آیا شما عاشق جمع آوری همه چیزهای هنری و زیبا هستید ؟ به جای شلوغ کردن آنها در مکان های عجیب و غریب در خانه خود ، همه آنها را با استفاده از طراحی دیواری برای سالن ، جمع کنید . این نه تنها به قرار دادن هر قطعه در زیر کانون توجه بلکه به بالا بردن زیبایی سالن شما نیز کمک می کند.

از تلویزیون و مجسمه های ظریف ظروف شیشه ای ظریف ، وسایل جانبی تلویزیونی و حتی وسایل دیگر اکنون می توانند در واحد دیواری چوبی شما مورد توجه قرار گیرند . جالب است ؟ پس ، برای خواندن برخی از بهترین طراحی های واحد دیواری سالن همراه با عکس ، این مطلب را بخوانید.

بهترین طراحی ویترین برای سالن

اجازه دهید نگاهی بیندازیم به برخی از طرح های دیواری مدرن مورد علاقه ما برای سالن ، که جلوه ای شگفت انگیز به خانه شما می بخشد .

طراحی مبلمان واحد دیواری سالن

طراحی مبلمان واحد دیواری سالن
طراحی مبلمان واحد دیواری سالن

وقتی نوبت به انتخاب طرح واحد دیواری سالن می رسد ، باید توجه داشته باشید که چگونه با بقیه قسمت های اتاق ست می شود . در اینجا یکی از چنین ایده هایی دیده می شود که از یک چوب تیره و رنگ روشن برای قفسه ها استفاده می کند . واحد بزرگ یک تلویزیون را در خود جای داده و واحدهای کوچک بسیاری را برای قرار دادن وسایل مورد علاقه شما میزبانی می کند.

طراحی واحد دیواری شناور برای سالن

واحد دیواری شناور
واحد دیواری شناور

اگر علاقه زیادی به ساختاری دائمی روی دیوار ندارید ، پس این ایده قفسه های شناور را امتحان کنید . طراحی ساده ویترین سالن را می توان با استفاده از تخته های قفسه دیواری در اندازه ها و شکل های مختلف انجام داد . در هر طرح دلخواه که بخواهید می توانید آنها را به دیوار مورد علاقه خود متصل کنید . بهترین قسمت ؟ می توان موقعیت ها را تغییر داد تا الگوهای جدید متناسب با روحیه شما ایجاد کند !

طراحی واحد دیواری چوبی برای سالن

طراحی واحد دیواری چوبی برای سالن
طراحی واحد دیواری چوبی برای سالن

با افزودن رنگی به این طرح واحد دیواری مدرن برای سالن ، فضای داخلی خود را روشن کنید ! الگو و طرح این واحد دیواری به همراه رنگبندی جالبش تاثیر خاصی بر روی مهمانان شما می گذارد ! با چوب MDF ساخته شده است که روی آن روکش رنگی چسبانده شده است . انتخاب رنگ های روشن تر مانند زرد ، نارنجی ، سبز و غیره می تواند احساسات مثبتی را در اتاق ایجاد کند.

طراحی ویترین برای گوشه سالن

ویترین برای گوشه سالن
ویترین برای گوشه سالن

چرا گوشه و کنار اتاق خود را بیخیال می شویم ؟ با استفاده از ویترین چوبی برای گوشه سالن ، اتصالات زشت دیواری را پنهان کرده و آن را به یک گالری هنری تبدیل کنید . واحد نیم دایره را می توان به راحتی در گوشه ای از اتاق خود قرار داد تا آثار ارزشمند شما را به نمایش بگذارد . آینه های نصب شده در پشت قفسه ها باعث ایجاد حس فضای بزرگتر می شود .

طراحی واحد دیواری چوبی مدولار تلویزیون برای سالن

واحد دیواری چوبی مدولار تلویزیون
واحد دیواری چوبی مدولار تلویزیون

در اینجا یکی از پرطرفدارترین طرح های واحد دیواری چوبی برای سالن است که دارای یک الگوی بافت منحصر به فرد در پس زمینه است . واحد چوب و الیاف به اندازه کافی بزرگ است تا بتواند یک تلویزیون دیواری و سایر عناصر را در خود جای دهد . به نظر شلوغ نمی رسد و فقط چند قفسه دارد تا ظاهری تمیز و طبقه بندی شده به اتاق ببخشد .

طراحی واحد دیواری چوبی سالن برای مدل خانه معاصر

واحد دیواری چوبی سالن برای مدل خانه معاصر
واحد دیواری چوبی سالن برای مدل خانه معاصر

در اینجا یک طراحی واحد دیواری چوبی معاصر در یک سالن وجود دارد که بسیار ساده و در عین حال شیک است . این طرح شامل قفسه های شناور است که روی دیوار قرار می گیرند . میز نازک و کشیده زیر دستگاه بسیار پیچیده است . این برای کسانی که ظاهر نامرتب در سالن خود را ترجیح می دهند ایده آل است . اگر مینیمالیسم موضوع اتاق شما است ، این واحد دیواری به خوبی می تواند با علاقه شما متناسب باشد .

طراحی واحد دیواری سالن خانه فانتزی

واحد دیواری سالن خانه فانتزی
واحد دیواری سالن خانه فانتزی

این طراحی واحد دیواری چوبی سالن می تواند یک سالن ساده را به فضای داخلی فانتزی تبدیل کند . کل واحد با تخته سه لا به عنوان ماده پایه و یک ورقه براق در بالا ساخته شده است . بدیهی است که تمرکز بر روی نقطه تلویزیون در مرکز است که سهم بیشتری از واحد را به خود اختصاص داده است . کابینت های جانبی درب های شیشه ای می توانند ظروف شیشه ای مورد علاقه شما را در خود جای دهند .

طراحی میز تلویزیون چوبی برای سالن

واحد دیواری برای تلویزیون
واحد دیواری برای تلویزیون

از جمله آخرین طراحی های میز تلویزیون چوبی سالن ، همین میز چوبی ساده است . این طرح دارای الگویی شبیه به «G» است که آینده نگرانه به نظر می رسد . فریب این طراحی فروتن و ساده را نخورید ، زیرا به راحتی می تواند یک میز تلویزیون متوسط ​​، جعبه تنظیم ، کتاب ، گلدان گل ، روزنامه و موارد دیگر را در خود جای دهد . اگر شیوه زندگی شما غیر متعارف بودن است ، به دنبال چنین ایده ای خلاقانه بروید .

طراحی واحد دیواری چوبی سالن مینیمال

واحد دیواری مینیمال
واحد دیواری مینیمال

مدل های واحد های دیواری چوبی هال مانند این می توانند بسیار پیچیده و مدرن باشند . این قفسه های شناور ظاهری زیبا و ظریف به خانه شما می بخشد . انتخاب یک سطح چوبی روستایی می تواند بافتی مانند جلوه در دیواره پس زمینه ساده ایجاد کند . بزرگترین مزیت این طرح این است که به شما امکان می دهد محل و تعداد واحدها را به صورت دلخواه تنظیم کنید.

طراحی واحد دیواری چوبی سنتی برای سالن

واحد دیواری چوبی سنتی
واحد دیواری چوبی سنتی

در اینجا با یک طرح واحد دیواری سالن سنتی که از چوب ساخته شده است روبرو هستیم . این واحد دارای کابینت های بسته در رک پایین و قفسه های باز در دو سر آن است . می توان تلویزیون را برای مشاهده در مرکز قرار داد . فضاهای سمت راست می توانند وسایل سبک وزن را در خود جای دهند . حجیم بودن این واحد آن را برای یک سالن بزرگ ایده آل می کند .

طراحی واحد دیواری چوبی مدرن برای سالن

واحد دیواری چوبی مدرن
واحد دیواری چوبی مدرن

با این طراحی واحد دیواری چوبی سالن ، سالن خسته کننده خود را به یک فضای هنری تبدیل کنید . ساختار جعبه ای این واحد زاویه جالبی به اتاق شما می بخشد . جعبه های چوبی در واقع کابینت های مخفی هستند ، در حالی که درهای باز مانند قفسه ها کار می کنند . به این ترتیب ، می توانید آنچه را که می خواهید به نمایش درآورید و یا اسرار خود را در داخل کمد ها مخفی نگه دارید!

طرح واحد دیواری طراح برای سالن

واحد دیواری طراح برای سالن
واحد دیواری طراح برای سالن

این ایده از طرح واحد دیواری کاملا سیاه برای سالن را دوست دارید ؟ شرط می بندیم شما دوستش داشته باشید ! این واحد بسیار شیک راهی عالی برای نمایش آن تلویزیون ال ای دی براق و کاملاً جدید است . حتی می توانید برخی از کتاب ها ، عناصر هنری ، ظروف شیشه ای و غیره را نیز در دکور اضافه کنید . با این حال ، واحدی که با شیشه های رنگی سیاه ساخته شده است ، تمام توجه ها را جلب می کند و واقعاً مطابق نام ” دکور ” است!

این واحد دیواری چوبی کوچک طراح برای فضاهای کوچک بسیار مناسب است . ویترین چوبی دارای 9 قفسه است که می تواند برای قرار دادن وسایل مورد استفاده قرار گیرد . ویترین تخت است و می تواند در اتاق های کوچک نگهداری شود . این طرح های ویترین برای سالن انتخاب خوبی برای یک دیوار کوچک است که می توانید با ظاهری راحت متناسب شود . این یک ویترین سالن محبوب در خانه ها است و بخشی از فضای داخلی جذاب آنها را تشکیل می دهد

طراحی شیک واحد دیواری چوبی

واحد دیواری چوبی شیک
واحد دیواری چوبی شیک

در اینجا یک واحد دیواری زیبا از کتابخانه است که دارای یک دیوار پوشانده شده با قفسه ها است . واحد دیواری دارای کابینت های باز است که از پیچیدگی هندسی الهام گرفته شده است . جنبه جالب توجه این واحد بازی با رنگ و بافت واحدها است . بافت روستایی و واحد درشت فوقانی ، براقیت کابینت پایین را کاهش می دهد و به نمای اتاق شما نمای زیبایی می بخشد.

ما امیدواریم که این طرح های واحد دیواری برای سالن به شما الهام بخشیده باشد تا در خانه خود یکی را تهیه کنید . پس از تصمیم خود ، کافی است با یک طراح صحبت کنید تا فضای موجود ، الگو ، رنگ و مواد متناسب با منطقه زندگی را تجزیه و تحلیل کند . طرح ها را سریع مرتب کنید تا از گالری هنری شخصی خود که از نقطه مشاهده تلویزیون دیدن می کنید لذت ببرید!

نویسنده : حسین عتیقی

کلمات کلیدی : میز تلویزیون چوبی ، واحد دیواری چوبی MDF ، طراحی دکوراسیون چوبی ، طراحی میز چوبی 2021 ، طراحی چوبی 1400

مقالات مرتبط با مبلمان چوبی:

WhatsApp us