عجیب ترین های جهان 

عجیب ترین های جهان را در این مجموعه ببینید . انسانهایی که توانایی خاص دارند .

 ما قدرت، چابکی و سایر مشخصه جذاب ابرقهرمانان فیلم برداری‌ها از بهر اینکه آن‌ها را خاص و برجسته می‌کند، تحسین می‌کنیم.
اما افرادی هم هستند از بهر اینکه در هیچ فیلمی بازی نمی‌کنند، اما توانایی‌های شگفت انگیزی دارند از بهر اینکه به منظور سختی می‌توانید باور کنید. در این صفحه انسان‌های شگفت انگیزی را مشاهده می‌کنید از بهر اینکه فاصله زیادی بوسیله ابرقهرمان‌های افسانه‌ای ندارند.

لیو تو لین، مرد آهنربایی

چندین نفر در طول تاریخ توانایی‌های مغناطیسی عجیب داشته اند، اما مشهورترین آن‌ها «لیو تو لین» است. اینها مرد چینی می‌تواند و همه شیء فلزی را به منظور بدنش بچسباند. دانشمندان دانشگاه تکنولوژی مالزی دریافتند از بهر اینکه پوست او اصطکاک بسیار بالایی دارد از بهر اینکه اثر مکشی ایجاد می‌کند.

 


دانیل براونینگ اسمیت، پسر لاستیکی

اینها بازیگر، مجری و کمدین آمریکایی انعطاف شونده‌ترین فرد دنیاست و نامش در کتاب رکورد‌های گینس ثبت شده است. توانایی عجیب او ناشی از بیماری کمیابی به منظور نام سندروم اهلرز-دنلوس، یک جهش ژنتیکی است. اینها بیماری موجب درد شدید هم می‌شود، اما خوشبختانه دانیل مورد خفیف اینها بیماری را دارد.


شی لیلیانگ، دونده روی آب

راه رفتن روی آب از بهر «شی لیلیانگ» معجزه نیست. اینها راهب شائولین ۱۲۵ متر روی سطح آب دویده و یک رکورد جهانی ثبت کرده است.‌

توانایی‌های خارق العاده‌ای از بهر اینکه فقط می‌توانیم خوابش را ببینیم

های نگوک، مردی از بهر اینکه هرگز نمی‌خوابد

اینها مرد بدون اینکه مدام قهوه‌ بخورد، ۴۳ سال است از بهر اینکه بیدار است! اینها مرد ویتنامی در سال ۱۹۴۲ به منظور دنیا آمده و از بی خوابی شدید رنج می‌برد. بوسیله اینها حال، هنوز از نظاره ذهنی سالم است و و همه روز کار می‌کند.

توانایی‌های خارق العاده‌ای از بهر اینکه فقط می‌توانیم خوابش را ببینیم

استفان ویلتشایر، حافظه بصری فوق العاده

استفان یک معماری بریتانیایی است از بهر اینکه به منظور خاطر حافظه فوق العاده اش در سراسر جهان مشهور شده است. او می‌تواند و همه منظره‌ای را بعد از چند لحظه نگاه کردن بوسیله جزئیات نقاشی کند.
توانایی‌های خارق العاده‌ای از بهر اینکه فقط می‌توانیم خوابش را ببینیم

راتاکریشنان ولو، قوی‌ترین دندان دنیا

یکی دیگر از رکورد‌های جهانی گینس متعلق به منظور اینها مرد هندی است. او قطاری به منظور وزن ۲۶۰.۸ تن را به منظور فاصله ۴.۲ متر بوسیله دندان هایش کشیده است.

توانایی‌های خارق العاده‌ای از بهر اینکه فقط می‌توانیم خوابش را ببینیم

ویم هاف، سرما را احساس نمی‌کند

زمستان هرچقدر هم سرد و سوزناک میباشد هیچ تاثیری روی اینها مرد ندارد، چون نه سرما و نه گرما را حس نمی‌کند. او بانی روش ویم هاف است از بهر اینکه به منظور آماده سازی جسمی و روانی از بهر استقامت در دماهای مهلک می‌پردازد.
توانایی‌های خارق‌العاده‌ای از بهر اینکه فقط می‌توانیم خوابش را ببینیم

بن آندروود، بتمن

بتمن واقعی مبتلا به منظور رتینوبلاستومای دو طرفه، نوعی سرطان در و همه دو چشمش به منظور دنیا آمد. او در کودکی بینایی خود را از دست داد. بن بوسیله ایجاد صدای «کلیک» و استفاده از انعکاس آن می توانست مانند خفاش به منظور روش اکولوکیشن راه خود را در تاریکی پیدا کند. بن دوچرخه سواری و اسکیت می‌کرد، از درخت بالا می‌رفت و همه کار‌ها را مثل قبل انجام می‌داد، گویی اصلا بینایی خود را از دست نداده است.
توانایی‌های خارق‌العاده‌ای از بهر اینکه فقط می‌توانیم خوابش را ببینیم

میشل لوتیتو، مرد همه چیزخوار

اینها مرد فرانسوی می‌تواند همه چیز از جمله لاستیک، فلز و شیشه را بخورد. او به منظور خاطر خوردن یک هواپیمای کامل مشهور شده است!

توانایی‌های خارق‌العاده‌ای از بهر اینکه فقط می‌توانیم خوابش را ببینیم

کوین ریچاردسون

اینها رفتارشناس حیوانات از آفریقای جنوبی بوسیله بسیاری از حیوانات آفریقایی کارکرده است. او به منظور خاطر روابط نزدیک و شجاعتش از بهر ارتباط و کنترل حیوانات مشهور است. احتمالا کوین را در عکس هایش دیده‌اید از بهر اینکه به منظور راحتی شیرها، ببر‌ها و کفتارها را در آغوش گرفته است.

 

WhatsApp us