وقتی به یک دفتر کار فکر می کنید ، تنها چیزی که به ذهن شما خطور می کند صندلی ها ، میزهای تنظیم شده در فضا های کاری ، اتاق و محل پذیرایی است. تجهیزات مورد استفاده مربوط به هر دفتری فرق می کند و همین امر تفاوت قابل توجهی را ایجاد می کند. طراحی موجود در یک فضای اداری با توجه به سلیقه کاربر ، طرح ها ، رنگ‌ بندی و … سفارشی می شود. بهترین طرح های میز اداری در اشکال ، اندازه ها و با چوب های مختلف از جمله گردو ، شاه بلوط ، بلوط ، MDF  و … ارائه می شود. نگاهی به میز های برتر دفتر بیاندازید و سپس در کمال آرامش انتخاب کنید.

طراحی های مدرن میز اداری  

ما 30 تا از بهترین و جالب ترین طراحی میز اداری را برای یک فضای کاری راحت در اختیار شما قرار داده ایم. نگاهی بیندازید

میز دفتر خانه

بسیاری از ما گزینه کار در خانه را داریم ، یا اگر شما کار  جدیدی را شروع می کنید ، پس به یک دفتر کار برای خانه خود نیاز دارید. بسیاری از مادران  پس از مرخصی زایمان از خانه کار می کنند. یک میز رایانه سفید با مکان های از پیش تعیین شده برای کامپیوتر ، چاپگر و یک صندلی راحت برای نشستن اینگونه به راحتی می توانید به کارتان برسید . میز ساده و بدون هیچگونه تزئینات پر زرق و برق فضایی بدون سر و صدا و یک میز کناری برای قرار دادن چاپگر در اختیار شما قرار می دهد.

میز اداری اتاق خواب

میز اداری اتاق خواب
میز اداری اتاق خواب

اگر فضای کافی برای راه اندازی یک محل کار جداگانه ندارید ، این میز اداری است که در اتاق خواب شما راه اندازی می شود . این یک میز مستطیل شکل ساده و روستیک است که پهنای آن مشابه سایر میزهای گسترده نیست ، بنابراین فضای زیادی را اشغال نمی کند. برای تکمیل تنظیمات می توانید یک لپ تاپ روی میز قرار دهید و از یک صندلی راحت از خانه خود استفاده کنید.

میز دفتر طراح

 میز دفتر کار
میز دفتر کار

همانطور که از نام آن مشخص است ، میز طراح بصورت جداگانه به ترتیب ساخته می شود و به طور تصادفی یافت نمی شوند. این یک میز کم ارتفاع از چوب دار با لبه های صاف و تیز است. یک صندلی اداری نیز در جلوی میز قرار گرفته و تنظیمات را کامل می کند. طراحی این میز استثنایی و منحصر به فرد است زیرا فقط پهن نیست و یا اینکه فضای باز دیگری مانند میزهای دیگر وجود نداشته باشد . چوب ناحیه داخلی میز جلوه ای سه بعدی دارد.

میز بیضی شکل

میز اداری بیضی شکل
میز اداری بیضی شکل

میز اداری بیضی شکل دارای روکش چوب ماهون سبک است که فضای زیادی برای ذخیره سازی در نظر گرفته شده است. این میز عظیم  و طرح های پیچیده ای در لبه میز حک شده است. در هر دو طرف میز قفسه های ذخیره سازی وجود دارد تا پرونده ها و اسنادتان را ذخیره کند. این میز برای قرار دادن در قسمت پذیرایی ایده آل خواهد بود یا می تواند در اتاق مدیریت که از یک مبلمان ساده استفاده می کند نیز قرار گیرد.

میز اداری به شکل  U

میز اداری یو شکل
میز اداری یو شکل

این بهترین طراحی میز اداری است که در دفتر مدیر یا برای شخصی که موقعیت بسیار بالایی دارد ایده آل است. کل طرح از فولاد ضد زنگ یا چوب با یک صفحه چوبی U شکل با فضای کار زیاد ساخته شده است. یکی از مزایای این میز این است که مردم نیاز نیست به پاهای دیگران نگاه کنند زیرا میز قسمت پایین را به کلی می پوشاند . همچنین از آنجا که ناحیه باطن جایی برای نگاه کردن به اشعه ایکس دارد ، می توان آن را به بهترین وجه در مطب پزشک قرار داد.

میز اداری MDF   

 میز اداری ام دی اف
میز اداری ام دی اف

مواد زیادی در ساخت میزهای اداری استفاده می شود. یکی از برجسته ترین و مرسوم ترین مواد ، تخته فیبر با تراکم متوسط   یا بصورت کوتاه MDF است. این طرح ساده است و به رنگ تخته سه لا روشن است. فضای اضافی برای یک صفحه کلید وجود دارد ، یک بزرگ و یک فضای ذخیره سازی کوچک در سمت راست با دسته ها و سیستم  قفل . در سمت چپ برای قرار دادن پرونده ها و سایر موارد مهم فضای باز وجود دارد.

میز دفتر  PVC

میز دفتر PVC
میز دفتر PVC

پی وی سی نوعی پلاستیک فشرده شده قوی است که به شدت برای میزها و درهای اداری استفاده می شود که در برابر هرگونه صدمه مقاوم است . این نوع میزها بادوام ، سبک بوده و می توانند خیلی سریع جابجا شوند. بنابراین ، بهترین گزینه برای پذیرایی است. این میز یک طراحی ساده با یک بلوک است که توسط یک صفحه از سطح PVC پشتیبانی می شود که به آن جلوه ای براق می دهد. بعد از قرار دادن رایانه و سایر موارد ضروری ، فضای زیادی روی میز وجود دارد.

میز اداری گودرج

 میز اداری گودرج
میز اداری گودرج

این یک میز اجرایی توسط گودرج است که کاملاً متناسب با فضای اداری یک مدیر اجرایی است. این میز از چوب خالص و با طراحی منحصر به فرد ساخته شده و از روکش صیقلی برخوردار است. میز به اندازه کافی بلند است تا بتواند هر چیز ضروری و سپس فضای خالی را نیز در آن قرار دهد. در کنار آن یک میز کناری کوچک نیز قرار داده شده است تا برخی تزئینات مانند گلدان ها روی آن قرار داده شود و آن را سرزنده و شاداب نشان دهد.

میز اداری نیلکامال

 میز اداری چوبی نیلکامال
میز اداری چوبی نیلکامال

این یک میز اداری ساده است که کاملاً می تواند به عنوان میز لپ تاپ بکار بیاید  . از چوب سیاه طبیعی با روکش براق ساخته شده است. این میز در هر دو طرف دارای قفسه های ذخیره سازی است ، یکی در سمت چپ و سه فضای کوچک در سمت راست و دیگری در مرکز که با دستگیره های نقره ای و سیستم های قفل به طور ایمن کار شده است. دارای یک صفحه صاف برای قرار دادن لپ تاپ و برخی موارد ضروری برای نوشتن . ناحیه مرکزی باز است تا پاهای شما راحت باشد.

میز اداری دامرو

میز اداری دامرو
میز اداری دامرو

این یک میز مناسب برای یک دفتر اجرایی یا مدیر عامل است. این یک طرح L شکل است که فضای کافی برای ذخیره سازی و قسمت پا را نیز فراهم می کند . بیشتر میز خالی نگه داشته می شود ، فقط یک لپ تاپ ، یک چراغ رومیزی و یک گلدان کوچک در انتهای میز با یک صندلی راحت جفت می شود و یک طراحی مینی مالیستی را ایجاد می کند.

طراحی شیک میز اداری

میز اداری چوبی شیک
میز اداری چوبی شیک

این یک میز زیبا با یک رنگ ساده مناسب برای اتاق رئیس است . انتخاب رنگ این میز باعث می شود اتاق شیک به نظر برسد و دارای خطوط صاف باشد که به آن حالت اداری نیز می بخشد . همه افراد در دفتر به اتاق کاری رئیس نگاه می کنند و آرزو دارند که به آن موقعیت برسند . همچنین مکانی است که بیشترین بحث در آن اتفاق می افتد . این میز دارای یک منطقه ذخیره سازی یک ردیف برای قرار دادن پرونده های اساسی و قفل کردن آنها است.

طراحی میز اداری چوبی سنتی

میز سنتی
میز سنتی

این طراحی میز یک تنظیم کلاسیک برای هر فضای اداری ساخته شده از چوب است . قسمت بالای آن براق است و با یک رنگ بندی زیبا ، فضای کاری بدون دردسری را ایجاد می کند . همچنین دارای دو ردیف بلند قفسه ذخیره سازی در دو طرف میز با دسته های استیل برای باز و بسته شدن سریع آنها است . شما از طریق این  کابینت ها به راحتی می توانید به تمام پرونده ها ، مقالات و اسناد مربوطه دسترسی پیدا کنید . یک مبلمان با ماندگاری طولانی به شما داده می شود و در طراحی مبلمان چوبی برای دفتر کار شما هیچ مشکلی ایجاد نمی کند .

طراحی میز اداری معاصر

 میز اداری معاصر
میز اداری معاصر

این یک طراحی میز ساخته شده از چوب و چرم برای یک فضای اداری معاصر است . طراحی لبه تیز آن را برای یک اتاق کار  مناسب می کند ، و آن را بیشتر ارتقاء می دهد . از دیگر ویژگی های بارز این میز این است که برخلاف روکش طبیعی چوبی ، از روکش ذغالی غنی برخوردار است. این میز دارای مدیریت سیم داخلی است که به شما کمک می کند فضای کار شما بدون درهم و برهم ریختگی باشد و دارای ارتفاع کمی نیز هست . کل اتاق به گونه ای مکمل یکدیگر هستند که به نظر می رسد برای یکدیگر ساخته شده اند.

طراحی میز اداری زیگزاگ

میز اداری زیگزاگ
میز اداری زیگزاگ

طراحی این مبلمان جذاب و بی نظیر است .  یک میز بزرگ است ، اما برخلاف میز های سنتی ، این میز شکل زیگ زاگ دارد. این موارد بیشتر برای کنفرانس ها ، بحث ها و جلسات طولانی  استفاده می شود . یکی از مهمترین مزایای این طراحی میز این است که می تواند متناسب با نیاز شما کوچک و منبسط شود. برای شرکت های نوپا ، دفاتر کوچک و یا حتی برای افرادی که بیشتر کارها را از خانه انجام می دهند مفید است.

میز کامپیوتر اداری چوبی

میز کامپیوتر اداری
میز کامپیوتر اداری

این یک میز رویایی برای هر کارمندی است که به روکش چوب گردو علاقه مند است . این بهترین میز کامپیوتر با فضای جداگانه برای صفحه کلید است که کار را برای کارمندان آسان می کند . میز به شکل مستطیل کامل است و از یک طرف دارای یک قفسه درب منفرد و در سمت دیگر میز دارای گروهای از سه کشو است . این یک میز کار مناسب برای کارمندان در هر موسسه مالی و بانکی است.

طراحی میز دفتر فولادی

طراحی میز دفتر فولادی
طراحی میز دفتر فولادی

این میز تقریباً در تمام دفاتر دولتی و بانک ها یکی از میز های دفاتر اداری است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد زیرا نگهداری راحتی دارد . پایه های میز از فولاد ساخته شده است و به آن درخششی ظریف با کشوی چهار طبقه در یک طرف و رومیزی ساخته شده از چوب با روکش مشکی می بخشد . این میز به فضای کاری شما جلوه ای درجه یک می بخشند و برای زیاد و طولانی مدت استفاده کردن بهترین گزینه هست .

طراحی میز اداری اجرایی

میز اداری اجرایی
میز اداری اجرایی

این یک نمونه کلاسیک از یک میز اداری اجرایی است ، مخصوصاً برای اتاق یک رئیس . روکش این میز چوبی براق است . شکل L به دلیل میز کناری متصل به میز دفتر اصلی شکل گرفته است . می توانید موارد زیادی مانند وسایل شخصی ، قاب عکس ، تلفن و غیره را در آن نگهداری کنید تا بتوانید فضای کاری بدون شلوغی داشته باشید . صندلی همچنین از نوع اجرایی و کاملاً با تم اتاق مطابقت پیدا می کند .

طراحی میز اداری پذیرش مدرن

میز اداری پذیرش مدرن
میز اداری پذیرش مدرن

این میز برای میز پذیرایی در هر صنعت مدرن اداری یا خدماتی است تا از مردم به گرمی استقبال کند . این مورد در بیمارستان ها یا مناطق پذیرش مربوط به پزشکی که افراد زیادی از طریق آن وارد شده و در اسرع وقت به حضور در آنها احتیاج دارند ، کاملاً مناسب است . شکل میز منحصر به فرد است و به عنوان تقسیم کننده بین کارمندان و بازدید کنندگان عمل می کند . رنگ های استفاده شده نیز ظریف هستند و احساس دعوت شدن را به شما القا می کنند .

طراحی میز اداری من

میز اداری اجرایی
میز اداری اجرایی

اگر به دنبال میزی هستید که دارای طرح مورد نظر شما در ذهنتان باشد ، این میز ساده انتخاب مناسب شماست . هر وسیله ای با طرح شخصی آن مکان را گرم و جذاب می کند . این یکی از روندهایی است که در بسیاری از فرهنگ های کاری برای دستیابی به حداکثر بهره وری کارمندانشان دنبال می شود . میز و صندلی مطابق با راحتی فرد قرار می گیرد زیرا دفتر دومین مکانی است که بیشترین زمان روزمان را در آن می گذرانیم.

طراحی میز اداری سلطنتی

میز اداری سلطنتی
میز اداری سلطنتی

برخی از شرکت ها توسط افرادی با مبلمان سبک قدیمی مانند سبک سلطنتی ، به ویژه برای مدیران سطح بالا ، اداره می شوند . آنها معتقدند اینها مکانهایی هستند که بسیاری از ایده های موفق از روی این مبلمان ها متولد می شوند . اگر بزرگان در موقعیت بالا باشند ، آنها مبلمان سنتی سلطنتی را که سنگین است ترجیح می دهند ، و اتاق نیز به همین ترتیب تزئین می شود.

طراحی میز اداری چرخ دار

میز اداری چرخ دار
میز اداری چرخ دار

درست مثل وعده های غذایی روی چرخ ، این نوع میزها دارای چرخ هایی هستند که به میزهای مجاور  دسترسی بیشتری دارند . این نوع میزها برای شرکت های کوچک و تازه تاسیس که دارای مشکلات فضایی و محدودیتهای بودجه ای هستند ، جایی که می توانید از مبلمان اضافی استفاده نکنید ایده آل است . می توانید آنها را در چند رنگ تهیه کرده یا تمام میز را با یک رنگ متناسب با یکدیگر پیدا کنید .

طراحی میز اداری L شکل

میز اداری L شکل
میز اداری L شکل

میز ال L به دلیل اینکه از چوب صنعتی ساخته می شود ، احساس طبیعی به دفتر شما می بخشد . این نوع طراحی میز برای دفاتر مجله ، فضاهای خلاق ، دفاتر تبلیغات و بازاریابی بهینه شده است . این میز دارای سه پایه مستطیل شکل در سه طرف با یک صفحه چوبی L شکل روستایی است . این میز زمانی مناسب است که کار شما نیاز داشته باشد شما روزانه با رئیس خود در آن طرف میز بنشینید.

طراحی میز اداری گرد

میز اداری گرد
میز اداری گرد

هر دفتری به میزگردی احتیاج دارد که برای بحث سریع ، جلسات مهم و غیره ایده آل است ، جایی که بسیاری از بررسی های مهم اتفاق می افتد که برای سهولت اجرا باید ذکر شود . این میز افراد زیادی را در فضای کمتری دور همدیگر حمع می کند ، و این گزینه میز را برای هر دفتری مناسب می کند . این میز کاملاً از چوب ساخته شده است ، از جمله پایه های آن . آنچه شما نیاز دارید چهار یا پنج صندلی چوبی است که دفتر شما را بسیار شیک نشان بدهد .

طراحی میز دفتر هنری

میز دفتر هنری
میز دفتر هنری

خاصیت طراحی این میز این است که فضایی از کف را اشغال نمی کند . این نوع میز به خوبی در دیوار گنجانده شده و ثابت می شود و باعث دوام آن نیز می شود . با وجود تمام لوازم جانبی روی میز ، مانند مداد رنگی و برس ، به این نکته اشاره کنید که میز برای یک نقاش یا طراح مناسب است . تنها کاری که ما باید انجام دهیم استفاده از تجهیزات است که چندین کاربرد دارد اما فضای کمتری را اشغال می کند . این همچنین یک روش هنری برای بیان آزادی یک هنرمند است که در آن مجبور نیست که به یک میز محدود شود .

میز اتاق کنفرانس اداری

میز کنفرانس
میز کنفرانس

هر مدرسه یا دانشگاه به سالن اجتماعات احتیاج دارد . به طور مشابه ، هر دفتر به یک اتاق کنفرانس نیاز دارد که در آن بحث های اساسی انجام شود و منجر به تصمیم گیری های برجسته شود . این میز کنفرانس به قدری طولانی است که 10 تا 15 عضو را در خود جای می دهد . این اتاق همچنین دارای یک صفحه نمایش LCD یا پروژکتور است که به نشان دادن یک ویدیو مهم کمک می کند . میز برای قرار دادن پرونده ها به اندازه کافی جادار است و صندلی ها نیز راحت هستند ، زیرا ممکن است جلسات ساعت ها ادامه داشته باشد!

طراحی مدرن میز اداری

طراحی میز اداری
طراحی میز اداری

اگر به تصویر نگاه کنید ، ممکن است آن را با یک کافه اشتباه بگیرید . اما این ظاهری اداری است که به زودی در آینده به واقعیت تبدیل می شود . فرهنگ کار به سمت ازاد بودن اتاق یا نداشتن پارتیشن پیش می رود ، و آن را به یک دفتر کار باز تبدیل می کند و ظاهری بدون خصوصی سازی به آن می بخشد . این میز معمولاً از میزهایی با پاهای بلند احاطه شده توسط پایه گرد با تکیه گاه کوچک پشت شما تشکیل می شود . اینها به دلیل فضای کاری دوستانه کارمندان تبدیل به یک روند شده است.

طراحی میز اداری چند منظوره

میز اداری چند منظوره
میز اداری چند منظوره

این یکی دیگر از طراحی های میز اداری با چندین استفاده است که به شما احساس روستایی می دهد . این میز کوچک است و دارای دو کشو برای نگهداری وسایل ضروری در میز است . همچنین دارای یک کیسه است که برای ذخیره فایل ها استفاده می شود . از این نوع میزها می توان در پذیرایی استفاده کرد ، خصوصاً برای چیدن روزنامه ها و مجلات برای افراد در منطقه انتظار.

طراحی میز سبز

میز سبز
میز سبز

این یکی از منحصر به فرد و ابتکاری ترین طراحی میز برای فضای اداری سبز است . این میز با ارتفاع کم از چوب ساخته شده با رنگ بلوطی با یک قسمت جداگانه در مرکز برای قرار دادن گیاهان حک شده است. گیاهان به افراد حس فضای سفید مثبت را می دهند و استرس را در ساعات کار نیز کاهش می دهند . این میز مناسب است که در قسمت ورودی هر اداره ای قرار گیرد.

بهترین نکات برای خرید میزهای اداری

خرید میز برای فضای کاری شما راحت نیست . قبل از سرمایه گذاری باید عوامل زیادی را در نظر گرفت .

  • شما باید فضای موجود و تعداد و نوع میزها را پیدا کنید.
  • اگر میزها را به صورت عمده سفارش می دهید ، پس به دنبال گزینه هایی بگردید که بتوانید محصولات با کیفیت و تخفیف های عالی را تهیه کنید .
  • از آنجا که مواد به کار رفته در ساخت این میزها از چوب ، پی وی سی ، سنگ مرمر و … متفاوت است ، هزینه محصول کلی نیز تغییر می کند . بنابراین ، شما باید طرحی را انتخاب کنید که متناسب با محدودیت های بودجه شما باشد .
  • از دیگر مواردی که باید مورد توجه قرار گیرد ، راحتی ، زیبایی و کیفیت محصول است .
  • توصیه می شود با افزایش بهره وری کار ، نیازهای کارمندان خود را در نظر بگیرید.

دفتر محلی است که افراد بیش از 6 ساعت در روز در آنجا می گذرانند و آن را به خانه دوم خود تبدیل می کنند . چه اشکالی در طراحی فضای کاری خود به گونه ای وجود دارد که بتوانید بهره وری بیشتری داشته باشید و حتی از کار لذت بیشتری ببرید . ما لیستی از 28 تا از بهترین طراحی میز اداری را که می توانید برای تعریف مجدد دفتر کار خود انتخاب کنید ، به شما ارائه می دهیم .

نویسنده : حسین عتیقی

کلمات کلیدی : میز اداری چوبی ، میز تحریر MDF ، میز اداری با چوب طبیعی ، طراحی میز چوبی برای  دفتر

مقالات مرتبط با مبلمان چوبی:

WhatsApp us