سبک شما هرچه باشد ، ما یک درب ورودی چوبی برتر داریم تا مطابقت داشته باشد. ظرافت گرم چوب ماهون یا گردوی خیره کننده روستیک را برای ظاهری مناسب در خانه خود انتخاب کنید. از آنجا که هیچ دو قطعه چوب یکسان نیستند ، هر درب ورودی چوب برتر از یکی از انواع آن است. از درب خود با یکی از لکه های پیش ساخته ما که دارای رنگدانه های شفاف است و به دانه های چوب اجازه می دهد تا جلوه ای بدست آورند ، محافظت کنید. در ادامه دلیل انتخاب درهای ورودی چوبی برای خانه را توضیح خواهیم داد.

درهای ورودی چوبی ساخته شده از چوب خالص

درهای ورودی چوبی با صفحه کاملاً جامع که به سبک متمایزی ساخته شده اند تا مکمل خانه شما باشند ، به شما در حفظ حداکثر حریم خصوصی کمک می کنند. لوازم جانبی طراحی و سخت افزارهای برتر را اضافه کنید تا ورودی منحصر به فردی در خانه ایجاد کنید.

درهای چوبی خالص رای ورودی خانه
درهای چوبی خالص رای ورودی خانه

درهای ورودی چوبی جلو با شیشه

با درهای ورودی با گزینه های شیشه ای مبهم یا الگوهای شیشه ای تزئینی زیبا ، به خانه خود نور بیشتری دهید. ما از سنتی به مدرن با مقادیر مختلف نور ، درب های ورودی را ارائه می دهیم تا جذابیت شما را کاهش داده و اولین تأثیر درست را ایجاد کنید.

دربهای ورودی ترکیب چوب و شیشه
دربهای ورودی ترکیب چوب و شیشه

چراغ های فرعی درب های چوبی

یک ترکیب ورودی پر از نور را با یک نور جانبی زیبا ایجاد کنید. چراغ های فرعی در یک یا دو طرف درب ورودی شما قرار می گیرند ، در نور کافی اجازه می دهند. با مقدار هماهنگ کننده نور ، از جمله نور کامل ، نور 3/4 ، نور 1/2 ، نور صنعتگر و سایر موارد موجود است. آنها را با شیشه یا توری های تزئینی و مبهم شخصی کنید.

تصویری از چراغ های فرعی درب های چوبی
تصویری از چراغ های فرعی درب های چوبی

یک ورودی بزرگ ایجاد کنید با اضافه کردن یک ترانس روی در ورودی چوب خود. آنها به شکل مستطیل موجود هستند و فضای شما را با نور طبیعی طغیان می کنند و جلوه بیشتری به اتاق می دهند. شکل ، گزینه های شیشه ای و مشبک هایی را پیدا کنید که به بهترین وجهی متناسب با سبک شما باشد.

نمونه ای از درب های چوبی برای تراس
نمونه ای از درب های چوبی برای تراس

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید و برای شما عزیزان مفید بوده باشد. شما می توانید برای سفارش انواع درب های چوبی با ما تماس بگیرید.

نویسنده: ف.حسنخانی

مقالات مرتبط با درب های چوبی:

WhatsApp us