همانطور که سال نو در را می زند ، قطعاً آن موقع از سال است که مهمانی های بزرگ و شام های بزرگ یک امر عادی است . اما به نظر می رسد که 2020 فکر خود را داشته باشد . برای بسیاری از ما ، ماندن در خانه و ایمن ماندن هنوز اولویت است – چیزی که واقعاً انتخاب چندانی در آن نداریم . خواه این شرایط جدید باشد که دست شما را مجبور می کند یا هم اندازه خانه شماست که انتخاب شما را تعیین می کند ، یک گوشه کوچک صبحانه ایده ای است که شما باید در حین ورود به سال 2021 حتماً آن را در نظر بگیرید . بدون توجه به ظاهر ، فضای مدرن ، ظریف و صرفه جویی می کند جایی که حتی در خانه مدرن واقع می شود ، گوشه میز ناهار خوری چوبی کوچک حتی در خانه های بزرگتر نیز باید امتحان شود .

میزکوچک چوبی غذاخوری
میزکوچک چوبی غذاخوری

گوشه میز غذاخوری چوبی کوچک فقط ایده ای برای یک آپارتمان کوچک از خانه امروزی مدرن نیست . این می تواند به عنوان یک فضای ثانویه فقط برای صبحانه و “وقت میان وعده” عصر شما علاوه بر یک مکان اصلی دیگر برای صرف غذا باشد . گوشه های صبحانه در آشپزخانه نیز باعث کاهش حرکت غیرضروری می شود و در حالی که بعضی از آنها فقط چند نفر را در یک زمان در خود جای می دهند ، دیگران می توانند به راحتی میزبان 3 یا 4 نفر باشند . وارد شوید و جدیدترین ایده های فصل صبحانه را کشف کنید –

آن طاقچه چوبی دوست داشتنی را پیدا کنید .

اولین چیزی که برای یک گوشه صبحانه هوشمند و کوچک نیاز دارید ، طاقچه ای چوبی است که به زیبایی آن را در خود جای داده است . بهترین گوشه های صبحانه تقریباً ارگانیک احساس می شوند – گویی فضایی که در آن می نشینند مخصوص آنها طراحی شده است . این می تواند فضایی در راهرو ، گوشه ای از آشپزخانه یا حتی کمی شکاف فراموش شده در کنار محل زندگی باشد . یافتن دکوراسیون برای این فضا نقطه شروع مناسبی برای گوشه صبحانه کوچک شماست . سبک منطقه صبحانه را با فضای غذاخوری یا آشپزخانه کنار آن ترکیب کنید و همچنین یک پالت رنگ مشابه را برای ظاهر منسجم تر انتخاب کنید .

میز دایره چوبی
میز دایره چوبی

این میزکوچک چوبی غذاخوری با رنگ فوق العاده اش چشم نواز است ، شما می توانید از نیمکتی به همان رنگ در کنار صندلی چوبی استفاده کنید و بهترین گزینه را به خانه بیاورید .

میز غذاخوری کنار پنجره
میز غذاخوری کنار پنجره

این میز دایره چوبی می تواند هر جای قرار بگیرد و بهترین مکان را برای صرف صبحانه ای راحت برای شما بیافریند .

میز چوبی گرد کوچک
میز چوبی گرد کوچک

در کنار پنجره ای کوچک شما می توانید میز چوبی خود را قرار دهید و از فضای دو نفره لذت ببرید .

میز چوبی سفید
میز چوبی سفید

این میز چوبی گرد کوچک در کنار کاناپه L  کوچک ، گوشه آشپزخانه را که بلا استفاده بود به محلی دنج تبدیل کرده است .

دکوراسیون و نورپردازی

میز کوچک و گرد با پایه ، بیشترین گزینه برای گوشه صبحانه است . یک نیمکت داخلی در کنار آن بهمراه چند صندلی تمام چیزی است که شما برای اطمینان از مرتب سازی اصول اولیه لازم دارید . روشنایی مرحله اساسی بعدی است و اگر گوشه صبحانه شما کنار پنجره بزرگی باشد یا به حیاط خانه متصل باشد ، جای نگرانی نیست . در غیر این صورت ، ترکیبی از چراغ های آویز و چراغ های هالوژن در کنار این قسمت باید وظیفه را انجام دهند .

میز چوبی مربع تاشو
میز چوبی مربع تاشو

این میز چوبی سفید تاشو که حتی کشو هم دارد به راحتی گوشه ای از آشپزخانه را پر کاربرد می کند .

میز چوبی مربع تاشو
میز چوبی مربع تاشو

این میز چوبی مربع تاشو در حالتی که کوچک و تاشده است می تواند هر گوشه ای جای گیرد و شما می توانید بهترین استفاده را در موقع صرف صبحانه ببرید .

میز چوبی نیم دایره
میز چوبی نیم دایره

این میز چوبی نیم دایره یکی از خلاقیتهای دوست داشت داشتنی است ، این میز و صندلی های چوبی به شما آرامش را در حین صبحانه خوردن هدیه می دهند .

میز چوبی گرد
میز چوبی گرد

این میز چوبی گرد در هر جای می تواند آنجا را تبدیل به فضای برای صرف صبحانه بکند .

این ایده ها فقط برای زوج ها نیستند .

ما قبلاً الهامات زیادی را برای گوشه های صبحانه که فقط برای زوجین طراحی شده اند ، با خوانندگان خود به اشتراک گذاشته ایم . اما گوشه صبحانه می تواند چیزی فراتر از یک زن و شوهر باشد و طرح اصلی این است که صندلی توکار و داخلی را با صندلی ترکیب کنید . یک منطقه صبحانه با چشم انداز به جذابیت خانه می افزاید و حتی می توانید مهمانان را در اینجا از مناظر و صداهای بیرون پذیرایی کنید . سبک هایی مانند اسکاندیناویایی ، ساحلی و امروزی در اینجا بیشترین انتخاب را دارند در حالی که  ترکیبی و صنعتی نیز در اینجا به خوبی مورد استفاده  قرار می گیرند . وقت آن است که از آن طاقچه فراموش شده به خوبی استفاده کنیم !

جزیره چوبی
جزیره چوبی

این جزیره چوبی جذاب بهترین گزینه است ، در این جزیره شما هم وسایل خود را قرار می دهید هم از فضای آن برای پذیرای در موقع صبحانه می توانید استفاده کنید .

میز چوبی مستطیل
میز چوبی مستطیل

این گوشه کوچک حالا می توانید بهترین انتخاب با دکوراسیون چوبی برای صرف وعده غذایی خانواده باشد ، میز چوبی مستطیل باریک چوبی به راحتی آرامش را به شما می دهد .

نویسنده : حسین عتیقی

کلمات کلیدی : میز ناهار خوری چوبی ، میز غذا خوری چوبی ، میز غذا خوری کوچک چوبی ، نیمکت و میز چوبی

مقالات مرتبط با میز ناهار خوری:

WhatsApp us