خانه » Blog » درباره ما » قوانین و مقررات

قوانین و مقررات ما

قوانین و مقررات :  این گروه بعنوان یک مجموعه با مدیریت استاد حیدری برای ، فقط ؛ رعایت حقوق مشتریان تصمیم به درج این قوانین گرفت .

بدلیل وسعت ، ظرافت و بالا بودن حجم مشتریان مجبور شدیم ، بلاجبار این قوانین را وضع کنیم .

چرا قوانین و مقررات :

قانون باعث نظم و پیشرفت میشود

قانون باعث میشود اگر شما به ما سفارش میدهید ، فقط کار شما در اولیت باشد .

اگر گروهی ؛ بخصوص در کار ساختمان و دکوراسیون ، نظم و قانون نداشته باشد . به راحتی سفارش شما را کنار میگذارد و به سراغ سفارش بهتر می رود .

چرا برخی از پیمانکاران از شیوه زخمی کردن کار استفاده میکنند و در نهایت در پروژه های خود گیر می افتند ؟ پاسخ بذلیل نبود نظم .

وقتی مشتری با ما تماس میگیرد اولین مرحله ثبت سفارش است . ما در این مرحله سخت ترین قانون را داریم .

اول : سفارش مشتری باید مکتوب شود . با ذکر آدرس ، شرایط پروژه ، نام کارفرما و سمت او در این پروژه ، متراژ کار ، شرایط پرداخت ، ساعات کار مجموعه و شرایط کاری ما ، پرداخت اولیه بعد از ثبت سفارش، اجباریست . اما چرا ؟

آدرس پروژه : ذکر آدرس از این جهت مهم است که باید بر اساس دوری راه هزینه های کرایه ، رفت و آمد و.. را برسی کنیم . مطمئنا با توجه به محل استقرار ما (محل کارگاه اصلی ما در تهرانپارس ، کارخانه شهرک صنعتی خاوران ) برای ما پروژه نیاوران با پروژه سعادت آباد فرق خواهد داشت .

شرایط پروژه : کار باید به زمان اجرای سازه رسیده باشد ، در برخی از پروژه ها دیده میشود روش ترتیب اجرا با آنچه ما انتظار داریم متفاوت است مثال : هنور سیمانکاری تمام نشده اما کارفرما دستور میدهند همزمان چند پیمانکار باید باهم کار کنند مثلا نجار با رنگ کار ، یا جوشکار با سرامیک کار . مسلما این روال بر روی هزینه و دوباری کاری نهایی تاثیر خواهد گذاشت .

مقام کارفرما : تجربه نشان داده وجود واسطه در اکثر کارها وجود دارد . این واسطه ممکن است یک مهندس شیمی ، کارگر ساده یا پیمانکار رسمی پروژه باشد .  اصولا گروه فن و هنر ایران زمین با واسطه ها کار نمیکند . زیرا تجارب ما ، تجارب خوبی نبوده . تاثیر یک واسطه در اعمال سلیقه کارفرما تاثیر بسیاری دارد ، واسطه همانند یک فیلتر خوب یا بد میتواند عمل کند و این میتواند خوب یا بد باشد . در نهایت ما با واسطه کار نمیکنیم .

متراژ پروژه : توان ما برای اجرای چند پروژه باهم محدود است . اصول کاری ما این است که قبل از قیمت باید برنامه خود را بررسی کنیم .  

نکته دوم در متراژ پروژه ؛ یک پروژه به متراژ 10 متر مربع با یک پروژه به متراژ 100 متر مربع تفاوت بسیاری دارد . اگر بخواهیم بر اساس متراژ لمبه نصب شده در تهران محاسبه کنیم قیمت یک سقف آشپزخانه به متراژ 25 متر مربع هر متر مربع 300 هزار تومان است و قیمت همین سقف در متراژ 100 متر مربع 150 هزار تومان است .

شرایط پرداخت : هزینه مصالح در ابتدا بصورت کامل دریافت میگردد، الباقی با پیشرفت کار دریافت و هنگام تحویل تصفیه میگردد .

ساعت کار پروژه : در پروژه هایی که ساعات و شیفت های خاص مانند ورزشگاه بانوان ، سالن های تیراندازی ، امفی تئاتر و.. میبایست این نکته هنگام درج سفارش ذکر و درج شود .

چرا پرداخت اولیه اجباریست ؟

بسیاری از پروژه هایی که در سالهای قبل مورد بازدید ، متر و براورد دقیقی ، استعلام و تحقیقی قیمت ، میشدند ، پروژه های حقیقی نبودند و بیشتر متعلق به رقبا و شرکت های مزایده ای بودند . از این رو گروه فن و هنر به این نتیجه رسید که برای تفکیک پروژه واقعی از پروژه های غیر واقعی باید کاری را انجام دهیم . این مبلغ ابتدایی باعث شده است تا کسانی که فقط میخواهند قیمت بدست آورند از لیست مشتریان ما حذف شوند .

البته این مبلغ در صورت حسن رفتار به حساب کارفرما برگردانده میشود . و فقط هزینه ها از آن کسر میگردد . هزینه هایی مانند کرایه ماشین ، هزینه پیک ، هزینه کاتالوگ و استند های نمونه کار و..

1 : ثبت سفارش :

برای قانونی شدن سفارش شما در این مجموعه باید درخواست شما بصورت تصویری یا متنی با درج مقیاس و ابعاد بدست ما برسد .

الف : بهترین طرح یک عکس با درج ابعاد است .

شما میتوانید با نرم افزار PAINT  به این مهم دست یابید .

یا در نرم افزار ورد بکمک منو INSERT PICTURE تصویر را درج و مشخصات فنی را بصورت متنی توضیح دهید .

اگر کارتان برایتان مهم است بهترین کار طراحی و بدست آوردن یک سبک یا مدل سه بعدی قبل از سفارش دادن است . در این صورت است که شما میتوانید قبل از ساخت نمونه ای کامل از کار خود را ببینید . این کار را میتوانید به ما یا یک گروه طراحی ارجاع دهید .


مطالب مرتبط با موضوع فن و هنر :

WhatsApp us