تاریخچه و دکوراسیون تلویزیون و میز tv

میز تلویزیون یا میز tv یک نوع از انواع میز است که اغلب بصورت پیش ساخته می‌توان آن را در مغازه های فروش تلویزیون و فروشگاه های مبلمان تهیه کرد. نوع دیگر آن سفارشی توسط کارگاه های صنایع چوب انجام می‌شود. در مدل سفارشی کاربر میز تلویزیون بر اساس نیاز شخصی خود، میز را شخصی سازی می‌کند.
از انواع میز تلویزیون می‌توان به انواع زیر اشاره کرد.
میز های تاشو تلویزیون
میز های دیواری
میز و بوفه ویترین tv
کتابخانه و میز tv

دیوار و میز تلویزیون جالب و جدید 2018
دیوار و میز تلویزیون جالب و جدید 2018

تاریخچه تلویزیون و میز تلویزیون

هر جاکه تلویزیون باشد، میز یا اتصال دیواری تلویزیون هم هست.
آیا میدانید تلویزیون از چه سالی در جهان عمومیت یافت.

در دهه 1950 میز هایی طراحی شده بود که در موقع تماشای تلویزیون میتوانستید غذا هم میل کنید.
اولین بار تلویزیون از سال 1920 در آمریکا و بریتانیا استفاده شد ولی اوج استفاده از تلویزیون بعد از جنگ جهانی دوم بود. البته بصورت سیاه و سفید.
در دهه 50 تلویزیون برای تاثیر بر افکار عمومی استفاده می‌شد. و حضور آن در محیط کار و منازل متداول شد. از آغاز دهه 60 میلادی تلویزیون های رنگی در انواع مختلف وارد بازار شدند. تلویزیون های دیسکی با فضایی برای ذخیره سازی، تلویزیون های VHS و بتا مکس، دی وی دی، با پیشرفت تکنولوژی همکنون برنامه های تلویزیون بر روی سیستم های ابری با کیفیت بسیار بالا نگهداری و ذخیره می شوند.
در سال 2013 میلادی 79 درصد مردم جهان از تلویزیون استفاده می کردند.
از سال 2010 تولید صفحه های نمایش بزرگ با تکنولوژی led و پلاسما کم مصرف با کیفیت بالا آغاز شد و همکنون در حال جایگزین شدن صفحات قدیمی به LED و OLED هستیم.

دکوراسیون تلویزیون و میز tv

از سال 1952 تبلیغات برای میزهای tv آغاز شد.
یک شام شگفت انگیز تلویزیونی با میز 5 تیکه تلویزیون. این یک تبلیغ بود که در سال‌های 1952 الی 53 پخش می شد. این میز ها قابلیت قرارگیری در گوشه اتاق پذیرایی ( سالن نشیمن) را هم داشتند.
این میز ها علاوه بر فضایی برای نصب تلویزیون، دارای دستگیره هایی روی پایه و لاستیک هایی ضد ارتعاش بود.
با گذشت زمان شکل و محل قرارگیری تلویزیون بهینه شد. بخصوص که با پیشرفت تکنولوزی و صنعت روش ساخت نیز متحول شد و روش زندگی انسان هم همچنین. در گذشته مثل امروز به علم ارگونومیک و استاندارد های مبلمان و لوازم منزل بر اساس بدن انسان در راستای برطرف شدن دردها و مسائل بوجود آمده، همچون امروز پرداخته نشده بود.
امروز محل قرار گیری تلویزیون بر اساس نوع مبلمان و فرهنگ آن جامعه تایین می‌شود. و هر روز در حال تغییر است.

WhatsApp us