هر کسی که خانه کوچکی داشته باشد به شما می گوید که چقدر زمان صرف شام ناخوشایند است . جایی برای نشستن برای صرف یک وعده غذایی خانوادگی وجود ندارد ! حتی اگر فضا محدود باشد ، ممکن است تعجب کنید که تعداد زیادی میز ناهار خوری چوبی با توجه به نقشه های محدود طراحی شده است .

میز چوبی با ارتفاع بلند یا پیشخوان به اسم بیگانه

برای کار ، بازی ، ناهار خوری یا سرگرمی ، این میز با ارتفاع پیشخوان می تواند کشویی باشد بستگی به سلیقه شما دارد . این از ویژگی های خیره کننده چوب و مواد فولادی است ، نیازی به ذکر نیست که یک میز کشویی حتما قسمت پشتیبانی از صفحه کشویی را دارد .

میز ناهار خوری بیگانه
میز ناهار خوری بیگانه

میز ناهار خوری چوبی با سنگ مرمر سنا

 برای یافتن دکوراسیون زیبا و محکم تلاش می کنید ؟ جستجوی شما به لطف این میز ناهار خوری مرمر با پایه های چوب بلوط به پایان رسیده است . این میز زرق و برق دار دارای چهار پایه مخروطی ، درخت نارون با گردو و یک صفحه سفید مرمر سفید کارارا است که احتمالاً فاصله را ادامه خواهد داد . همچنین با وجود اندازه کوچک ، برای چهار نفر جا دارد .

میز غذاخوری سنا
میز غذاخوری سنا

میز چوبی تاشو سفید الماس

خواه در یک خانه کوچک ، اتاق خوابگاه یا آپارتمان زندگی کنید ، این میز چوبی تاشو سفید شما را جذب خواهد کرد . روی دیوار نصب می شود ، به شما اجازه می دهد تا آن را برای مطالعه یا ناهار خوری در صورت نیاز باز کنید . حتی می توانید کارهای هنری را به قاب اضافه کنید تا در مواردی که از میز چوبی استفاده نمی شود ، به صورت کار هنری درآید .  

میز ناهارخوری چوبی
میز ناهارخوری چوبی

میز دروازه چوبی جامد با 4 صندلی به نام سارین

آیا در پیدا کردن یک مجموعه غذاخوری کوچک و مناسب دکوراسیون منزل خود با مشکل روبرو هستید ؟

 این میز چوبی جامد دارای چهار صندلی چوبی ممکن است جوابگوی این مسئله باشد . میز چوبی به صورت یک مجموعه چوبی ناتمام به نظر می رسد ! بدین معنی که شما می توانید رنگ را به دلخواه خود  انتخاب کنید . این چهار صندلی نیز به عنوان یک اقدام زیبا برای صرفه جویی در فضا ، به زیبایی درون میز ذخیره می شوند .

میز سارین
میز سارین

میز ناهار خوری چوبی قابل ارتقا سهند

هر اقامتگاه کلاسیک یا مد روز می تواند با افزودن این میز ناهار خوری قابل تنظیم ، هوشمندانه و ظریف به نظر برسد . این میز چوب سخت با پوشش چوب بلوط به گونه ای طراحی شده است که در فضاهای کوچک جای گیرد ، دارای دو صفحه است که برای فضای بیشتر نیز تا می شوند . همچنین با دو صندلی زرق و برق دار ، یک کشو ، و یک جذابیت مناسب سخاوتمندانه ارائه می کند .

میز چوبی سهند
میز چوبی سهند

مجموعه چوبی ناهار خوری فشرده تانیا

هرکسی که فضای اتاق ناهار خوری کوچک و تنگی داشته باشد احتمالاً ارزش این مجموعه غذاخوری جمع و جور را خواهد  فهمید . با طراحی کلاسیک گرد و صندلی هایی متناسب با فضا ، این پاسخ به صاحبان خانه های با فضای کوچک است . چهار صندلی چوبی نیز دارای انحنای ظریفی است که هم راحت و هم شیک است .

میز غذاخوری تانیا
میز غذاخوری تانیا

میز ناهار خوری فلزی و چوبی صنعتی با 4 صندلی جمع شونده  ماکان

این میز چوبی  جمع شونده کوچک اما شیک با چهار صندلی ، یک دوربرگردان است . می توانید از میز به صورت جداگانه استفاده کنید یا صندلی را باز کنید تا چهار نفر پشت میز قرار بگیرند .

میز ناهار خوری فلزی
میز ناهار خوری فلزی

میز ناهار خوری چوبی بزرگ شونده رادمان

خواه برای دو نفر یا بیشتر آشپزی کنید ، هرگز هنگام داشتن این میز غذاخوری قابل ارتقا نگران داشتن فضای کافی نخواهید بود . علاوه بر اینکه چهارچوب فلزی و رویه چوبی آن به اندازه کافی قوی است ، بلکه در صورت نیاز به فضای کم یا بیشتر ، به سمت بیرون گسترش یافته و دوباره به عقب برمی گردد .

میز چوب گردو
میز چوب گردو

میز ناهار خوری چوبی سفید قابل تبدیل آراز

 اگر فقط در هنگام مراجعه دوستان به یک میز ناهار خوری نیاز دارید ، خرید این میز ناهار خوری سفید قابل تبدیل بسیار منطقی خواهد بود . در حالی که به راحتی 10 نفر را با صفحه های قابل انعطاف پذیرایی می کند ، سپس می تواند به یک میز کنسول محدود تا شود

میز چوبی میخانه مانیا

صبحانه ، ناهار ، شام ، محل کار و بازی اکنون با افزودن این میز میخانه چوبی با چهارپایه های قابل انباشته در خانه شما جای خود را دارند . با پاهای مخروطی ، روکش چرم مصنوعی و جلای خیره کننده چوب طبیعی به ستاره نمایش تبدیل می شود . نمای باریک آن همچنین به معنای کمترین فضای اشغال آن است .

میز مانیا
میز مانیا

میز ناهار خوری چوبی با ارتفاع زیاد به نام سبلان

با استفاده از این میز ناهار خوری چوبی خیره کننده و دلپذیر ، در آپارتمان امروزی خود از یک تجربه غذای صمیمی لذت ببرید با طرح رنگی چشمگیر از رنگ مشکی و اسپرسو ، همراه با یک طرح مناسب با ارتفاع بلند برای صرفه جویی در فضا ، این یک طرح برجسته است . آن را باز کنید و به راحت غذا بخورید .

میز چوبی سبلان
میز چوبی سبلان

میز ناهار خوری چوب گردوی اسکار

اگر مبلمان قدیمی‌تر اغلب توجه شما را به خود جلب می کند ، به احتمال زیاد این میز ناهار خوری گردوی اسکار نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت . این دارای طراحی  قذیمی با رنگ گردو ، شکل نیم دایره و سه پایه مخروطی است . همچنین این مکان برای حداکثر سه  نفر فضا دارد .

میز غذاخوری چوب گردو
میز غذاخوری چوب گردو

میز چوبی  3 ضلعی میخانه آراد

یافتن مبلمان ساده و در عین حال کاربردی به نظر دشوار است ، اما با این مجموعه غذاخوری سه ضلعی چوب جامد خاکستری آراد  بهترین انتخاب را  خواهید داشت . این میز ضد ارتفاع دارای یک قفسه برای حداکثر دوازده بطری نوشیدنی و دو صندلی است . دو طرف میز نیز تا می شوند تا فضای کم و بیش شما فراهم شود .

میز آراد
میز آراد

مجموعه غذاخوری خانه روستیک

این مجموعه غذاخوری جذاب خانه روستیک با دو صندلی و یک میز یک درب نمایش است . شما نمی توانید عاشق چوب های روستایی و استیل سیاه ، صندلی های چوبی نارنجی و رومیزی و دانه های چوب نشوید  . آن را به راحتی در یک فضای کوچک تنظیم کنید.

میز روستیک
میز روستیک

میز ناهار خوری لادن

جهان به سمت جلو می رود و همه چیز مدرن تر ، در آخر با این میز ناهار خوری فایبرگلاس خیره کننده روبرو خواهید شد – و چه لذتی است . این یک میز پایه ساده است ، اما به اندازه کافی مستحکم است که می تواند به عنوان یک میز ناهار خوری عمل کند .

غذاخوری لادن
غذاخوری لادن

ست میز ناهار خوری چوبی و صندلی های فلزی رها

با کمک این میز و صندلی های زیبا ، خانه خود را مانند آپارتمان یک مدیر اجرایی طراحی کنید . با دو صندلی و یک میز باریک ، با فضاهای کوچک و فقط فضای کافی برای غذا خوردن دو نفر مناسب است . همچنین دارای چوب بامبو سازگار با محیط زیست ، پایه های فلزی مخروطی و زیبایی بصری است .

میز وسط و میز ناهار خوری چوبی آسانسور دار با فضای ذخیره سازی شاهین

اگر خانه شما فقط برای میز ناهار خوری یا میز وسط فضا دارد – اما نه هر دو – خوش شانس هستید . این میز وسط آسانسور فقط با چند تغییر به یک میز ناهار خوری با فضای ذخیره سازی تبدیل می شود . باز و بسته شدن آن پایدار است ، شش نفر را در خود جای می دهد . این همچنین دارای یک سیستم بسته شدن  پشتیبان برای آرامش خاطر است .

میز غذاخوری بلند
میز غذاخوری بلند

میز ناهار خوری داربی

از سبک صرف نظر نکنید زیرا مجبور شده اید از فضا صرفه جویی کنید . این میز ناهار خوری ترکیبی خیره کننده از مدرن و کلاسیک است و می تواند هر فضایی را  بزرگتر نشان دهد . این مکان فضای کافی برای یک یا دو نفره برای صرف غذا دارد و دارای یک دانه چوب گرم و دوست داشتنی متناسب با هر دکوراسیون منزل است .

میز داربی
میز داربی

میز ناهارخوری چوبی پیشخوان دارا

چرا می خواهید هزینه زیادی در یک جزیره آشپزخانه جدید خرج کنید ، در حالی که می توانید این میز غذاخوری با ارتفاع پیشخوان را از ما خریداری کنید ؟ این میز ناهار خوری سفید ، فضای لازم برای غذا خوردن راحت دو نفر را همراه با فضای ذخیره سازی متشکل از سه قفسه باز دارد . از آن در آشپزخانه ، اتاق غذاخوری یا حتی اتاق سرگرمی خود استفاده کنید .

میز پیشخوان دار
میز پیشخوان دار

میز ناهار خوری چوبی چند منظوره

شما ممکن است فضای لازم برای میز کنسول ، میز تحریر و میز ناهار خوری را نداشته باشید ، اما فضای یک میز ناهار خوری چوبی چند منظوره را خواهید داشت که می تواند هر سه این موارد باشد . این میز هر دو طرف را گسترش داده و آن را به هر آنچه که شما نیاز دارید تبدیل می کند . همچنین دارای چرخ های قفل شونده ، چوب با کیفیت بالا و قاب آهنی مستحکم است .

میز چند منظوره
میز چند منظوره

میز چوب گردو ناهار خوری

این میز ناهار خوری چوبی دوست داشتنی گزینه مناسبی برای هر صاحب خانه ای است که ایده دکوراسیون الهام گرفته از یکپارچه سازی با سیستم عامل را دوست دارد . این میز با روکش گردو ، پایه های پایه ای فلزی و یک دور گرد زیبا ، یک میز شیک و در عین حال  محدود است . همچنین برای شام به راحتی چهار نفر را در خود جای می دهد .

میز وسط / غذاخوری چوب چند منظوره ماهک

 وقتی ظرافت با نوآوری روبرو می شود ، این میز وسط / غذاخوری چند منظوره با هفت موقعیت و فضای شش نفره را دریافت می کنید . این شاهکار می تواند به سرعت از یک میز وسط چوب زیبا به یک میز غذاخوری کاربردی تبدیل شود .

میز ماهک
میز ماهک

میز غذا خوری چوبی گرد آوینا

اجازه ندهید کمبود فضا مانع از داشتن  دکوراسیون چوبی شیک شود . این میز غذا خوری گرد آوینا با پایه ای با روکش استیل و پوشش مات جذاب و راحت برای چهار نفر استفاده می شود . این میز دارای یک تیر مرکزی چوب درخت توس ، طراحی زیبا و پایه های پی وی سی برای محافظت از کفپوش شما است .

میز ناهارخوری گرد
میز ناهارخوری گرد

میز ناهار خوری چوبی گرد سورن یک دکوراسیون چوبی ساده

یک میز ناهار خوری گرد چوبی ، از طراحی روستیک ، مینیمالیستی و شهری به خانه خود جایزه بدهید . با مواد درجه یک ، پایه های فلزی و پایه پشتیبانی می تواند تقریباً از عهده همه چیز برآید . همچنین مناسب فضاهای کوچک است و در عین حال برای چهار نفر جا دارد .

میز ناهار خوری چوبی قابل توسعه کنز

این که آیا شما به مکانی برای کار یا جایی برای صرف غذا نیاز دارید ، این میز ناهار خوری قابل بزرگ شدن احتمالاً می تواند از عهده هر دو کار برآید . به عنوان میز کامپیوتر ، باریک و راحت است . با چرخاندن آن به 90 درجه ، می تواند بخش دیگری را برای ناهار خوری چهار نفره آشکار کند .

میز ناهار خوری چوبی قابل توسعه کنز
میز ناهار خوری چوبی قابل توسعه کنز

میز ناهار خوری از چوب جامد ثریا

چرا فقط به دلیل اینکه فضای محدودی دارید بحث های میز شام را از دست دهید ؟ این میز غذا خوری چوب سخت جامد سفید ، دارای پاهای زیبا ، رویه صاف و یک ظاهر طراحی شده در خانه روستایی در میان جمعیت متمایز است .

میز ناهار خوری از چوب جامد ثریا
میز ناهار خوری از چوب جامد ثریا

میز چوبی ناهار خوری با ارتفاع به نام کارن

این میز غذا خوری چوبی تاشو یک قطعه عالی برای گوشه صبحانه ، غذاخوری یا اتاق غذاخوری کوچک شماست . این دکوراسیون چند منظوره به عنوان میز تحریر ، کنسول آرایش یا میز کاردستی نیز مفید است .

میز چوبی ناهار خوری با ارتفاع به نام کارن
میز چوبی ناهار خوری با ارتفاع به نام کارن

میز ناهار خوری چوب جامد آذر

هر گوشه غذاخوری کوچک می تواند با افزودن این میز ناهار خوری چوبی جامد  آذر  تغییر شکل دهد . این قطعه از  طرح های  قدیمی با پایه های مخروطی چوب جامد ، یک صفحه چوبی سفید و یک طراحی آسان برای مراقبت از همه چیز در مورد ایجاد یک بیانیه است . تمیز کردن آن آسان است ، فضای لازم برای صرف دو وعده را دارد و می تواند اهداف زیادی را در اختیار شما قرار دهد .

میز ناهار خوری چوب جامد آذر
میز ناهار خوری چوب جامد آذر

کنسول  چوبی با ارتفاع بلند قابل تبدیل به میز ناهار خوری

 باور این که این میز کنسول  با رنگ شلوغ به زیبایی می تواند چیزی غیر از یک میز برای یک دیگر باشد ، دشوار است . با این حال ، با چند تغییر ساده در مکانیزم تاشو ، می تواند به یک میز غذاخوری راحت برای شش نفر تبدیل شود . امروزه به خانه خود ظرافت و ذره ای جذابیت روستیک اضافه کنید .

نوشته شده توسط : فیروزه پاکزاد

مقالات مرتبط با مبلمان چوبی:

WhatsApp us