میز کنسول چوبی ایده آل

میز کنسول یک عنصر جالب زیبا و کاربردی برای دکوراسیون چوبی منزل است که می‌تواند زیبایی محیط را چند برابر کند.

قیمت میز کنسول پذیرایی

جهت دریافت قیمت , مدل مورد نظر خود را بر روی پیام رسان و یا واتساپ شماره های بالای سایت ارسال کنید تا توسط کارشناسان برآورد هزینه ساخت شود .
مدل بوفه و کنسول, میز کنسول, خرید انواع میز کنسول دکوری
مدل بوفه و کنسول, میز کنسول, خرید انواع میز کنسول دکوری

میز کنسول همانطور که از نامش مشخص است یک میز است که می‌توان آن را در طرح های مختلف، و با مصالح مختلفی بسازیم.

یکی از راه های تشخیص میز کنسول داشتن آینه کنسول است. اغلب میز های کنسول دارای قاب آینه هستند.

میز های کنسول هم از نظر زیبایی و هم فضای ذخیره سازی و هم کاربرد های دیگری مانند استفاده از صفحه میز جهت قرارگرفتن لوازم، استفاده می شود.

میز کنسول چوبی , دکوراسیون چوبی منزل
قیمت میز کنسول نئوکلاسیک چوبی با قاب آینه 2.320.000 تومان

انواع میز کنسول :

میز کنسول پذیرایی، میز کنسول ورودی، میز کنسول ناهارخوری، میز کنسول ساده

میز کنسول از نظر زیبایی شناسی بسیار در محیط تاثیرگذار است. یک میز کنسول که بدرستی انتخاب شده باشد می‌تواند به نقطه کانونی یک محیط تبدیل شود، بخصوص که یک میز کنسول به تنهایی نقش در زیبا سازی محیط ندارد، بلکه چیدمان و لوازم تزئینی آن نیز در محیط بسیار مهم هستند.

در اصل میز های کنسول جزعی از لوازم تزیینی به حساب می آیند و در مرحله اول به جنبه زیبایی آن پرداخته می شود. یعنی یک میز کنسول علاوه بر کاربردی که دارد باید یک زیبایی و هارمونی در محیط ایجاد کند.

میز کنسول چوب گردو
میز کنسول چوب گردو

زیبایی یک دکور نیاز یک خانه است

انسان همانند آب و هوا به زیبایی و نظم نیاز دارد، شاید نبود زیبایی در لحظه برای ما ضعف و درماندگی ایجاد نکند ولی تاثیر آن بر روح و روان انسان در بلند مدت نشان دهنده یک بخش مهم در زندگی انسان است.

همین نکته ظریف و مهم باعث شده تا مدل ها و شکل های مختلفی از انواع میز کنسول را مشاهده کنیم، رشد و پیشرفت تکنولوژی‌های جدید باعث شده مدل های بسیار زیبا و پر کاری را مشاهده کنیم که اگر قبل از ظهور این تجهیزات می‌خواستید یک کنسول تمام منبت را تهیه کنید باید ماه ها زمان و هزینه صرف می شد.

شما هر روز میتوانید مدل های جالب و بروز شده ای از انواع سبک میز های کنسول را در بازار چوب و دکوراسیون ایرانی و وارداتی مشاهده کنید.

میز کنسول سفید سبک معاصر بر روی دیوار کلاسیک سفید رنگ
میز کنسول سفید سبک معاصر بر روی دیوار کلاسیک سفید رنگ

میز کنسول چیست؟

میز کنسول یک دکور تشریفاتی و کاربردی است که در بخش های مهمی از منزل یا محیط تجاری نقش ایفاکند. مانند استفاده از میز کنسول در لابی های تشریفاتی و لوکس، استفاده از میز کنسول در نهارخوری، و انواع میز کنسول پذیرایی در دکوراسیون داخلی و اداری که هم از جنبه تشریفاتی کاربرد دارد و هم بعنوان یک میز با کمد، کشو یا صفحه عریض استفاده کاربردی دارد.

میز کنسول چوبی
میز کنسول چوبی

عوامل تاثیر گذار در قیمت یک میز کنسول چوبی

  1. چوب مورد استفاده . مانند چوب راش , چوب بلوط یا چوب گردو که عامل اصلی در قیمتگذاری یک کنسول متریال و مصالح مورد نیاز است .
  2. طرح و مدل یک کنسول چوبی
  3. ابعاد میز کنسول
  4. یراق و لوازم مانند دستگیره و لولا

صنایع چوب فن و هنر ایران زمین

صنایع چوب فن و هنر طراح و سازنده انواع مدل کنسول چوبی مدرن , خرید کنسول چوبی مدرن , ساخت میز کنسول چوبی, ایده های جدید و مدل های میز کنسول چوبی لوکس و سفارشی , طراحی و ساخت دکوراسیون چوبی , میز کنسول چوبی , قیمت میز کنسول چوبی پذیرایی

با تشکر از توجه شما

WhatsApp us