درود بر شما

گروه فن و هنر ایران زمین  هر روز در حال رشد و تغییر

سخنی با مشتریـان
صنایع چوب حیدری تاسیس 1340 در تهران همواره می کوشد تا متفاوت تر با انگیزه و اهدافی والا در خدمت مشتریان خود باشد، تا چه حد در این امر توفیق داشتیم را به عهده شما می گذاریم .  بواقع بخش عمده ای از یک خانه از چوب ساخته می شود ولی آیا میدانید تفاوت چوب طبیعی با چوب غیر طبیعی چیست ؟  ما برادران حیدری عاشق چوب هستیم . پدرم از زمانی میگوید که ام دی اف وارد بازار شد و بازار نجاران به کسادی کشیده شد ولی او هرگز از ام دی اف استفاده نکرد , میگوید از همان اول از بوی ام دی اف بدم آمد . اما واقعیت چیست ؟  میتوانید حاصل سالها گرداوری و تحیق این مجموعه را در این بخش مطالعه کنید . مضرات ام دی اف     متاسفانه در بازاری کار میکنیم که برای شنیدن حرف راست باید جان هزاران کودک و زن بی گناه ازبین برود و بازهم به آن رسیدگی نمی شود.

کارفرمایان و مشتریان , دوستان و همکاران و شما کاربر جدید , دنیا با سرعت نور در حال تغییر است , زمانی دکوراسیون داخلی بر اساس مد و چشمگیر بودن انتخاب می شدند اما امروز کاربری ابتدای اولویت اکثریت است . ما نیز میخواهیم بحث کاربری را در مورد خودمان توضیح دهیم .  لطفا توجه کنید :

یه سوال قبل از هرچیز ؟ چرا کار های اروپایی و حتی ترکیه ای که الان در فیلمها و مجله های اینترنتی پخش شده اند اینقدر با کیفیت و زیبا هستند ؟  متریالشان متفات است ؟ یا ابزارالاتشان ؟ یا روش کارشان با ما فرق میکند ؟ من میگم همه چیز از لحظه شروع تا پایان باید حساب شده باشد .

 

لطفا به کاربری ها توجه کنیم

  • تماس با ما : تماس تلفنی , حضوری چه در محل کارخانه یا محل پروژه شما برای ما هزینه دارد . هزینه بازدید تهران حداقل 100 هزار تومان است . اما یه راه بهتر هم هست ,  کاربرد اینترنت , تلگرام و واتساپ این است که بدون اتلاف وقت دیگری شما میتوانید پیام خود را برای ایشان ارسال کنید . ما خواهشمندیم اگر مشتری جدید هستید فقط از طریق تلگرام و واتساپ اقدام به ثبت سفارش کنید . زیرا متخصصان این مجموعه در زمان ساخت سفارش شما به هیچ عنوان با تلفن مشغول نمی شوند . ما نماینده شما در کارگاه شما هستیم مطمئن هستم زمان  ساخت سازه شما , شما هم ناراحت می شوید اگر افراد این مجموعه درگیر پاسخ به تلفن شوند .
    پس تماس ها را بگذارید برای ساعت 17 الی 20 غروب .   با پیام رسان (واتساپ,تلگرام , imo )  مشخصات فنی , عکس , نقشه و اطلاعات خود را بصورت صوتی اعلام کنید . ما برای شما این لطف شما را حساب میکنیم .
  • وقت ما مال مشتری است که هزینه پرداخت کرده است و متاسفانه گاهی از صبح تاشب ما دگیر مشتریان جدید هستیم . 

    لطفا بروز باشیم تا بتوانیم بروز با شما حساب کنیم

    لطفا بروز باشیم تا بتوانیم بروز با شما حساب کنیم

قرارداد و فاکتور : قرارداد مهم است , اگر شما بگویید من میخواهم مبلم چرخ داشته باشد ولی در قرارداد درج نشود ، چطور مدیریت کارگاه متوجه شوند که سفارش شما چه بوده است . قرارداد و توضیحاتی مانند ابعاد ، رنگ , سایز و .. که بطور دقیق درج می شوند به شما کمک میکنند در زمانی کوتاه بعد از آن به راحتی بیاد بیاورید قرارتان چه بوده . حافظه انسان قابل اعتماد نیست . صحبتی که شما میکنید را من بر اساس شرایط فیزیکی و شیمیایی خودم درک میکنم , درحالی که شاید منظور شما چیز دیگری باشد و در آن زمان کلمه بهتری به ذهنتان نرسیده باشد .    پس قرارداد , فاکتور و پیش فاکتور باید کامل و شفاف باشد . عناصر اصلی یک فاکتور ابعاد , متریال , رنگ , زمان , کیفیت , گارانتی , مبلغ , مکان , مشخصات طرفین   . درست کار کنیم تا درگیر دادگاه و پاسگاه نشویم از همه مهمتر ما میتونیم دوستان خوبی برای هم باشیم .

ارزو میکنم پای هیچ کس به دادگاه و بیمارستان باز نشود

ارزو میکنم پای هیچ کس به دادگاه و بیمارستان باز نشود

3 _  سفارش طراحی :  اگر سفارش طراحی دارید و در تهران زندگی میکنید , ابتدا از محلی که میخواهید طراحی انجام شود اطلاعات جمع کنید . ابتدا عکس برداری کنید . ابعاد را دقیق و اگر متر ندارید حدودی ارسال کنید . سبک خود را بیان کنید حتی اگر چند سبک است مثلا من میخواهم اشپزخانه یا نمای ساختمان خود را به شما سفارش بدهم . ابتدا تصاویر را ارسال میکنم و در هر تصویر ابعاد حدودی را زیر هماتصویر و سبک خود را مثلا سنتی مدرن و کلاسیک درج میکنم یعنی هم المانهای سنتی ایرانی در آن بکار رود هم تلفیقی از مدرن و کلاسیک . حال میتوانم بگویم کلاسیک یا سنتی آن بیشتر نمود داشته باشد .   بعد از ارسال تصاویر ما به شما زمان , پیش فاکتور و توضیحاتی می دهیم که شما بتوانید تصمیم گیری کنید .

محصولات و خدمات

خرید محصول و متریال  : برای خرید محصول ابتدا موجودی بگیرید و در نهایت سفارش دهید .

من فربد حیدری مدیر وب سایت و گروه صنایع چوب و هنر ایران زمین هستم . امیدوارم بتونیم خدمات و محصولاتی بروز و با کیفیت ارائه دهیم .

خدمات این مجموعه :

  • طراحی و ساخت دکوراسیون سفارشی :

الف _  طراحی 3D max

ب  -_  متر و براورد پروژه ( مشاوره و کارشناسی )

د _ ساخت

ج _ رنگ

ی _ نصب

ه _ خرید و فروش چوب و روکش های وارداتی

 

WhatsApp us