درب ورودی یک خانه اولین استقبال مهمانان است. درب زیبای خانه را تعیین می کند. با انواع سبک های درب موجود در بازار ، یافتن سبکی که بیانگر شخصیت و زیبایی شما باشد آسان است. البته یافتن درب ورودی که به خوبی کار کند و متناسب با نیازهای روزانه شما باشد نیز مهم است. و دانستن انواع مختلف درب های جلو به شما در جستجوی شما کمک می کند.

 برای کمک به شما در درک اینکه کدام درب برای شما بهتر است ، لیستی از 8 نوع درب جلو را برای شما جمع آوری کرده ایم. درب های زیر از لحاظ ویژگی های مختلف در نظر گرفته می شوند به ادامه مطالعه بروید تا بهترین تناسب را برای خانه خود پیدا کنید!

1. درب شیشه ای

یک درب ورودی شیشه ای بیان جسورانه ای را نشان می دهد و نور طبیعی را به شما نشان می دهد. شما لذت کامل نور طبیعی و بیرون از منزل را بدون آزار دادن از حشرات و سایر مزاحمت های فضای باز دریافت می کنید. انواع سبک ها ، رنگ ها و اندازه های درب جلو شیشه ای در بازار وجود دارد.

نکته ای که باید در نظر گرفت سطح حریم خصوصی است. البته ، وقتی می خواهید حریم خصوصی بیشتری داشته باشید ، همیشه می توانید پرده ها را روی در نصب کنید. نصب یک درب شیشه ای دو جداره را به جای درب تک جداره در نظر بگیرید. این امر باعث ایجاد امنیت ، دوام و عایق بندی بیشتر می شود.

2. درب با صفحه های شیشه ای

شاید ایده درب ورودی شیشه ای را دوست داشته باشید اما کمی بیشتر از آنچه یک صفحه شیشه ای ارائه می دهد ، حریم خصوصی داشته باشید. درهای دارای صفحه های شیشه ای این کار را انجام می دهند. شما همچنان از طریق نور طبیعی صفحات شیشه ای لذت خواهید برد. سبک های زیادی از این درب ها وجود دارد. پانل ها به اشکال و الگوهای مختلفی ارائه می شوند.

جنبه منفی درب های روکش شیشه روند تمیز کردن است! تمیز کردن پانل ها کمی دشوار است ، اما زیبایی این نوع درب کاملاً ارزش تمیز کردن را دارد. این درب ها همچنین عایق بندی بسیار خوبی را ایجاد می کنند و به صرفه جویی در هزینه های انرژی کمک می کنند.

3. دو درب چوبی

درهای دوتایی جلوه زیبایی به آنها می دهد. آنها بیشتر از توجه چشم در جلوی خانه خواستار هستند و تأثیر زیادی بر زیبایی کلی خانه می گذارند. با توجه به یک نکته عملی ، درهای دوتایی فضای زیادی را برای جابجایی در داخل و خارج از خانه فراهم می کنند.

این نوع درها را می توان در انواع مواد از جمله چوب ، فولاد ، فایبرگلاس و شیشه یافت. همچنین ممکن است ترکیبی از مواد باشند. یکی از مواردی را پیدا کنید که ظاهر کاملاً به روز شده ای را برای خانه شما فراهم کند.

4. درب چوب خالص

ظاهر یک درب چوبی خالص با هیچ ماده دیگری قابل مقایسه نیست. اگر به دنبال درب بسیار محکم و ایمن هستید ، این یک گزینه عالی است. با این حال ، درب های چوبی خالص کمی گران هستند. آنها همچنین برای حفظ ظاهر و پایان خود نیاز به نگهداری منظم دارند. درهای ورودی چوبی به عنوان عایق عالی عمل می کنند ، بنابراین به شما در هزینه های انرژی کمک می کند. متاسفانه ممکن است درهای چوبی در معرض تاب خوردگی و پوسیدگی قرار بگیرند.

تغییر ظاهر درب جلوی چوب با رنگ یا لکه چوب آسان است. تغییر ساده رنگ درب ورودی واقعاً می تواند ورودی را متحول کرده و زیبایی کلی خارجی را بهبود بخشد.

5. درب استیل

درهای جلو استیل حداکثر امنیت ، استحکام و بازده انرژی را دارند. شما می توانید فولادی را پیدا کنید که دارای اندازه گیری های مختلف باشد: هرچه اندازه گیری پایین تر باشد ، فولاد ضخیم تر است. این نوع درب دارای یک عایق داخلی داخلی است که باعث می شود از نظر انرژی صرفه جویی کند. درهای استیل در سبک های مختلفی ارائه می شوند ، بنابراین یکی از آنها را پیدا می کنید که متناسب با زیبایی شما باشد.

آب و هوای شدید این امکان را دارد که برخی از ساییدگی ها را بر روی درها نشان دهد ، و در اثر ضربه می توانند مستعد آفت زدن باشند.

6. درب فایبرگلاس

درهای ورودی فایبرگلاس محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. بسیاری از آنها برای تقلید از ظاهر درهای چوبی ساخته شده اند ، بنابراین اگر ظاهر زیبایی می گردید ، می توانید به آن دست پیدا کنید. شما می توانید از مزایای زیبایی شناسی عالی دانه چوب بدون هزینه بهره مند شوید. از آنجا که سبک های متنوعی وجود دارد ، مطمئناً دری را پیدا می کنید که با دید شما مطابقت داشته باشد.

درب های فایبرگلاس بسیار بادوام و کم مصرف هستند. در این نوع درب ها برای کمک به عایق کاری در هسته خود عایق کف وجود دارد. انعطاف پذیری آنها به آنها کمک می کند تا عناصر را تحمل کنند .

8. درب با چراغ های فرعی

چراغ های فرعی راه عالی دیگری برای لذت بردن از تابش گرم نور طبیعی است. اگر یک درب جلو شیشه ای کامل نمی خواهید ، چراغ های فرعی می توانند آن نور طبیعی مورد نظر شما را تأمین کنند. درب های جلو با چراغ های فرعی را می توان به طور واقعی از هر یک از مواد فوق تهیه کرد. این در مورد ویژگی هایی مانند سبک ، دوام و بهره وری انرژی گزینه های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد.

امیدواریم این مطلب مورد استقبال شما عزیزان بوده باشد.

نویسنده: ف.حسنخانی

مقالات مرتبط با درب چوبی:

WhatsApp us