان ایستگاه را در یک کشو یا در کابینت آشپزخانه قرار داد – هر کدام را نزدیک به پریز ها است انتخاب کنید ، و اگر کشو در آنجا نیست ، فقط یکی درست کنید . شما می توانید از جزیره آشپزخانه نیز استفاده کنید و یک کشو بسازید یا از انتهای آن برای ایجاد یک ایستگاه شارژ مخفی استفاده کنید . یک ایده متفاوت می خواهید ؟ می توانید از جعبه یا یک سبد استفاده کنید یا از جای نان برای مخفی کردن دستگاه ها و شارژر آن ها استفاده کنید .

کابینت های آشپزخانه شیکر سفید با نیکل ساتن که در آن از چوب ساده و محکم استفاده شده است ، در این نوع ایستگاه شارژ چندین جایگاه برای وسایل دیجیتال وجود دارد که می توان به راحتی دستگاه ها را در آن قرار داد و مقابل چشم باشد .

کشو در جزیره آشپزخانه
کشو در جزیره آشپزخانه

یک کشو در جزیره آشپزخانه شما که می تواند یک ایستگاه شارژ کوچک باشد ، می توانید وسایل تان را کنارتان نگه دارید ، هر زمان که به شارژ نیاز داشتید به راحتی این کشو به کارتان می آید و در زمانی که نیازی نداشتید به سادگی پنهان می شود .

نمونه آشپزخانه
نمونه آشپزخانه

یک ایستگاه شارژ به شکل یک جعبه بزرگ و جادار ، می تواند یک ایدۀ سرگرم کننده و جذاب برای یک آشپزخانه باشد ، هیچ کس نمی تواند حدس بزند در این جعبه چوبی چه خواهید داشت .

کشو در کمد وسایل
کشو در کمد وسایل

یک کشو در کمد وسایل تان یا حتی کمد لباس هایتان می تواند یک ایدۀ منحصر به فرد و بکر باشد ، تنها با افزودن یک کشو در کمدتان می توانید با خیال راحت وسایل تان را جایی بگذارید که با خیالت راحت به کارهایتان بپردازید .

ایستگاه قهوه
ایستگاه قهوه

یک ایستگاه قهوه و یک ایستگاه شارژ در زیر آن شما را همیشه برقرار و متصل می کند ، یکی از راحت ترین انتخاب ها برای شما می تواند این گزینه باشد ، یک کشو اضافه در کابینت های آشپزخانه که می تواند به شما کمک بسیار کند .

ایستگاه شارژر در آشپزخانه
ایستگاه شارژر در آشپزخانه

خب شاید شما بخواهید کمی سخاوتمندانه رفتار کنید و یک کشوی بزرگ را برای ایستگاه شارژ خود انتخاب کنید ، انتخاب یک کشوی بزرگ یک کمک بی نظیر محسوب می شود زیرا شما می توانید با خیال راحت دستگاه های بزرگ تان را نیز در آن قرار دهید و خیال تان راحت باشد .

ساخت ایستگاه شارژ در آشپزخانه
ساخت ایستگاه شارژ در آشپزخانه

 

از هر کشویی برای ساخت ایستگاه شارژ در آشپزخانه استفاده کنید ، این انتخاب همیشه کار می کند ، داشتن یک کشوی زیبا و دوست داشتنی که فقط محلی برای شارژ کردن وسایل الکترونیکی شما باشد قطعا می تواند یک انتخاب سخت اما کاربردی باشد .

زیر کشو ها در آشپزخانه
زیر کشو ها در آشپزخانه

از زیر کشو ها در آشپزخانه خود استفاده کنید یا یک کشو جدید درست کنید تا یک ایستگاه شارژ راحت داشته باشید که در هر زمان که به آن نیاز داشته باشید در اختیارتان باشد .

شارژ کامل در انتهای جزیرۀ آشپزخانه
شارژ کامل در انتهای جزیرۀ آشپزخانه

یک ایستگاه شارژ کامل در انتهای جزیرۀ آشپزخانه می تواند یک انتخاب فوق العاده و خاص باشد ، در ها را باز کنید و با یک ایستگاه بزرگ و جا دار رو به رو شوید و زمانی که به آن احتیاج ندارید تنها لازم است در ها را ببندید . این ایستگاه شارژ آنقدر شیک است که نتوان از ان چشم پوشی کرد .

ایستگاه های شارژ جداگانه

اگر نمی خواهید چیزی را پنهان کنید ، گزینه های زیادی وجود دارد که می توانید با ساختن پایه شارژ خود سازماندهی کنید . شما می توانید یک نگهدارنده متصل کرده و یک مکان برای سیم در آن ایجاد کنید ، وسیله های خود را در آنجا قرار دهید و همه آن ها را شارژ کنید . همچنین می توانید یک شارژر جداگانه و متحرک برای قرار دادن آن در هر مکانی خریداری کنید ، همچنین شارژر ممکن است به عنوان نگهدارنده وسیله یا چیز دیگری عمل کند . می توانید یک جعبه یا یک سبد درست کنید و آن را به یک ایستگاه شارژ ، یک قاب برای چندین دستگاه یا یک قفسه کوچک یا یک سبد سیم تبدیل کنید تا آن را به دیوار آویزان کنید . ساخت بیشتر چنین ایستگاه های شارژ بسیار آسان است ، بنابراین در صورت تمایل به دنبال برخی از پروژه ها بگردید و آن ها را برای آشپزخانه خود ایجاد کنید . اگر نمی خواهید از فضای پیشخوان شما استفاده شود ، می توانید چنین جعبه هایی را به دیوار وصل کنید .

سبد شارژر در آشپزخانه
سبد شارژر در آشپزخانه

یک سبد کنار پریز ها به شما کمک می کند تا درهم و برهمی سیم ها و بسیاری از دستگاه ها را کاملا مخفی کنید ، بزرگ بودن این سبد قابلیت نگهداری تمام وسایل شما را دارد پس دیگر نگران وسایل تان نباشید .

ایستگاه شارژ جعبه به رنگ خاکستری
ایستگاه شارژ جعبه به رنگ خاکستری

یک ایستگاه شارژ جعبه به رنگ خاکستری با برچسبِ کاربرد آن می تواند یک انتخاب ساده و راحت باشد ، این جعبه چوبی زیبا بسیار جا دار و زیبا است و با قابلیت متحرک بودنی که دارد آن را تبدیل به یک وسیلۀ خاص و کاربردی کرده است .

قفسه فلزی برای شارژ گوشی
قفسه فلزی برای شارژ گوشی

قرار دادن یک نگهدارند به همراه قفسه فلزی در زیر پریز ها برای شارژ کردن تلفن همراه می تواند انتخاب درستی باشد ، وجود گلدان ها کمک بسیار بزرگی برای دفع سیگنال های وسایل الکترونیکی است .

شارژر در گوشه آشپزخانه
شارژر در گوشه آشپزخانه

گوشه ای کوچک با نقاط شارژ در آشپزخانه . این گوشه های کوچک و زیبا می تواند در هر قسمتی از کابینت ها باشد این یک انتخاب برای شما است ، اتصال آن به سالن خانه یک انتخاب هوشمندانه برای ارتباط میان دو قسمت خانه بوده است .

شارژرز زیر کابینت
شارژرز زیر کابینت

قفسه ای باریک و دوست داشتنی که کنار پریز ها قرار گرفته تا همه وسایلتان را در آن قرار بدهید و از آن به راحتی استفاده کنید ، این قفسه کوچک را شما می توانید در هر قسمتی از خانه که بخواهید قرار بدهید و از استفادۀ راحت خود لذت ببرید .

ایستگاه شارژ کوچک
ایستگاه شارژ کوچک

یک ایستگاه شارژ کوچک و جذاب که به شکل یک قاب عکس چوبی ساخته شده است ، جذابیت این قاب آنقدری است که بتوانید از آن رویِ میز به عنوان تزئین استفاده کنید . رنگ بندی این قاب قطعا به سلیقه شما بستگی دارد .

ایستگاه شارژر به شکل تخته
ایستگاه شارژر به شکل تخته

یک ایستگاه شارژ کوچک که می تواند متحرک باشد یا اینکه به یک دیوار آن را متصل کنید ، این ایستگاه به شکل تخته برش است و یک قسمتی زیرین برای نگهداری وسایل الکترونیکی دارد .

شارژر و نگهدارنده دستمال حوله ای
شارژر و نگهدارنده دستمال حوله ای

یک شارژر و نگهدارنده دستمال حوله ای هوشمند و جذاب که با عملکرد دوگانۀ خود می تواند بسیار کاربردی باشد ، در هر قسمتی از خانه که بخواهید می توانید آن را قرار بدهید ، پس هیچ نگرانی برای شما نمی گذارد .

ایستگاه شارژ موبایل شیک
ایستگاه شارژ موبایل شیک

یک ایستگاه شارژ موبایل شیک که می تواند در هر مکانی که بخواهید قرار گیرد و فوق العاده مدرن به نظر برسد ، این ایستگاه شارژ فوق العاده همۀ چیزی است که یک فرد مدرن می تواند به خانه خود اضافه کند .

یک ایستگاه شارژ به شکل جعبه ای با شکوه که می توان آن را نه تنها در آشپزخانه بلکه در بسیاری از فضا های دیگر نیز قرار داد ، این جعبۀ دوست داشتنی جعبۀ وسایل الکترونیکی ما است ، وسایل خود را در این جعبه بگذارید و خیالتان راحت باشد .

قفسه دیواری سفید چوبی
قفسه دیواری سفید چوبی

یک قفسه دیواری سفید چوبی که چندین دستگاه را در خود جای می دهد و شما می توانید آن را در هر مکان وصل کنید ، اتصال گوشی به شارژ هممیشه برای ما دغدغه بوده است و این نوع قفسه ها این مسادذل را به راحتی حل می کند . دیگر نگران جا برای گوشی و شارژر خود نباشید .

ایستگاه شارژر چوبی
ایستگاه شارژر چوبی

یک سبد آویزان به دیوار که برای شارژ کردن تبلت و تلفن ایده آل است و می تواند در هر جایی آویزان شود ، این سبد می تواند از چوب ساخته بشود که هم نمایی زیبا تر می دهد و هم رسانای خوبی است .

محفظه فلزی اکسید شده
محفظه فلزی اکسید شده

به تلفن های همراه و دستگاه های خود مکان مناسبی برای شارژ مجدد به شکل متصل یک قطعه چرخشی کوچک به دیوار بدهید ، شاید این قطعه را در فرودگاه ها یا فروشگاه های بزرگ دیده باشید ، این قطعه بسیار کاربردی و کمک کننده است ، یک قطعه چوبیِ بی نظیر .

می توانید از این محفظه فلزی اکسید شده پورت های شارژ در آشپزخانه های مدرن خود استفاده کنید ، این قسمت ها کاملا متصل به جزیره یا کابینت می شود و با یک دریچه کوچک پنهان می شود ، کاملا کاربردی است و می تواند همیشه در دسترس باشد .

نویسنده : حسین عتیقی

کلمات کلیدی : ایستگاه شارژ چوبی ، محل نگه داری گوشی چوبی ، استند چوبی شارژ موبایل و تبلت

مقالات مرتبط با مبلمان چوبی:

WhatsApp us