میز کنسول که به عنوان میز مبل نیز شناخته می شود ، یکی از عناصر اصلی در دکوراسیون منزل و فضای داخلی خانه است. آنها اساساً رومیزی هستند و معمولاً در پشت دیوار پشتیبانی می شوند. با پیگیری اصل آنها به اصطلاح لاتین “consolidare” ، به معنای “تقویت” ، میزهای کنسول ممکن است به عنوان مبلمان تزئینی کوچک و فانتزی ظاهر شوند. 

اما ، این جدول ها می توانند شما را با ظرفیت نگهداری تقریباً هر چیزی غافلگیر کنند و هیچ محدودیتی در ارزش افزوده آنها وجود ندارد. با توجه به قدرتشان ، فوق العاده کاربردی هستند و می توانند اهداف مختلفی داشته باشند.در اینجا پنج روش هوشمندانه برای استفاده بهینه از جداول کنسول آورده شده است:

بگذارید ورودی شما خودش صحبت کند

ورودی خانه شما اولین مکانی است که توجه بازدید کننده را به خود جلب می کند. نیازی به گفتن نیست که باید قابل ارائه باشد و احساسات گرم و خوشایندی را ایجاد کند. ورودی یکی از مهمترین زمینه های مشترک به جای یک جدول کنسول است. با قرار دادن یک میز کنسول زیبا و کاربردی ، اطمینان حاصل کنید که از فضای بهینه استفاده می کنید. می توانید یک کاسه برای نگه داشتن کلیدهای مهمانان و قلاب برای نگه داشتن روسری و کلاه آنها اضافه کنید.

میز چوبی کنسول در ورودی منزل
میز چوبی کنسول در ورودی منزل

نکاتی در مورد دکوراسیون میز کنسول خود

ما توصیه می کنیم عکس های خانوادگی را روی میز کنسول قرار دهید زیرا آنها همیشه انرژی مثبت می تابانند. می توانید یک لامپ زیبا و در عین حال نه چندان پر زرق و برق در کنار میز قرار دهید و آینه دیواری را بالای آن آویزان کنید.

کمی درام ضرری ندارد

اتاق نشیمن شما فضایی امن برای شما و همه مهمانان شما است و مستحق دکوراسیون مناسب است. با تهیه یک میز کنسول درجه یک ، اتاق نشیمن خود را جلوه دهید. اگر دیوارهای اتاق نشیمن شما در سایه های ظریف پاستلی قرار دارد ، می توانید به سراغ یک میز کنسول لهجه طلا بروید. یک آینه آویز به رنگ طلای بالای میز کنسول و یک صندلی راحتی در کنار آن قرار دهید. همچنین می توانید مقداری هنر قاب دار را در کنار آینه قرار دهید تا به زیبایی بیشتر شود.

میز کنسول در اتاق نشیمن
میز کنسول در اتاق نشیمن

نکاتی در مورد دکوراسیون میز کنسول خود

 سعی نکنید میز کنسول اتاق نشیمن خود را بیش از حد شلوغ کنید زیرا این ممکن است جذابیت آن را تحت الشعاع قرار دهد. آن را با کمی نگهدارنده شمع و یک لامپ تزئین کنید. 

مناسب برای اتاق ناهار خوری

آیا همه ما از سفرهای بی شماری که از میز ناهار خوری خود به آشپزخانه می پردازیم هنگام فراموش کردن یک چیز یا چیز دیگر خسته نشده ایم؟ قطع شدن وعده های غذایی ما ناراحت کننده است. اگر فقط می توانستیم آشپزخانه های خود را به اتاق ناهار خوری بیاوریم. خوب ، میزهای کنسول فقط راه حل مورد نظر شما هستند. یک میز کنسول با محفظه های اضافی و بزرگتر تهیه کنید. می توانید از آن برای نگهداری ظروف نقره ای ، کارد و چنگال ، دستمال سفره و سایر وسایل متفرقه مورد نیاز آشپزخانه خود استفاده کنید.

نمونه ای از میزهای کنسول اتاق ناهار
نمونه ای از میزهای کنسول اتاق ناهار

نکاتی در مورد دکوراسیون میز کنسول خود

 می توانید میز کنسول را با قطعات مرکزی تزئین کنید و علاوه بر این ، آن را با برخی از هنرهای دیواری یا آینه دیواری جفت کنید. همچنین می توانید به دنبال چند گلدان اساسی بروید تا در بالای آن قرار دهید.

جذابیت اتاق خواب شما

میزهای کنسول جایگزینی عالی برای کمدهای عظیم است که فضاهای بزرگ را اشغال می کنند. می توانید در میز کنسول خود به همان مقدار از آیتم ها قرار بگیرید در حالی که مساحت آنها بسیار کمتر است. تمام آنچه شما نیاز دارید یک آینه و مدفوع مکمل است. می توانید تمام آرایش ، جواهرات ، کراوات ها ، دستمال ها ، بندها ، عطرها و ساعت های خود را در محفظه های میز قرار دهید. حتی می توانید استندهای کوچکی جداگانه برای نگهداری لوازم جانبی و قرار دادن آنها روی میز تهیه کنید.

میز کنسول در اتاق خواب
میز کنسول در اتاق خواب

نکاتی در مورد دکوراسیون میز کنسول خود

 در تزیین میز کنسول اتاق خواب محدودیتی وجود ندارد. پولاروئید ، چراغ جن ، سوغاتی فانتزی ؛ عروسک آن را به هر حال شما می خواهید!

میز کنسول به عنوان یک میز چند منظوره

دفاتر خانه یا اتاق مطالعه ما باشد ، وقتی مجبور می شویم به دنبال چیزهای پراکنده برویم ، ناامید می شویم. با تهیه یک میز کنسول در مزاحمت ها و وقت و فضای گران بهای خود صرفه جویی کنید. یک میز کنسول جمع و جور با چندین کشو تهیه کنید. برای نگهداری لپ تاپ و کتاب و از کشوها برای نگهداری وسایل ضروری مانند لوازم التحریر می توانید از قفسه استفاده کنید.

 میز کنسول چند منظوره
میز کنسول چند منظوره

نکاتی در مورد دکوراسیون میز کنسول شما

یک چراغ رومیزی کارآمد و یک صندلی راحت برای میز.

امیدواریم این مطلب مورد استقبال شما عزیزان قرار گرفته باشد.

نویسنده: ف.حسنخانی

مقالات مرتبط با مبلمان چوبی:

WhatsApp us