طراحی و ساخت درب چوبی

ساخت درب چوبی در بازار امروز ایران نشان دهنده افزایش تقاضای ساخت درب های سفارشی و با کیفیت نسبت به باز دهه های گذشته میباشد.

با توجه به رشد شرکت های سازنده درب های چوبی پیش ساخته و کارگاه های کوچک و بزرگ فعال در زمینه ساخت درب های چوبی سفارشی، که نشانگر رشد تقاضای درب های چوبی است و در این بین سفارش درب های چوبی با کیفیت در حال افزایش است.

درب اتاق کلاسیک , درب های چوبی سبک کلاسیک مناسب اتاق خواب, مدل در چوبی اتاق خواب
درب اتاق کلاسیک , درب های چوبی سبک کلاسیک مناسب اتاق خواب, مدل در چوبی اتاق خواب

وجود درب های بی کیفیت و ارزان قیمت و متعاقب آن خرابی و پوسیدگی این درب ها در طول زمان کوتاه باعث شده مردم به سمت درب های تمام چوب و با کیفیت بیایند.

گسترش دامنه محصولات از طرف مردم دیکته می شود، حضور اینترنت در دستان مردم و قدرت سرچ گوگل باعث شده تا وسعت بیشمار تصاویر درب های چوبی در اختیار مردم قرار گیرد و شرکت های سازنده جهت رضایت حال مشتری به تمامی درخواست ها پاسخ مثبت می‌دهد و این باعت ایجاد طیف وسیعی از انواع درب و مدل های جدید درب های چوبی می شود.

آرسن پغوسیان مدیر ارشد یک شرکت ساخت درب های چوبی می گوید :

اگر این رشد را از نظر حجم ارزیابی کنیم ، در مقایسه با گذشته اخیر ، تعداد مشتریانی که توجه زیادی به کیفیت و طراحی درب ها دارند ، حدود 40 درصد افزایش یافته است.

تولید درب موضوعی بسیار گسترده است. می توانید فناوری ساخت درب ها را از جنبه های گوناگون در نظر بگیرید. مثلا نوع چوب، نوع چسب، رنگ ها و مواد ضد آب کننده، لولا ها و قفل ها و غیره


امروزه “درها” فن و هنر محصولاتی را با طرح های مختلف ارائه می دهند که با مواد جدید آزمایش می کنند. تولید کنندگان پیشرو تولید خود را با تجهیزات مدرن مجهز کرده و تولید درب را نه تنها زیبا ، بلکه با کیفیت و بادوام بالا ارائه می دهد.

درب های داخلی به خوبی با نمونه های درهای اسپانیا و ایتالیا رقابت می‌کنند. بهبود کیفیت چه از نظر استفاده از مواد طبیعی مانند چوب و چه از نظر مواد شیمیایی مانند رنگ ها و نانو موادها باعث افزایش کیفیت بسیار بالا در ساخت درب های چوبی شده است.

انتخاب مواد و مصالح مورد استفاده در یک درب به عوامل بسیاری بستگی دارد، مانند : طرح و رنگ نهایی، محل نصب و کاربری در و بخصوص شرایط محیطی آن فضا، مثلا وجود آب یا فضای سبز در کنار درب ورودی بر مصالح مورد استفاده تاثیرگذار است.

WhatsApp us