درب لابی چوبی

درب ورودی لابی ساختمان : نکات مهم و تاثیر گذار در برآورد هزینه یک درب شامل موارد زیر می باشد .

  1. روش ساخت
  2. نوع چوب یا چوب و روکش و یا چوب و ام دی اف و روکش
  3. نوع رنگ مانند پلی استر , پلی یورتان یا رنگ های پولیشی
  4. چهارچوب و روکوب و تاج درب
طرح درب چوبی کلاسیک , قیمت درب چوبی کلاسیک , انواع درب چوبی کلاسیک , درب کلاسیک چوبی لابی , درب های چوبی کلاسیک , درب ورودی کلاسیک چوبی
طرح درب چوبی کلاسیک , قیمت درب چوبی کلاسیک , انواع درب چوبی کلاسیک , درب کلاسیک چوبی لابی , درب های چوبی کلاسیک , درب ورودی کلاسیک چوبی

قیمت یک درب های لابی تمام چوب خالص چگونه محاسبه می شود ؟

اصولا درب های لابی می بایست تمام چوب خالص ساخته شوند . موقعیت درب لابی یک موقعیت خاص است بطوری که درب در تغییر فصل بیشترین سرما و گرما را تجربه خواهد کرد . از این رو باید از متریال باکیفیت و همگن درب را بسازیم . درب هایی که از ام دی اف MDF و چوب ساخته می شوند نهایتا بعد از یکی دو سال نیاز به مرمت و تعمیر دارند .

بهترین نوع چوب برای ساخت درب لابی چیست ؟

چوب درختان پهن برگ که سخت و مقاوم در برابر رطوبت باشند برای ساخت درب لابی بسیار مناسب هستند . مانند درب های چوب بلوط , درب چوب ماهون , درب چوب اکاژو , درب چوب اش ( چوب عش ) درب چوب ون , درب چوب رزوود , درب چوب اقاقیا و از این موارد که هم چوب هایی بسیار سخت هستند و هم مقاومت خوبی در برابر رطوبت دارند .

روش ساخت درب های بلوط

دو روش استاندارد برای ساخت درب های تمام چوب در جهان وجود دارد که در کارگاه فن و هنر هم به همان روش عملیات ساخت انجام می شود .

ساخت درب چوبی LVL : از قطعات ریز و به هم پیوسته چوب قطعات بزرگتر چوب مانند کلاف درب ساخته می شود . قیمت بالا بدلیل اجرت و زمان طولانی ساخت قطعات .

ساخت درب تمام چوب خالص : قطعات مانند کلاف از چوب یک تکه ساخته می شوند . در این روش ریسک بالایی نسبت به انقباض و انبساط چوب وجود دارد ولی در روش lvl این ریسک بطور کامل برطرف شده است .

درب چوبی لابی
درب چوبی لابی

درب چوبی لابی در چه ابعاد و رنگ هایی موجود است ؟

درب های تمام چوب را به هر رنگی می‌توانید رنگ کنید فقط برخی از درب ها که دارای چوبی تیره هستند را نمی‌توان به رنگ روشن تر تبدیل کنیم .

ابعاد درب های سفارشی قابل تنظیم و سفارشی سازی است , یعنی به هر ابعادی قابل ساخت است .

80 مدل درب لابی 2019 , درب ورودی چوبی لوکس

انواع درب های تمام چوب لابی و مدل های جدید درب تمام چوبی ورودی واحد را از لینک های زیر مشاهده کنید .

برآورد قیمت انواع درب ورودی و لابی را از کجا دریافت کنم ؟
درب تمام چوب ورودی ساختمان
درب تمام چوب ورودی ساختمان

برای دریافت قیمت تصویر درب مورد نظر خود را بر روی پیامرسان این مجموعه ارسال کنید . کارشناسان و متخصصان این مجموعه آماده پاسخگویی و مشاوره هستند .

مطالب مرتبط با موضوع درب چوبی :

همه مدل های ساخته شده درب چوبی صنایع چوب فن و هنر

ما در این صفحه تصاویری از پروژه ها و نمونه های ساخته شده توسط صنایع چوب فن و هنر را برای شما گرداوری کرده ایم , مطمئنا با مشاهده آنها به قدرت و تجربه این مجموعه برای ساخت پروژه ها پی خواهید برد .
مشاهده تصاویر و نمونه های درب چوبی سفارشی
درب تمام چوب ورودی ساختمان
درب تمام چوب ورودی ساختمان
درب تمام چوب ورودی ساختمان
درب تمام چوب ورودی ساختمان

با تشکر از توجه شما

WhatsApp us