درب های چوبی برای فضای داخلی یا خارجی. ساخت درب های چوبی متناسب با نیاز و خواسته شما. این قیمت های رقابتی را تضمین می کند. ما انتخاب گسترده ای از درب های چوبی ، از سنتی تا کشویی را ارائه می دهیم.

درهای خارجی

برای ساخت درب های چوبی فقط از الوار با کیفیت بالا استفاده می شود. در فرآیند تولید پنجره ها ، درها و نما های چوبی فقط از مواد اولیه اکولوژیکی و مبتنی بر آب استفاده می شود که تمام نیازهای زیست محیطی را برآورده می کنند ، به آنها اجازه می دهد تا پنجره چوب “تنفس” کند. بنابراین ، هر دو فرآیند تولید (از یک اصل سازگار با محیط زیست پیروی می کند ، خاک اره و زباله ها برای گرم کردن و غیره در دستگاه بازیافت می شوند) و محصولات خود زیست محیطی و برای انسان یا محیط اطراف بی ضرر هستند.

درب های با کیفیت بالا برای دفتر کار خانگی

درب اولین چیز در خانه یا محل کار شما است که مهمانان بازدید مشاهده می کنند. این اولین برداشت در مورد خانه است. میهمانان از طریق درب می آیند و می روند ، بنابراین لازم است درب مناسبی متناسب با محیط انتخاب کنید. درب های چوبی نه تنها از نظر زیبایی رتبه بالایی دارند ، بلکه به تمامی بخش های خانه زیبایی می بخشند. آنها همچنین با دوام و ایمن هستند. درهای با کیفیت چهره و ایمنی خانه شما هستند ، بنابراین با صرف زمان کمی در جستجو و انتخاب بهترین راه حل ، هیچ وقت پشیمان نخواهید شد.

درب ورودی کلاسیک
درب ورودی کلاسیک

چرا درهای چوبی؟

در دنیای شلوغی و فناوری ، یک خانه یا دفتر مناسب با استقرار می تواند به واحه ای تبدیل شود که در آن می توانید از استرس استراحت کرده یا به طور مثمر ثمر کار کنید. در اینجا ، محیط زیست و تنظیمات آن معنی زیادی دارد. در بیشتر موارد ، اگر کسی سعی در ایجاد یک آب و هوای خوب و افزایش ارزش مکان دارد ، انتخاب درست درب است. درب های ساخته شده از چوب زیبا و محکم به نظر می رسند ، همچنین سازگار با محیط زیست هستند. حتی سازمان های بین المللی حفاظت از محیط زیست که به صرفه جویی در محیط زیست تشویق می کنند ، توصیه می کنند فقط درهای چوبی را انتخاب کنید ، زیرا آنها از مواد طبیعی ساخته شده اند.

انواع درب ورودی چوبی
انواع درب ورودی چوبی

چندی پیش ، تعداد قابل توجهی از مردم کشور تحت تأثیر درها و پنجره های پلاستیکی قرار گرفته بودند ، با این حال ، کم کم ما به طبیعی بودن و کیفیت بازگشتیم زیرا خرید درب چوبی نه تنها سرمایه گذاری برای بهش های داخلی خانه است ، بلکه به بهداشت و محیط زیست نیز بسیار کمک می شود. در عصر فن آوری بالا ، طبیعی بودن به نشانه تجمل و خوش ذوقی تبدیل شد. درهای چوبی کاملاً با پنجره های چوبی ، مبلمان چوبی داخلی و خارجی ، کف چوبی و سایر جزئیات مطابقت دارند.

نمونه درب چوبی زیبا
نمونه درب چوبی زیبا

درهای چوب از مواد طبیعی یعنی چوب ساخته می شوند ، بنابراین یک محصول اکولوژیکی است. الوار با ویژگی های عایق حرارتی خوب مشخص می شود ، همچنین صدا را نسبتاً خوب عایق بندی می کند. با توجه به فناوری مورد استفاده در ساخت ، درب های ساخته شده از چوب “نفس می کشند”. اجازه نمی دهد رطوبت بیش از حد جمع شود. علاوه بر این ، درهای ساخته شده از چوب در برابر تغییر شکل های ناشی از تغییرات ناگهانی دما مقاوم هستند ، همچنین ایمن و با دوام هستند و برای مدت طولانی دوام می آورند.

ساخت درب های چوبی

ساخت درب های چوبی از دو عنصر اصلی تشکیل شده است: پوشش و پانل. پانل بخشی از درب است که باز می شود و توسط لولا به پوشش متصل می شود. درب همچنین به عنوان بلوک درب شناخته می شود شامل پوشش ، صفحه و سایر عناصر مانند لولا ، قفل ، لبه ها و سایر موارد است. برای ارائه سفارش خود ، باید ابعاد درب مورد نظر خود را بدانید ، الوار ، سخت افزار ، پایان درب و سایر اجزا را انتخاب کنید. این فرایندی است که نیاز به توجه زیادی دارد ، بنابراین ما همیشه توصیه می کنیم با متخصصان ما مشورت کنید که به شما کمک کند تا رویاهای شما را به واقعیت تبدیل کنند ، هزینه درب مورد نظر خود را محاسبه کرده و سفارش خود را برای تولید صحیح تحویل دهید. متخصصان بسیار واجد شرایط همیشه آماده پاسخگویی به شما هستند.

درب چوبی کلاسیک
درب چوبی کلاسیک

درب های ساخته شده توسط شرکت ما مستقیماً به مشتریان فروخته می شود. این قیمت های رقابتی را تضمین می کند. علاوه بر این ، استانداردهای فنی بالا همیشه حفظ می شود. تجهیزات ما امکان ساخت زیور آلات در هر شکل و اندازه را فراهم می کنند ، بنابراین حتی با ادعا ترین راه حل های طراحی نیز امکان پذیر است.

تعمیر و نگهداری درب های چوبی

نگهداری درب های چوبی اصلا پیچیده نیست. گرد و غبار و خرده ریزهای سطح را می توان با تمیز کردن آن با یک پارچه مرطوب از بین برد ، می توان از پاک کننده های خانگی برای از بین بردن آلودگی های گسترده تر استفاده کرد ، با این حال ، اگر کثیفی بسیار زیاد باشد ، یعنی علائم جای انگشت یا چربی ، توصیه می شود از مواد مخصوص تمیز کردن مبلمان استفاده کنید. اجتناب از پاک کننده های دارای ذرات ساینده ضروری است. از حلال ها ، شوینده های قوی و مواد شیمیایی نیز نمی توان استفاده کرد زیرا باعث صدمه زیادی به سطح می شود. به این ترتیب تضمین می کنید که درهای چوب شما برای مدت طولانی دوام می آورند.

چگونه می توان لولا و دستگیره را برای درهای چوبی انتخاب کرد؟

درب های چوبی به سبک کلاسیک معمولاً به گونه ای ساخته و نصب می شوند که لولاها قابل مشاهده باشند. چنین راه حلی اساساً متناسب با هر فضای داخلی است. البته اگر فضای داخلی به ویژه مدرن باشد ، می توان تمام لولاها را پنهان کرد. درهای خارجی مجهز به لولا مخصوص آنهاست. لولاها دارای رنگ های متنوعی هستند و می توانند به طرز نفیسی طراحی شوند. هنگام تصمیم گیری ، باید به دنبال بهترین گزینه ها برای خانه یا محل کار خود باشید.

دستگیره برای درب ورودی
دستگیره برای درب ورودی

به منظور ایجاد یک فضای داخلی هماهنگ ، توصیه می شود دسته های درب را با دیگران مطابقت دهید. اگر دستگیره های یکسانی را برای درب های چوبی ، پنجره ها و کابینت های مختلف انتخاب کنید ، اشتباه نمی کنید. از آنجا که طیف گسترده ای از سبک ها و اشکال وجود دارد ، سعی کنید آنها را با فضای عمومی خانه خود مطابقت دهید.

انتخاب هر دو دسته و لولا باید با توجه به کیفیت تعیین شود. دستگیره ها و دستگیره های با کیفیت از دوام و ایمنی اطمینان حاصل می کنند ، بنابراین در این مورد نباید صرفه جویی کنید. در انتخاب درهای چوبی کلاسیک اشتباهی نخواهید کرد.

اگر هنوز در مورد انتخاب درب ها تردید دارید ، هرگز در انتخاب گزینه های کلاسیک اشتباه نمی کنید زیرا آنها برای فضای داخلی کلاسیک و مدرن مناسب هستند. معمولاً درهای چوبی کلاسیک از چوب ساخته می شوند. چنین درهایی لوکس به نظر می رسند ، از عایق صوتی بهتری برخوردار هستند و به شما امکان اجرای عناصر دکوراتیو بسیار زیبا را می دهند. علاوه بر این ، درهای چوبی کلاسیک کاملاً با سایر قسمته ای داخلی مانند مبلمان ، پرده و کابینت مطابقت دارند. شما از چنین دری خسته نخواهید شد ، آنها در ایجاد یک محیط خانه دنج و دلپذیر کمک می کنند.

چه چیزی قیمت درهای چوبی را تعیین می کند؟

قیمت درب های چوبی می تواند نسبتاً متفاوت باشد. قیمت بستگی به انتخاب الوار ، ابعاد ، نصب و پایان دارد. درب های الوار با سفارش های شخصی ساخته می شوند. هرچه راه حل پیچیده تر ، یا نفیس تر باشد ، قیمت درب چوب بیشتر خواهد بود. انواع استاندارد کلاسیک معمولاً ارزان ترند. این قانون در مورد ابعاد درب نیز اعمال می شود. اگر به درب با ابعاد استاندارد نیاز دارید ، در مقایسه با گزینه های ابعاد غیر استاندارد معمولاً ارزان تر است. قیمت نیز به نوع و مدل درب بستگی دارد. به عنوان مثال ، قیمت درهای کشویی و باز شو کلاسیک متفاوت است.

درب کلاسیک برای ورودی
درب کلاسیک برای ورودی

هنگام تصمیم گیری در مورد انتخاب درب ها ، نباید فراموش کرد که درب های چوبی با کیفیت بسیار مقاوم هستند و بیش از یک دهه دوام می آورند. بنابراین ، سرمایه گذاری برای درب های تایمر با کیفیت یک سرمایه گذاری بلند مدت است. درب های چوبی را می توان به راحتی بازیابی کرد و آنها را با رنگ متفاوت یا برخی از عناصر پایان تغییر می دهد. به همین دلیل است که شما همیشه می توانید به راحتی بازیابی کنید.

امیدواریم این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

نویسنده: ف.حسنخانی

مقالات مرتبط با درب چوبی:

WhatsApp us