ویژگی های یک میز تحریر چوبی

دو نوع از خواص و ویژگی ها در یک سازه چوبی مانند میز وجود دارد : 1 – ویژگی های طراحی و فضا سازی و کاربرد . 2 . ویژگی های جنس و متریال , ماندگاری و خواص متریال

میز تحریر چوبی
میز تحریر چوبی
  1. ویژگی های طراحی : یک میز تحریر جذاب با طراحی جالب باعث جذب کاربر می شود . بیایید بر اساس سن و خصوصیات کاربر یک میز را تعریف کنیم . مثلا پسری پر جنب و جوش دارید که به هیچ عنوان پای درس خود نمی نشیند . ما چکار می توانیم بکنیم . یک ساخت میزی با خطوط ملایم و آرامش بخش , از خطوط تیز و تند پرهیز کنید خطوط و لبه های تیز و برش خورده با زوایای تند و 90 درجه علاوه بر آثار روانی از نظر ارگونومی برای بدن انسان خطرناک است . رنگ نهایی باید سرد و آرامش بخش باشد . از نظر طراحی و فضا سازی باید بر اساس عادات پسر فضا هارا طراحی کنید . مثال :

ایجاد یک رول تاپ ساده بدون درب با کشو ها و خانه های متعدد که می‌تواند فضایی جذاب ایجاد کند و فضایی برای گذاشتن اسباب بازی و عکس هایی است می‌تواند علایق فرد باشد .

2. ویژگی های جنس و متریال : از چوب طبیعی استفاده کنید , بخصوص برای کودکان و دختر خانم ها چوب طبیعی با رنگ طبیعی بسیار خوب است و به هیچ عنوان از ام دی اف و مواد شیمیایی استفاده نکنید .

از رنگ های شاد استفاده کنید , برای کودکان از رنگ های طبیعی گیاهی استفاده کنید .

کودکان و میز تحریر

یکی از دلشوره ها و تنش بین کودکان و پدر و مادر و در نهایت بزرگترین خواسته پدر و مادرها , نشستن کودکان پشت میز و تمرکز روی درس و کتاب است . و مطمئنا نباید از تاثیر میز و صندلی غافل شویم .

از نظر جنس هیچ متریالی بهتر از چوب خالص نیست . بدلیل تماس مداوم دست با روی میز استفاده از ام دی اف , روکش و ام دی اف , رنگ های پلی استر و تینری , تخته سه لایی و غیره که در آن از مواد شیمیایی و چسب اوره استفاده می شود , اشتباه است .

میز کار برای نویسنده

میز های تحریر می‌توانند یک فضا را دچار تحول کنند و به آن مفهوم و کارایی بیفزایند . یک نویسنده اکثر کارهای خود را بر روی یک میز کار یا همان میز تحریر برنامه ریزی می کنند . یک میز کار نویسنده برای اطمینان از این است که فضایی مناسب , ظریف و کارا ایجاد شود برای استفاده از مهارت ها ، افزایش بهره وری ، کاهش استرس و تنش و ایجاد یک محیط کار در فضایی صلح آمیز است .

برای رسیدن به این خواص و ویژگی ها باید از یک سری قوانین پیروی کنیم

هدف کارایی و سازگاری با محیط اطراف است . برای این کار یک نقشه از محیط بردارید و ببینید به چه عواملی نیاز دارید . یک میز کار هم برای زندگی عادی و هم نوشتن حرفه ای کاربرد دارد البته به شرط آنکه برای طراحی آن به خوبی تفکر شده باشد .

موقعیت فرمان

در فنگ شوی ، موقعیت فرمان یک اتاق شما را در بهترین مکان قرار می دهد تا با هر آنچه که وارد زندگی شما می شود مواجه شوید . در هر اتاق ، موقعیت فرمان همان نقطه ای است که از درب دورتر است و در خط مستقیم با آن قرار ندارد. معمولاً از طرف درب و روبروی درب به صورت مورب قرار دارد.

میز خود را در “موقعیت فرمان” قرار دهید

به عبارت ساده تر ، “موقعیت فرمان” فقط موقعیتی است که هنگام نشستن روی میز خود می توانید بیشتر فرماندهی خود را انجام دهید (منطقه و کار شما). این موقعیت ناشی از نیاز مبرم به کنترل قابل مشاهده بر محیط اطراف فرد است. برای نویسندگان ، “موقعیت فرماندهی” ایده آل این است که منظره ای از درب صندلی ، یک دیوار محکم در پشت شما و یک نمای زیبا از پنجره داشته باشید.

اگر اتاق فعلی شما این تنظیم را ندارد ، شاید مجبور شوید میز خود را به اتاق دیگری منتقل کنید. اگر این امکان پذیر نباشد ، می توانید به سادگی آینه ای را نیز در اتاق خود قرار دهید که بتوانید درب آن را از روی میز خود ببینید.حتی اگر از دامان یا پیشخوان خود استفاده می کنید و نه یک میز ، اهمیت روبرو شدن از ورودی که در آن کار می کنید هنوز اهمیت دارد. از این موقعیت استفاده کنید تا بیشترین کنترل و اطمینان را در حوزه خود داشته باشید ، خواه با صدها کارمند دیگر کار کنید یا در خانه خود مشغول نوشتن هستید.

گالری تصاویر میز تحریر چوبی

مطالب مرتبط با میز تحریر چوبی

  • 5 کمد لباس هوشمند با طراحی میز مطالعه که صرفه جویی در فضا دارد
    کمد دیواری هوشمند و میز مطالعه اتاق خواب ،اگر در حالی که به دنبال طرح الهام بخشی برای فضای داخلی اتاق مطالعه هستید با این مقاله برخورد کرده اید و تصمیم گرفته اید که آن را اجرا کنید
  • میز تحریر چوب گردو و تخت خواب
    بهترین ایده های میز تحریر و تخت خواب چوب گردو ، صنایع چوب و نجاری حیدری، کارگاهی است که در آن به تولید انواع میز چوبی و تخت خواب با استفاده از چوب گردو می‌پردازند
  • 30 میز تحریر الهام بخش
    در این مقاله ما نگاهی به میزهای بزرگ و هوشمندانه می اندازیم که فضای زیادی را برای همه نیازهای کاری ، مطالعه یا سرگرمی شما ارائه می دهند
  • نکات مهم و مزایای ساخت میز تحریر چوبی
    میز تحریر چوبی، طرحی است که از چوب به عنوان ماده اصلی ساخته شده است و به دلیل زیبایی، استحکام، مقاومت، قیمت مناسب و موجود بودن در بازار مورد توجه قرار گرفته است
  • قیمت میز تحریر کتابخانه‌ دار
    ساخت میز تحریر کتابخانه دار ، قبل از خرید این میز چندمنظوره، بررسی قیمت میز تحریر کتابخانه ‌دار از نکات مهمی است که باید در نظر گرفته شود.
  • چگونه یک میز چوبی را متناسب با خانه خود انتخاب کنید
    وقتی صحبت از دکوراسیون خانه می شود ، میزهای چوبی انتخاب محبوب بسیاری از صاحبان خانه ها هستند . میزهای چوبی را می توان به روش های مختلفی استفاده کرد ، از میز ناهار خوری گرفته تا میز در دفتر خانه .

با تشکر از بازدید شما

WhatsApp us