مبل ال

سبک مدرن٬ دکوراسیون مدرن٬ معماری مدرن٬ مبلمان مدرن٬ طراحی کابینت آشپزخانه مدرن٬

مبل ال شیک راحت مدرن تمام فوم سرد تنوع رنگ چوب و پارچه

مبل ال
شیک راحت مدرن
تمام فوم سرد
تنوع رنگ چوب و پارچه

شیک راحت مدرن
تمام فوم سرد
تنوع رنگ چوب و پارچه

سبک مدرن٬ دکوراسیون مدرن٬ معماری مدرن٬ مبلمان مدرن٬ طراحی کابینت آشپزخانه مدرن٬

دکوراسیون داخلی سبک مدرن

گیاهان زینتی آپارتمانی در دکوراسیون منزل مدرن!
گیاهان خانگی: امروز ۲۵ خرداد به مناسبت روز ملی گل و گیاه نگاهی میندازیم به انواع گیاهان زینتی آپارتمانی که برای دکوراسیون منزل مدرن مناسب است.شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وارد یک فضای خیره‌کننده یا حتی اتاقی شده باشید که طراحی آن پر از زوایا و اشکال هندسی مختلف و طراحی فوق‌العاده خاص و مدرن باشد اما احساس کنید چیزی کم دارد که نمی‌توانید دقیقا آن را درک کنید.

درواقع چنین فضاهایی فقط نیازمند کمی جادوی سبز هستند. گاهی حتی یک فضای طراحی شده بسیار زیبا بدون وجود پیچش‌ها و منحنی‌های گیاهان، بی‌روح به نظر می‌رسد؛ بنابراین اصلا عجیب نیست صاحبان این مدل خانه‌های مدرن به دنبال گیاهانی باشند که با سبک دکوراسیون‌شان همخوانی داشته باشد. نکته دیگر اینکه رنگ سبز گیاهان در کنار رنگ سفید (که عموما استفاده زیادی در فضاهای مدرن دارد) و دکوراسیون مینیمال بسیار چشم‌نواز خواهد بود.

سبک مدرن در معماری داخلی , سبک معماری مدرن , سبک مدرن چیست , سبک مدرن در نقاشی , انواع سبک های معماری داخلی , سبک شناسی در دکوراسیون داخلی , سبک های معماری مدرن , مقاله در مورد معماری مدرن

سبک طراحی داخلی مدرن، در اصل در سال 1919 توسط گروهی از طراحان اروپایی مکتب «باوهاوس» آلمان آغاز شد.

فلسفه باوهاوس بطور خلاصه بکارگرفتن ترکیبی از «فرم» و «عملکرد» در هر نوع طراحی است. در سبک مدرن از خطوط ساده و بی پیرایه استفاده می شود و تاکید آن بر عملکرد گرایی و اجتناب از تزیینات زیاد و حذف عناصر تزیینی غیر ضروری است که در بسیاری از سبک ها دیده می شود. به عقیده برخی افراد، سبک مدرن بیش از حد ساده، سرد و یا خشن است. اما اگر به خوبی برنامه ریزی و اجرا شود، حس آرامش و سادگی را به خانه شما می آورد.
سبک مدرن با نهایت بهره گیری از فضا و استفاده از ترفندهایی برای بزرگتر نشان دادن فضاها، برای آپارتمان ها و فضاهای کوچک بسیار مناسب است. بافت های مینیمالیستی، فرم های هندسی جسورانه، استفاده از یک رنگ ملون در کنار رنگ های خنثی، و ترکیب بندی های نامتقارن از شاخصه های اصلی این سبک است.

جمع بندی ویژگی های اصلی سبک طراحی داخلی مدرن:
• استفاده از خطوط ساده و بی پیرایه
• ارجحیت عملکرد (نسبت به فرم)
• اجتناب از اکسسوری ها و عناصر تزیینی زیاد و غیر ضروری
• کمترین استفاده از بافت ها
• ترکیب بندی و تعادل «نامتقارن» در مبلمان و طراحی فضا

منبع : decobaloot.com

گرداوری گروه فن و هنر ایران زمین

WhatsApp us