وقتی می خواهید خانه شما جذاب به نظر برسد ، باید اجزایی را نصب کنید که ظریف و شیک به نظر برسد . به همین دلیل است که درب داخلی مدل فرانسه را برای خانه خود پیدا می کنیم . این درهای داخلی به دلیل ارزش زیبایی شناسی در مناطق مختلف جهان کاملاً محبوب هستند. درب داخلی فرانسه هنگامی که به درستی نصب شوند هر دو نقش تزیینی و کاربردی را بازی می کند.

برای اینکه خانه خود را تکمیل کنید و جلوه زیبایی پیدا کنید ، باید مبلمان و دربها را با هم مطابقت دهید. این بدان معناست که این نوع درب ها می توانند در دفاتر , منزل و سایر اتاقها تعبیه شوند.

درب چوبی کرکره ای فرانسوی
درب چوبی کرکره ای فرانسوی

درب کرکره ای چوبی مدل فرانسوی

به طور سنتی ، درب داخلی فرانسه از چوب خالص ساخته می شوند . از این درب ها در پاسیو, بین اتاق خواب و مابین ورودی و پذیرایی استفاده می شود. جدیدترین مدل ها از شیشه های ابزار خورده و خاص ساخته شده اند و علاوه بر این به خانه شما یک شکل عالی اضافه می کنند. تا زمانی که با پیمانکار خود در مورد این محصولات با کیفیت صحبت کنید ، می توانید از زیبایی خانه خود قدردانی کنید.

همچنین درهای فرانسه در مدل های ریلی هم قابل اجرا هستند . البته بدلیل نیاز به ریل نگهدارنده در کف سقف خیلی از افراد این مورد را نمی پسندند .

درب چوبی
درب چوبی مدل فرانسوی رنگ سفید

درب چوبی شیشه خور

درهای داخلی فرانسه اغلب با شیشه شفاف انتخاب می شوند زیرا باعث عبور نور طبیعی در داخل اتاق در طول روز می شوند. به دلیل توانایی آنها در نفوذ نور ، آنها مانند کریستال ها ظاهر می شوند. مشتریانی که قبلاً از آنها در خانه های خود استفاده کرده اند به دلیل ظاهری لوکس که توسط این محصولات به دست می آید ، بسیار خشنود هستند .

درب چوبی مدل جدید
درب چوبی مدل فرانسوی جدید

درهای داخلی فرانسوی

برخی از تکنسین ها همچنین قادر به تولید درب های فرانسوی داخلی به صورت سفارشی برای مشتریان هستند ( “ASHWOOD” ) . اگر به چنین محصولاتی احتیاج دارید ، باید از قبل با آنها تماس بگیرید تا بتوانید برآورد قیمت بگیرید . از آنجا که این درب ها از مواد مختلفی ساخته می شوند ، می توان آنها را با هزینه های مختلفی تهیه کرد. برخی گران هستند و برخی دیگر بسیار ارزان هستند.

این بستگی به میزان وجه نقدی دارد که مشتری مایل به خرج آن در کالاست. بهترین نوع چوب برای رنگ سفید چوب راش است که از قیمت نسبتا بالاتری نسبت به کاج روسی برخوردار است , اما کیفیت رنگ نهایی بسیار لوکس و چشمگیر است .

درب چوبی مدل جدید
درب چوبی مدل جدید

درهای کشویی فرانسوی داخلی

برخی درب های فرانسه ارزان قیمت ممکن است ضمانت و کیفیت نداشته باشند. در این حالت ، شما باید قبل از پرداخت هزینه آن ، به تفصیل در مورد کیفیت هر نوع بحث کنید. روش های دیگری وجود دارد که ویژگی های هر نوع را دارد و می توان موارد آن را به دقت بررسی کرد . هنگام جستجوی بهترین محصولات موجود در بازار ، چنین اطلاعاتی بسیار مفید است.

چرا مردم این نوع درب ها را ترجیح می دهند

نکته دیگر اینکه چرا مردم این نوع درب ها را ترجیح می دهند این است که شما هنوز هم می توانید از مناظر زیبا در اطراف خانه خود لذت ببرید. این نگاه طبیعی کاملاً انگیزه است.

هیچ مشتری مایل به خرید چیزی با ارزش پایین نیست. با داشتن درب داخلی فرانسوی در خانه خود ، ارزش اقتصادی ملک خود را ارتقا می دهید. این بدان معناست که وقتی تصمیم دارید این خانه را به شخص دیگری بفروشید ، او واقعاً از ارزشهای آن قدردانی خواهد کرد. خریدار باید ارزش واقعی برای پول را پیدا کند. به عنوان یک فروشنده ، ممکن است شما حق داشته باشید با توجه به اینکه مبلغ خوبی را برای بهبود زیبایی و ارزش خانه خود صرف کرده اید ، از قیمت بالاتر هم بپرسید.

صرفه جویی در انرژی

با هزینه بالای زندگی فعلی که در مناطق مختلف جهان احساس می شود ، صرفه جویی در مقداری پول نقد قابل قبول است. مردم پول زیادی را صرف انرژی می کنند. اگر خانه شما به این درهای داخلی فرانسوی مجهز شوند ، دیگر مجبور نیستید مبلغ اضافی را برای پرداخت قبض های برق خود هزینه کنید. این امر به این دلیل است که به جای روشن کردن چراغ ها برای کل روز ، در موقعیتی قرار خواهید گرفت که در طول روز از نور طبیعی خورشید استفاده کنید.

این بدان معنی است که چراغها فقط در هنگام تاریکی می توانند در شب استفاده شوند. علاوه بر این ، شیشه این امکان را دارد که شما را از عوارض سرما و باد که در فصول زمستان رخ می دهد ایمن کند. در این حالت ، کنترل درجه حرارت داخل اتاق به راحتی امکان پذیر می شود.

مدل های بیشتر از درب تمام چوب فرانسوی

ما ها از فناوری اینترنت استفاده می کنیم تا مشتریان بتوانند این محصولات را به راحتی مشاهده کنید . مشتریان فقط می توانند درهای مورد نظر خود را بصورت آنلاین خریداری کنند یا اینکه حضوری به محل کارخانه تشریف بیاورند .ما می توانیم نیازهای شما را برآورده کنند. به وب سایت مراجعه کنید و مدل دلخواه خود را با ابعاد محیط خود ارسال کنید . درب داخلی فرانسه بسیار بادوام است و می تواند برای مدت زمان طولانی عمر داشته باشد. این درها باعث می شود که ملک شما حرفه ای به نظر برسد.

با تشکر از توجه شما

مدل درب چوبی

WhatsApp us