پله چوبی سبک مدرن

این مجموعه یک رستوران باز و مدرن را ارائه می‌دهد , امروز ما به کشف یک تفسیر مجدد از طراحی مدرن فرانسه را در مکانی سرشار از قدمت و تاریخ می پردازیم .

استراسبورگ یک شهر فرانسوی است این شهر در مرز آلمان است که بهترین نمونه از تجربه شهری در منطقه آلزاس فرانسه است.

فن و هنر ایران زمین : ترجمه از یک مقاله با موضوع و سبک مدرن در دکوراسیون رستوران

Brasserie Les Haras رستوران واقع در استراسبورگ است که آشپزخانه ای مدرن و باز را برای همه ارائه می دهد ، همانطور که توسط مارک هایبرلین ، سرآشپز رستوران 3 ستاره میشلین تصور می شود.

در طبقه همکف ، میز بار باز است. ما می توانیم یک محیط پر از هماهنگی را مشاهده کنیم , که در آن مخلوطی مجلل از حیاط و مارپیچی بزرگ ساخته شده از چوب با طراحی Jouin Manku از یک راه پله را ببینید. در این فضای منحصر به فرد که در آن می توانید شام را در انتظاری آرامش بخش میل کنید یا برای یک نوشیدنی و یا برخی از تاپاس ( Tapas (تاپاس) ) لذت ببرید .

تاپا Tapas (تاپاس)

یک غذای اشتها آور یا میان وعده در غذاهای اسپانیایی است و به بخش کوچکی از هر نوع غذای اسپانیایی ترجمه می شود. تاپاها ممکن است سرد یا گرم باشند. در برخی از کافه ها و رستوران های اسپانیا و در سراسر جهان ، tapas به یک غذای پیچیده تر تبدیل شده اند. تاپاها را می توان برای تهیه یک وعده غذایی کامل ترکیب کرد. ویکیپدیا

تزئینات موجود در این طبقه ، قطعات صنعتی از فولاد و آلومینیوم را به عنوان مثال در ساختار میله و مدفوع ، با میزهای چوبی و صندلی های چوبی با پوشش سفید پوستی ترکیب کرده است. برای عمق بیشتر به این اتاق ، دیوار پشتی با یک آینه شیشه ای بزرگ پوشانده شده است.

پله چوبی گرد مدرن رستوران
پله چوبی گرد مدرن رستوران

در نهایت ، فضای Brasserie برای 120 نفر ظرفیت دارد . نگاه کردن و تحسین ساختار های چوبی قابل توجه از قرن هجدهم یکی از شگفتی های آن است. فضای مناسبی برای جشن گرفتن رویدادها و شام ها یا وعده های غذایی خصوصی است ، زیرا جو زیبا و صمیمی است .

مبلمان هر دو طبقه مشابه هستند ، با این تفاوت که برای ایجاد قابلیت ساماندهی برای گروه های کوچک و مهمانی های بزرگ از نیمکت و صندلی ها می توان در شکل های مختلف استفاده کنیم .

پله چوبی گرد مدرن رستوران
پله چوبی گرد مدرن رستوران

این رستوران سنتی ظرفیت پذیرایی حدود 200 نفر را دارد . غذاهای معمولی غذاهای فرانسوی به همراه سایر غذاهای خاص دیگر از منطقه آلزاس که با غذاهای تلفیقی کشورهای مختلف تهیه می شوند ، سرو می شوند. این 5 حس می توانند از تجربه چند حسی که تیم رستوران برای مشتریان خود تهیه کرده است ، لذت ببرند.

پله چوبی گرد مدرن رستوران
پله چوبی گرد مدرن رستوران

آنچه در صبح یک رستوران پیشرفته است ، بعد از ظهر به یک اتاق چای با یک بوفه بزرگ با انتخابی عالی از کیک و شیرینی برای مشتریان می شود تا در رستوران از آن لذت ببرند ، صحبت کنند و استراحت کنند.

گالری تصاویر رستوران

WhatsApp us