نحوه انتخاب ویژگی های مناسب برای میز تحریر

در تصویر بالا ، میز توصیه شده برای استفاده همزمان دو نفر را ، مشاهده می کنید.(مطالعه زنده) اگر شما دو فرزند دارید ، بهتر است میز ها و فضای یکسانی را برای مطالعه آن ها در نظر بگیرید. پیشنهاد اولیه این است که از دو میز مطالعه جدا از هم ، در کنار هم استفاده کنید و نکته مفید آن این است که در آینده میتوان میز ها را جدا کرده و به طور مستقل از هر کدام استفاده کنید.


برای کنار هم قرار دادن دو میز مطالعه ، مقدار مشخصی فضا لازم است ؛ پس مکان مناسبی را در خانه برای قرار دادن میز های مطالعه ، در نظر بگیرید. توصیه می شود برای این نوع ، عرض مناسبی را انتخاب کنید ولی عمق آن کم و باریک باشد.
به هر صورت اگر دو نفر بتوانند در کنار هم در اتاق نشیمن مطالعه کنند ، باید خوشحال باشید که عادت مطالعه با هم را ، یاد گرفته اند.

میزی که در تصویر بالا مشاهده میکنید ، میزی است که دو نفر میتوانند در کنار هم از آن  استفاده کنند ؛ در عین این که هر میز ، مستقل از میز دیگر می باشد. بنابراین این میز مطالعه ، برای استفاده خواهران و برادران توصیه می شود.

از ویژگی های آن می توان به طراحی ساده ، اندازه صفحه میز که می تواند برای یادگیری زنده تطبیق یابد و انواع مختلفی از فضا های ذخیره سازی مانند کشو و قفسه اشاره کرد.

بنابراین ، حتی هنگامی که در آینده به میز کار نیاز داشته باشید ، میبینید که این میز ویژگی های مناسب برای میز کار را نیز دارد.

نمونه از یک ست میز مطالعه با تخت خواب

انتخاب میز مطالعه با تخت خواب
انتخاب میز مطالعه با تخت خواب

در تصویر بالا ، میز توصیه شده برای کسانی که به دنبال ست میز مطالعه با تخت خواب هستند را ، مشاهده می کنید.

ادغام میز مطالعه و تختخواب در یک مجموعه ، جذاب است ؛ زیرا با استفاده از آن کل دکوراسیون اتاق را می توان هماهنگ کرد.

دو نوع ست میز مطالعه و تخت خواب وجود دارد ، یک نوع ست تخت خواب و میز مطالعه ای است که هر دو بر “روی زمین” قرار می گیرند و نوع دیگر ست تخت خواب و میز مطالعه دو “طبقه” است.(تخت در ارتفاع قرار می گیرد)
اگر اتاق بچه ها به اندازه کافی بزرگ باشد ، دقت و ملاحظه خاصی در خصوص انتخاب ست میز مطالعه و تخت خواب لازم نیست و میتوانید با توجه به علاقه و سلیقه کودک ، نوع مورد نظر را انتخاب کنید. اما اگر اتاق کوچک است ، نوع میز مطالعه با تخت خواب دو طبقه را به شما پیشنهاد می کنیم ؛ که با وجود آن کودک می تواند از فضای محدود اتاق ، استفاده موثری داشته باشد.

هنگام انتخاب نوع سرویس خواب ، توصیه می کنیم که یک میز مطالعه ، تخت و کمد را در یک ست داشته باشید ؛ همچنین در بیشتر ست ها می توانید از هر کدام از اجزا به طور مستقل استفاده کنید یا به طور کلی تخت را بردارید.

علاوه بر این ، این نوع ست محصولی محبوب برای کودکان و والدین است ، زیرا به یکباره هر آنچه در اتاق کودک نیاز دارید را ، در خود جای داده است.

میزی که در تصویر بالا مشاهده می کنید ، نوعی از ست میز مطالعه با تخت خواب دو طبقه است ؛ البته در این ست امکان برداشتن تخت و استفاده از میز مطالعه به تنهایی نیز وجود دارد.

نمونه از یک میز مطالعه برای استفاده بزرگسالان (میز کار)

انتخاب میز مطالعه برای بزرگسالان
انتخاب میز مطالعه برای بزرگسالان

در تصویر بالا ، میز توصیه شده برای استفاده بزرگسالان را ، مشاهده می کنید. (میز کار)

میز مطالعه که توسط کودکان استفاده می شود ، فضای ذخیره سازی و صفحه بالایی گسترده ای دارد ، بنابراین حتی بزرگسالان نیز می توانند از آن به عنوان میز کار استفاده کنند.
اخیراً ، روی بسیاری از میزهای مطالعه از رایانه شخصی نیز استفاده می شود و به عنوان میزهای دورکاری محبوب شده اند.(کار در منزل)

انواع میز تحریر با قفسه کتاب یا طراحی شده مطابق با دکوراسیون اتاق یا میز کار مناسب برای استفاده رایانه های شخصی وجود دارند ، لطفاً متناسب ترین مورد را برای خود انتخاب کنید.

میزی که در تصویر بالا مشاهده میکنید ، یک مدل از میز مدرن به سبک بروکلین است و تلفیقی از استیل و چوب می باشد.

می توانید کامپیوتر خود را بدون هیچ مشکلی روی آن قرار دهید ؛ بنابراین می توان از آن به عنوان میز کار ، برای دورکاری استفاده کرد.

بررسی محبوب ترین میز های مطالعه از نظر مردم

جایگاه اول ، میز کلاسیک مناسب برای یادگیری زنده

میز مطالعه کلاسیک
میز مطالعه کلاسیک

علت محبوبیت و امتیازات آن

این یک میز پر طرفدار با اندازه مناسب برای یادگیری زنده است که حتی اگر آن را در اتاق نشیمن قرار دهید ، احساس ناراحتی نکرده و فضای اتاق را تنگ و دلگیر نمی کند.
نکته محبوب دیگر این است که دو نفر (برای مثال خواهر و برادر) می توانند به صورت همزمان از آن استفاده کرده و همچنین در صورت لزوم میتوان میز ها را از یکدیگر جدا کرد.

جایگاه دوم، طراحی ساده و بافت روکش بلوط

میز مطالعه از چوب بلوط
میز مطالعه از چوب بلوط

علت محبوبیت و امتیازات آن

طراحی ساده و بافت روکش بلوط از نکات محبوب این میز است. همچنین ، یکی از علت های محبوبیت آن ، وسایل جانبی زیادی است که برای این میز وجود دارد (قفسه و کمد و باکس و..) ، و میتوانید آن ها را در صورت نیاز خریداری کرده و در کنار هم به صورت ست استفاده کنید. این یک میز تحریر است که می توانید مدتها بدون خستگی از آن استفاده کنید.

مقام سوم ، مجموعه تحریر با سهولت استفاده فوق العاده

میز مطالعه با اجزای متحرک
میز مطالعه با اجزای متحرک

علت محبوبیت و امتیازات آن

فضای ذخیره سازی زیاد و قابلیت های کافی میز که حتی آن را مناسب برای استفاده دانشجویان می کند ، علت محبوبیت این میز تحریر با چوب بلوط می باشد.
نکته دیگر این که این میز ، یک مجموعه تحریر بوده و فرد می تواند با جا به جایی اجزای متحرک ، ترکیبی متناسب با سبک زندگی خود را انتخاب کرده و بچیند.

جایگاه چهارم ست میز و تخت خواب

علت محبوبیت و امتیازات آن

این یک میز مطالعه معمولی با تخت است ، و نکته محبوب آن این است که شما می توانید ارتفاع تخت را با توجه به علاقه و نیاز خود انتخاب کنید.
همچنین می توانید با یک دست کردن پارکت چوبی با دکوراسیون و ست تخت خواب و میز مطالعه ، از هماهنگی رنگ در اتاق لذت ببرید.
در آینده می توان از آن ، به عنوان یک تخت یک نفره نیز استفاده کرد.

جایگاه پنجم، رنگ های مناسب در کار

میز مطالعه تک رنگ و ساده
میز مطالعه تک رنگ و ساده

علت محبوبیت و امتیازات آن

به علت رنگ های به کار رفته و نوع ساخت که فضای دل نشینی را ایجاد می کند ، این میز از محبوبیت بالایی برخوردار است. همچنین قسمت های رنگی ست ، متحرک بوده و قابلیت جایگزینی را دارد ؛ بنابراین در صورت علاقه در آینده می توانید قطعات را ، با ست صفحه جلویی جایگزین ، که با رنگ پایه میز مطابقت دارد ، تعویض نموده و از آن به عنوان یک میز کار تک رنگ و ساده استفاده کنید.

خلاصه
میز مطالعه در ایجاد محیطی که کودکان بتوانند به راحتی در آنجا درس بخوانند و فعالیت های ذهنی خود را انجام دهند ، نقش مهمی دارد.
امیدوارم که این مقاله بتواند به کسانی که فکر می کنند که به طور کلی به میز تحریر نیاز ندارند ، کمک کند.

و همچنین برای شما کمکی باشد تا بتوانید بهترین و متناسب ترین میز مطالعه را که توانایی برطرف کردن نیاز هایتان را دارد ، شناسایی و انتخاب کنید .
پایان قسمت پنجم و قسمت آخر نحوه انتخاب میز مطالعه

گردآورنده : زهرا اکبری

کلمات کلیدی : میز مطالعه ، میز تحریر ، میز چوبی ، میز دو قلو ، میز دو نفره ، میز مطالعه دو نفره ، میز تحریر دو نفره ، مطالعه زنده ، میز باریک ، اتاق نشیمن ، طراحی ساده میز ، صفحه روی میز ، فضای ذخیره سازی ، کشوی میز ، میز کشودار ، میز کشویی ، قفسه کتاب ، قفسه میز ، قفسه چوبی ، ست میز مطالعه با تخت خواب ، تخت خواب ، ست خواب ، مجموعه خواب ، دکوراسیون اتاق ، تخت دو طبقه ، اتاق بزرگ ، اتاق کوچک ، سرویس خواب ، تخت چوبی ، کمد چوبی ، میز دور کاری ، میز مدرن ، میز بروکلین ، میز استیل ، میز کلاسیک ، یادگیری زنده ، روکش بلوط ، وسایل جانبی میز ، باکس متحرک ، مجموعه تحریر ، ارتفاع تخت ، پارکت چوبی ، تخت یک نفره ، چوب رنگی ، میز تک رنگ ، میز ساده

مقالا مرتبط با مبلمان چوبی:

WhatsApp us