راهنمای نهایی تخت خواب چوبی سه طبقه و دو طبقه کودک

تخت خواب های چوبی سه طبقه و دو طبقه ( تخت خواب دوطبقه ) به عنوان تخت های صرفه جویی در فضا شناخته می شوند ، تخت های فوق العاده کاربردی که سه برابر تخت های چوبی یک نفره برای خواهر و برادر یا بچه هایی که عاشق خواب هستند ، سرگرم کننده هستند .

تخت خواب چوبی
تخت خواب چوبی

آنها را بالا جمع کنید

فضای کف یک کالای گرانبها در هر خانه خانوادگی است ، به ویژه هنگامی که کودکان در یک اتاق مشترک هستند . بنابراین به جای ساختن یک اتاق بزرگ یا گرفتن وام مسکن برای خرید یک عمارت ،  دکوراسیون چوبی را به سمت بالا بسازید تا از فضای موجود بیشترین استفاده را ببرید . تخت خواب های چوبی سه طبقه یک راه حل درخشان برای اتاق خواب هایی است که تا حدودی دنج هستند و فضای بیشتری برای میزها ، کشوها و کمد ها و همچنین منطقه بازی بسیار مهم باقی می گذارد .

ما عاشق تختخواب چوبی دو طبقه یا سه طبقه با طراحی دومینیک توسط  طراحان هستیم ، با قفسه های بسیار شیرین در طرفین برای آن دسته از کرم های کتابخوان جوان ، و یک کلیدوسکوپ رنگی که به شما کمک می کند تا به سازشی برسید که هر یک از بچه ها آن را دوست خواهند داشت . با این حال ، ممکن است لازم باشد اسامی را از کلاه  ( قرعه کشی ) بیرون بیاورید تا ببینید چه کسی مدعی بالاترین طبقه است !

راهنمای نهایی تخت خواب چوبی سه طبقه و دو طبقه کودک
راهنمای نهایی تخت خواب چوبی سه طبقه و دو طبقه کودک

جا برای کوچولوها

شما برای سرمایه گذاری روی یک تخت چوبی سه نفره به سه هیولا کوچک احتیاج ندارید . اگر در خانواده خود دو پروانه اجتماعی دارید ، با یک تختخواب چوبی که جا برای یک کودک کوچک اضافی دارد ، تخت خوابهای فراموش نشدنی را فراهم کنید . یک تختخواب چوبی دو طبقه با قفسه کامل برای داستانهای ارواح ، میان وعده های نیمه شب و صبح های تنبل جمعه بسیار مناسب خواهد بود تا کودکان هنگام تعطیلات آخر هفته احساس کنند در تفریح گاه هستند .

برای تختخواب چوبی که روی کیک اتاق خواب شاهزاده خانم های کوچک شما قرار می گیرد ، با داستانهای از حسن کچل و کدو قلقله زن ، قابل مقایسه با هیچ چیز دیگری نیست . با قفسه های برگشت پذیر و گام های ایمن تا بالای آن ، برای دختران در حال رشد که انگشتان پا از تخت های قدیمی کودکان نوپا بیرون می آیند ، ایده آل است . این طرح ماه پیشونی دارای کشوی چرخ دستی اختیاری برای زمانی است که دوستان برای دورهمی می آیند ، این اسباب بازی ها و کتابها را در صورت عدم استفاده از راه دور کنار می گذارد ! خرید یک شاهزاده خانم با سوژه های تکراری و مد روز ؟ اگر بدنبال یک تخت چوبی یک نفره هستید که به سه تخت تبدیل می شود ، دیگر به دنبال آن نباشید . تخت خواب سه نفره بچه های ” رها ” به طرز جادویی به یک طبقه ، سه طبقه باز می شود و جمعه شب وقت مرتب کردن بعد از آخر هفته ، مرتب جمع می شود . دیگر نیازی به تخت خواب و کیسه خواب برای عرق کردن نیست – این تخت های الهام بخش میز خواب های ساده را ساده می کند .

تخت خواب چوبی دو نفره کودکان بع بعی

راهنمای نهایی تخت خواب چوبی سه طبقه و دو طبقه کودک
راهنمای نهایی تخت خواب چوبی سه طبقه و دو طبقه کودک

به فاصله توجه کنید

اگر برای بچه هایی که سالها با هم فاصله دارند خرید کنید ، انتخاب تخت چوبی می تواند مشکل باشد . یکی از بچه های شما به بازی ، مد یا موسیقی معتاد است ، در حالی که دیگری هنوز به جعبه ای پر از لگو یا باربی بسنده می کند . اما با کمی کمک از مربیان تخت خواب چوبی در کارگاه ما ، دلجویی از هر دو خواهر و برادر آسان است . یک تختخواب چوبی دو طبقه پیدا کنید که بین سبک مورد تایید نوجوانان و طرح های کارتونی برای کودکان مطابقت دارد و در نهایت به هماهنگی در اتاق خواب بچه های پرجنب و جوش خود دست پیدا خواهید کرد .

با انتخاب تختخواب چوبی سفری ، خانوادگی ، مدرن ، مادام العمر از مجموعه ما ، با یک تختخواب تعادل برقرار کنید . این تختخواب چوبی اروپایی مملو از نقاط قهوه ای برای همه سنین است ، با طراحی اسکاندی خنک ، دو طبقه برای بچه های بزرگتر و یک طبقه بالا که برای بچه های کوچک بالا قرار گرفته است . با یک کشوی ریلی اختیاری برای خواب ، می توان  به بچه های خود احساس آرامش بدهید .

راهنمای نهایی تخت خواب چوبی سه طبقه و دو طبقه کودک
راهنمای نهایی تخت خواب چوبی سه طبقه و دو طبقه کودک

آسمان محدود است

برای شما ، اتاق خواب بچه ها ممکن است چهار دیوار باشد و کلی آشفته باشد ، اما برای فرزندان شما ، این جهان ماجراجویی است که فقط منتظر کاوش است . مبلمان می تواند در رویاها و بازی های بچه های شما یک اسباب بازی شگفت انگیز باشد ، بنابراین هنگام چیدمان اتاق بچه ها به تخت های خسته کننده اکتفا نکنید . با یک تختخواب چوبی شما پول بیشتری می دهید ، ساعت ها سرگرمی بی پایان را  به آنها هدیه کنید . اتاق آنها را به یک پیچ و خم تبدیل کنید ، جایی که تخیلات آنها آزادانه می چرخد ، با یک تختخواب چوبی دو طبقه که به عنوان لانه عمل می کند و به همه چاله ها پایان می دهد . ما عاشق پاتوق  ” کلبه چوبی در زاگرس ” هستیم ، اردوگاهی که شایسته پسران و دختران با جاه طلبی های بزرگ خواهد بود . این تختخواب چوبی دو طبقه با سقف سنگ فرش ، پنجره ها و نردبان پله ای ، دارای یک کشوی ریلی در زیر است که می توان از آن برای ذخیره سازی بین خواب ها استفاده کرد ، و از نظر خنکی نیز از هر نظر کاربردی است .

راهنمای نهایی تخت خواب چوبی سه طبقه و دو طبقه کودک
راهنمای نهایی تخت خواب چوبی سه طبقه و دو طبقه کودک

مزایای یک تخت خواب چوبی دو طبقه

     راه حل شگفت انگیز برای صرفه جویی در فضا .

     برای خانواده های بزرگ یک انتخاب عالی است .

     بسیاری از آنها دارای فضای ذخیره سازی اضافی هستند .

     طیف گسترده ای از طرح های منحصر به فرد و سرگرم کننده را ارائه دهید .

     سرمایه گذاری مناسب برای خانواده های در حال رشد .

     کیفیت بالا و ماندگاری بالا .

راهنمای نهایی تخت خواب چوبی سه طبقه و دو طبقه کودک
راهنمای نهایی تخت خواب چوبی سه طبقه و دو طبقه کودک

بنابراین ، این راهنمای نهایی برای تختخواب چوبی دو طبقه سه تایی برای خواهر و برادرها و کودکانی است که عاشق معاشرت با دوستان خود هستند . ما نمی توانیم قول دهیم که به مبارزه برای داشتن طبقه بالا پایان دهیم ، یا هنگامی که زمان خاموش شدن چراغ ها می رسد ، این خنده ها و فریادهای شادی را آرام نگه داریم ، اما می توانیم تضمین کنیم که این تخت های چوبی باشکوه تاج گل شما خواهد بود . اتاق هیولاهای کوچک دهه نودی . ما دائماً در جستجوی راه هایی هستیم تا اتاق خواب بچه های شما را به بهترین شکل به اتاق خواب رویایی تبدیل کند ، چرا مجموعه گسترده ای از تخت های چوبی سه طبقه و تخت های سه طبقه را برای پیدا کردن یک تختخواب مناسب برای خانواده در حال رشد خود مرور نکنید . راهنمای تختخواب چوبی بچه های ما را برای حمایت بیشتر در یافتن تخت خواب چوبی ایده آل کودک خود مشاهده کنید .

تیم مونتاژ حرفه ای ما همیشه آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشد – کافی است با ما تماس بگیرید و تیم فوق العاده دوستانه ما بلافاصله پاسخ خواهد داد .

کلمات کلیدی : تخت خواب چوبی ، تخت خواب دو طبقه و سه طبقه چوبی ، دیزاین اتاق طرح چوب

نویسنده : حسین عتیقی

مطالب مرتبط با موضوع تخت خواب چوبی :

  • ساخت تخت خواب چوبی: گرما و زیبایی طبیعت در اتاق خواب شما
    تخت خواب چوبی، انتخابی کلاسیک و محبوب برای دکوراسیون اتاق خواب است. این نوع تخت ها با ظاهری گرم و صمیمی، حس آرامش و طبیعی بودن را به فضای اتاق شما می‌بخشند
  • ایده های جالب تخت خواب برای صرفه جویی در فضا
    چندین رویکرد مختلف برای ایجاد یک تخت خواب مبتکرانه برای صرفه جویی در فضا برای خانه ای با ابعاد متوسط وجود دارد . ساده ‌ترین طرح ‌ها شامل قرار دادن هوشمندانه تخت و ایجاد یک نقطه خواب در فضایی است که معمولاً برای این منظور استفاده نمی ‌کنید
  • تخت خواب چوبی جک دار
    تخت خواب چوبی جک دار یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین نوع تخت‌های خواب می‌باشد. این تخت خواب با طراحی منحصر به فرد و شیک و همچنین مقاومت بالا قادر است
  • 9 طرح تخت خواب چوبی منحصر به فرد + ایده تخت خواب مدرن
    مجموعه تخت‌ خواب‌ های چوبی منحصر به ‌فرد ما طراحی مدرن را با عناصر سنتی ترکیب می‌ کند و تخت خواب ‌های ما مطمئناً در اتاق خواب شما ظاهری جذاب خواهند داشت
  • 7 تخت خواب کودک برای خانه شما که در فضا صرفه جویی می کند
    در زمان بزرگ شدن کودک ، تخت خواب یکی از با ارزش ترین دارایی های کودک در اتاق خواب اوست . بیش از فضایی که آنها می خوابند ، یک اتاق خواب مدبرانه طراحی شده می تواند به خلاقیت کودک کمک کند و محیطی راحت ایجاد کند که کودک شما بخواهد به آن بازگردد .
  • تشک دو نفره و قاب تخت خواب
    در مقاله های قبلی به مواد ساخت تشک دو نفره پرداختیم که در این مقاله بیشتر در مورد قاب تخت صحبت می کنیم .

WhatsApp us