مورینیو: همه تیم‌ها می‌خواهند مثل چلسی باشند

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی پس از اینکه تیمش در فاصله 3 امتیازی قهرمانی قرار گرفت، عنوان کرد که همه ی تیم‌ها دوست دارند مثل چلسی باشند.

ژوزه مورینیو
ژوزه مورینیو

به گزارش “ورزش سه”، آبی های لندنی شب گذشته با گل‌های دروگبا، جان تری و رامیرس موفق شدند لسترسیتی را شکست داده و در شرایط بسیار خوبی برای قهرمانی قرار بگیرند. پیروزی مقابل کریستال پالاس در استمفوردبریج می‌تواند قهرمانی شاگردان مورینیو را مسجل کند.
مورینیو در این رابطه گفت:” فکر می‌کنم عملکرد بازیکنان خیلی خوب بوده، از روز اول تا حالا صدر جدول هستیم و این کار آسانی نیست. بازی کردن مقابل تیمی که از 12 بازی اخیرش، 12 امتیاز کسب کرده، در خانه بازی می‌کند و اعتماد به نفس بالایی دارد، کار بسیار سختی است. ما نیمه اول را شکست خوردیم ولی نیمه دوم مسیر درستی را پیش گرفتیم و فوق‌العاده بودیم.من متوجه شرایط تیم در دو سال اخیر هستم و تلاش بازیکنان از پیش فصل را کاملا در تحت نظر دارم بنابراین لازم نیست کس دیگری این را به من خاطرنشان کند. دقیقا شرایطمان را می‌دانیم.”
آقای خاص ادامه داد:” فکر می‌کنم نمایش خیلی خوبی داشتیم و پیروزی مهمی کسب کردیم و حالا در استمفوردبریج می‌توانیم جشن بگیریم. استمفوردبریج برای حمایت ما آماده خواهد بود.”

مطالب مرتبط با موضوع اخبار :

WhatsApp us