درب قاب تونیک

تعریف

درب های تونیک ظاهری بسیار شکیل و همه پسند دارند. این گونه درب ها امنیت بالایی را به ساختمان ها ارائه می دهند.

بسیاری از ما با دغده های امنیت روبرو هستیم. امروزه بحث درب های با امنیت بالا و در عین حال زیبا و مدرن در صنایع مربوط به ساختمان خیلی مهم تلقی می شوند.

 جرائم یک مشکل بزرگ در همه جای جهان می باشند و به طور طبیعی و به عنوان یک واکنش طبیعی همه ما قصد حفاظت از خود و اموالمان را داریم. مراقبت از عزیزان و دارایی های شما می تواند منبع اضطراب مداوم باشد.

درب قاب تونیک , در چوبی تمام چوب سفارشی
درب قاب تونیک , در چوبی تمام چوب سفارشی

نیاز به درب های با امنیت بالا

اما، امروزه، این مشکل با درب های امنیتی سطح بالا قابل حل است.

پس یقینا، به درب های امنیتی، دروازه های امنیتی کشویی و موانع داخلی احتیاج دارید. همچنین به محافظت بیشتر که توسط درب جلو مغازه اعمال می شود و درب های کنترلی با ضریب امنیت بالا در محل کار خود نیاز خواهید داشت.

ما طیف وسیعی از محصولات امنیتی با قیمت رقابتی را برای محافظت از خانواده ، مالکیت و خانه خود در برابر مجرمین به شما ارائه می نماییم.

 ما دروازه های امنیتی کشویی دو قسمتی قائم را با دو قفل تولید می کنیم. قفل اول قفل اسلیمی است ، قفل دوم قفل قلاب است.

چنین درب هایی امنیت بالایی دارند. مطمئنا این درب ها امنیت خاطر خوبی را به شما و خانواده عزیزتان ارائه می نماید.

درب قاب تونیک , در چوبی تمام چوب سفارشی
درب قاب تونیک , در چوبی تمام چوب سفارشی

زیبایی درب ها در پناه حفاظتی

 این درب ها که معرق کاری و منبت کاری شده اند، بسیار زیبا هستند. این زیبایی که برگرفته از طرح های سنتی هستند برای شخصی که وارد خانه و یا محل کار شما می شوند محصور کننده هستند.

 به بیان ساده تر یعنی اولین چیزی که مهمان خانه و یا مراجعه کننده به دفتر کار و اداره شما با آن مواجه می شود، درب ورودی است. به ویژه اهمیت چنین درب هایی برای نمایشگاه ها و رستوران ها و سفره خانه های سنتی صد چندان است.

درب قاب تونیک , در چوبی تمام چوب سفارشی
درب قاب تونیک , در چوبی تمام چوب سفارشی

این درب ها برای محل هایی از قبیل نمونه هایی که ذکر شد در جذب مشتری خیلی مهم می باشند.

تلفیق سنت و مدرنیته

امروزه درب هایی با تکنولوژی مدرن و روکش های جدید ساخته می شوند که با طرح های سنتی منبت کاری ایران زمین تهیه و تنظیم می شوند. گفتنی است که منبت کاری و معرق کاری در ایران زمین، قدمتی به درازای تاریخ دارد.

در صورت فراهم آمدن بستر لازم، می توان این هنر سنتی ایرانی را به جهان صادر نمود. از این راه باعث رونق فعالیت های وابسته به چوب هم خواهیم شد.

مشاوره و بها

درب های تونیک ما و روکش های مختلف و نیز انواع منبت کاری و معرق کاری ما را ببینید و برای مشاوره و پرسش های راجع به هزینه با ما در کانال پیام رسان تماس حاصل فرمایید.

گالری تصاویر درب چوبی

WhatsApp us