درباره ما ( فن و هنر ایران زمین )

کارآفرینان : نوآوران , پیمانکاران

پیوند صداقت و درستی بین دو نفر

پیوند صداقت و درستی بین دو نفر

ما یک خانواده هستیم که یک رویا دارد . رویای ما ایجاد سبک و روشی در طراحی ساخت و نصب است که در تهران , ایران و جهان متداول شود .   و این مسیر امکانپذیر نمی باشد مگر با تعهد به رضایت مشتریانمان .

خود خواسته

ما متعهد به بهبود مستمر و نوآوری هستیم. ما می خواهیم برتری داشته باشیم و همچنان رشد کنیم. ما برای ارزش افزوده جستجو می کنیم. ما برای رسیدن به اهدافمان وو موفقیت درحال تلاش هستیم و روند رو به رشد داریم . ما ایمان داریم این فرایند در خانواده با عشق و تلاش و مکمل بودن امکانپذیر است ، هر جا که من ضعیف هستم ، خانواده آن را به قدرت تبدیل میکند .

حساس

ما بهترین ایده و بهترین تلاش را تحسین میکنیم و به آن می پیوندیم . ما گفتگو را تشویق میکنیم . چه درباره قرارداد ، چه درباره بهبود روند کار چه کفتگو با همکاران و تامین کنندگان بازار باشد چه گفتگو و آموزش کارکنان مجموعه .  ما قادر به تغییر هستیم و این را الزامی برای پیشرفت میدانیم . ما خود را دربرابر هنرمان مسئول میدانیم .

بین المللی

ما می خواهیم در سراسر جهان حضور داشته باشیم. همکنون سفارشاتی از افغانستان ، ترکیه و عراق داریم . اما این کافی نیست ، ما بدنیال شرایطی برای ارسال هنرمان به تمام دنیا هستیم .

خط مشی

همه چیزهایی که ما انجام می دهیم باید از طریق فروتنی هدایت شود، واجتناب از غرور. ما ادعایی نداریم ، شاگرد همه هم هستیم ، هر روز برای یادگیری قدم بر می داریم و سعی میکنم این عادت بد را کنار بگذارم که به من میگوید هیچ کس بهتر از تو نیست !

رعایت شده توسط معیار و یک استاندارد انسانی 

تمام اقدامات ما بر اساس اصول برابری همکاران ما است و فرصت های برابر , برای زنان و مردان ارائه می شود.

انعطاف پذیر در چهره تغییر

همانطور که چالش های جدیدی می آید، ما با موقعیت های جدید، فرهنگ ها و تمدن های مختلف سازگار می شویم، همواره تلاش می کنیم که به طور مداوم فرایندها را بهبود ببخشیم.

WhatsApp us