ترند طراحی داخلی خانه برای سال 2022 به ما می گوید که سال جدیدی برای سبک های طراحی است!

ترند طراحی داخلی 2022
ترند طراحی داخلی 2022

یک سال دیگر گذشت، یک سال دیگر در راه است.

این لیست را بررسی کنید و طرح های داخلی مد روز را که سرگرم کننده هستند، آشکار کنید.

آره! ما دوباره در آن زمان از سال هستیم که به گذشته نگاه می کنیم، خاطرات را زنده می کنیم و از قبل برای شروعی کاملاً جدید برنامه ریزی می کنیم. این زمانی است که هر یک از ما به دنبال شروعی تازه در زندگی خود هستیم. چه چیزی در زندگی مهمتر از خانه شما است، نه؟ بنابراین، برای شروع، آن مکان است! و شروع های تازه نیاز به ایده های جدید و نوآورانه دارند. بنابراین امروز، جدیدترین و بهترین ترند های طراحی داخلی خانه برای سال 2022 را بررسی خواهیم کرد.

از تم های طراحی گرفته تا سبک های مبلمان، لیست گرایش های طراحی داخلی 2022 ما مستقیماً از استودیوی طراحی ما خارج شده است و راهنمای سبک شما برای سال خواهد بود. بنابراین برای دیدن روندهایی که از قبل خبرساز شده اند، آماده شوید!

مینیمالیسم گرم در ترندهای طراحی داخلی 2022 موج خواهد زد

طراحی داخلی مینیمالیستی سالهاست که بر قلب ما حکومت کرده است. و در سال 2022 نیز ادامه خواهد داشت. بنابراین، مانترا “کمتر، بیشتر است” همچنان در روند طراحی خانه در سال جاری مرتبط خواهد بود. با این حال، امسال شاهد نوع جدیدی از مینیمالیسم خواهیم بود. در سال 2022، یک نسخه گرمتر از سبک مینیمالیستی بر روندهای جدید طراحی خانه حاکم است.

اکنون، ممکن است تعجب کنید که مینیمالیسم گرم چیست! خوب، این یک تم طراحی مینیمالیستی با جزئیات گرمتر است. بنابراین، به جای یک پالت رنگ سفید ساده که معمولاً بر فضای داخلی مینیمالیستی حاکم است، شاهد رنگ‌های زرد روشن، کرم و مایل به سفید در سبک‌های مد روز طراحی داخلی خواهیم بود. همچنین به جای طرح های چوبی خاکستری، شاهد چوب های گردو و بلوط زیادی خواهیم بود. مینیمالیسم گرم پارچه های دستباف زیادی را نیز به همراه دارد. اینها حس و حال خانه داری را نسبت به جذابیت های مینیمالیستی خنک کلاسیک ایجاد می کنند.

برخی از ویژگی های طراحی مینیمالیستی گرم عبارتند از:

ته رنگ های زرد، خرمایی و کرم برای این طراحی جدید خانه پرطرفدار ضروری هستند
اثاثیه چند منظوره بر این سبک طراحی داخلی پرطرفدار حاکم خواهد بود
قطعات مبلمان بلوط و گردو برای مینیمالیسم گرم ضروری هستند
برای حفظ جذابیت خانگی طرح، فرش های دستبافت و پرتاب ها را اضافه کنید

ترند طراحی داخلی 2022
ترند طراحی داخلی 2022
ترند طراحی داخلی 2022
ترند طراحی داخلی 2022

طرح های شخصی سازی شده پیشرو در طراحی خانه در سال 2022 هستند

در حالی که بدون شک فضای داخلی مینیمالیستی امسال ترند خواهد بود، در سال 2022 نیز شاهد گرایش های طراحی داخلی شخصی سازی شده زیادی خواهیم بود. بنابراین شما شاهد تعداد زیادی طرح های انتخاب شده با الگوهای ترکیبی، مجموعه های بیش از حد و مضامین حداکثری خواهید بود. از مبلمان کاربر محور گرفته تا چیدمان های سبک زندگی محور، سال 2022 همه چیز درباره شما خواهد بود!

وقتی می‌خواهید خانه‌تان را طراحی کنید، به فکر لذت بردن از آن فضا برای پنج تا هفت سال آینده باشید. بنابراین ضروری است که خانه شما در مورد شما باشد. مطمئن شوید که آن را دوست دارید، و آن شما را دوست خواهد داشت. این چیزی است که یک خانه را به خانه تبدیل می کند. و در دیزاین کافه ، شخصی‌سازی را بر هر چیز دیگری ترجیح می‌دهیم. ما معتقدیم خانه‌ها امتداد اعضای آن‌ها هستند. تسنیم آرسیوالا، کیمیاگر ارشد طراحی در کافه دیزاین بمبئی، می‌گوید: به همین دلیل است که ما مبلمان و چیدمان‌های شخصی‌سازی‌شده و شخصی‌سازی شده را طراحی می‌کنیم – که دو ستون اصلی طراحی حداکثری هستند.

بنابراین سبک شخصی خود را بپذیرید تا فضایی گویا ایجاد کنید و با روندهای طراحی خانه در سال 2022 مطابقت داشته باشید. می توانید سبک های طراحی را با هم ترکیب کنید و حتی قوانین را تغییر دهید تا خانه ای منحصر به فرد بسازید.

برخی از ویژگی های Personalized Home Design Trends 2022 عبارتند از:

پالت های رنگی که با حس استایل شما مطابقت دارند
تزئیناتی که با یک موضوع طراحی مطابقت ندارند
اثاثیه و انباری که مطابق با نیاز شما شخصی سازی شده است .

ترند طراحی داخلی 2022
ترند طراحی داخلی 2022

اجازه دهید خانه شما منعکس کننده روندهای طراحی خانه شخصی باشد.

Bohemian یکی دیگر از سبک های پرطرفدار طراحی داخلی خواهد بود

یکی دیگر از روندهای داخلی مهم در سال 2022 تم های بوهمی است. بوهمیان یک سبک داخلی غیر انطباق‌گرا است که آزادی را جشن می‌گیرد. این یک تم طراحی بی دغدغه است که از ساختار پیروی نمی کند. به لایه های بی دغدغه الگو با بافت های آرامش بخش و پالت رنگ فکر کنید. هسته اصلی زیبایی شناسی بوهمی این است که یک سبک طراحی شخصی و آرام است. مانند ماکسیمالیسم، بوهمی نیز بیانگر سبک منحصر به فرد و فردگرایانه شماست. با این حال، از قوانین سختگیرانه مانند سابق پیروی نمی کند.

برخی از ویژگی های Bohemian Design عبارتند از:

بسته به سلیقه شما دارای رنگ های خنثی و تند است
این طرح از هنر، ادبیات و موسیقی الهام گرفته شده است
گیاهان داخلی بخش مهمی از این موضوع طراحی هستند
لایه های الگوهای التقاطی در فضای داخلی بوهمیایی محبوب هستند.

ترند طراحی داخلی 2022
ترند طراحی داخلی 2022
ترند طراحی داخلی 2022
ترند طراحی داخلی 2022

گرایش های طراحی خانه؟ طرح‌های فضای باز بسیار وارد شده‌اند!

در سال 2022، خانه ها همچنان محل رفت و آمد برای گردهمایی ها و پاتوق ها خواهند بود. بنابراین، طرح‌های طرح باز زیادی را خواهید دید که بر روند داخلی ۲۰۲۲ حاکم هستند. ما نشانه های طراحی رایگان و بی دغدغه برای خانه ها را خواهیم دید – از آشپزخانه اوپن گرفته تا مناطق نشیمن باز. با این حال، برای اینکه این فضاهای باز احساس خانه و گرمی بیشتری داشته باشند، شاهد مبلمان شخصی سازی شده زیادی خواهیم بود.

از واحدهای تلویزیون چند منظوره گرفته تا مبل‌های چندمنظوره و واحدهای ظروف هدفمند – ما شاهد تعداد زیادی مبلمان کاربر محور برای پر کردن فضاهای باز خواهیم بود. چنین خانه هایی با طرح باز نیز شاهد رنگ های روشن و قالیچه های طرح دار خواهند بود تا فضاهای جادار را گرم تر کنند.

برخی از ویژگی های کلیدی طراحی فضای باز عبارتند از:

این روند داخلی سال 2022 ترکیبی از رنگ های روشن و پر جنب و جوش است
پارتیشن های شیشه ای در چنین فضاهایی برای ایجاد مرزبندی بصری رایج است
مبلمان چند منظوره در خانه های باز به روند خود ادامه خواهند داد.

ترند طراحی داخلی 2022
ترند طراحی داخلی 2022
ترند طراحی داخلی 2022
ترند طراحی داخلی 2022

صنایع دستی برای ترندهای طراحی داخلی 2022 اینجا هستند

بسیاری از ما که روزها با این بیماری همه گیر زندگی می کنیم، هنرمندان درونی خود را جوان کرده ایم. بنابراین، اعتلای خانه خود با صنایع دستی، آثار هنری و نقاشی های تزئینی برای مدتی مدید ادامه خواهد داشت. از گلدان های آویز DIY، آویزهای دیواری ماکرامه گرفته تا نقاشی های دست ساز – این قطعات مطمئناً در خانه شما به نمایش در می آیند. قطعات صنایع دستی همچنین لایه هایی را به فضای داخلی خانه شما اضافه می کنند و به ایجاد یک مزیت هنری کمک می کنند. با وجود اینترنت پر از آموزش در مورد صنایع دستی DIY ، وقت آن است که وارد عمل شوید. و اگر هنر و صنایع دستی مورد علاقه شما نیست، آنها را آنلاین بخرید و آماده شوید تا خانه خود را با یک لمس مستقل واقعی القا کنید.

راه هایی برای افزودن جذابیت به فضای داخلی خانه در سال 2022:

گلدان های آویز DIY به فضای شما حس شخصی می بخشد
یک دیوار برجسته با چند نقاشی دیواری بافت دار
قطعات صنایع دستی و آویزهای دیواری DIY ظاهر خانه شما را زیباتر می کند.

ترند طراحی داخلی 2022
ترند طراحی داخلی 2022

فضای داخلی خانه خود را به بوم نقاشی تبدیل کنید تا خلاقیت حیله گر خود را در سال 2022 به نمایش بگذارد

طرح های بیوفیلیک در سال 2022 همچنان محبوب خواهند بود

با ادامه شیوه زندگی کار از خانه، کاملاً طبیعی است که مردم راه‌هایی برای آوردن فضای باز به خانه‌های خود بیابند. بنابراین ما شاهد افزایش شدید محبوبیت طرح های بیوفیلیک در سال 2022 خواهیم بود. گیاهان تأثیر آرام بخشی بر ذهن و بدن شما دارند و در عین حال به خانه شما طراوت می بخشند. آنها کیفیت هوای خانه شما را بهبود می بخشند و به شما کمک می کنند با طبیعت در ارتباط باشید. پس برای در آغوش گرفتن طبیعت آماده شوید و در عین حال سال جدید را با شور و شوق، مثبت اندیشی و خانه زیاد در آغوش بگیرید.

برخی از ویژگی های طرح های بیوفیلیک عبارتند از:

نگهداری از گیاهان سرپوشیده آسان است و افزودنی عالی برای خانه شماست
از بالکن خود نهایت استفاده را ببرید و آن را به یک جنگل شهری تبدیل کنید
گلدان‌های آویزان می‌توانند به شما کمک کنند تا بدون اشغال فضای کف، کمی فضای سبز به خانه خود اضافه کنید
برخی از مبلمان پایدار را انتخاب کنید تا با طراحی خانه بیوفیلیک خود مطابقت داشته باشد
پارچه‌ها و کاغذ دیواری‌هایی با طرح‌های گیاهی و جانوری نیز می‌توانند برای اضافه کردن رنگ‌های بازیگوش به خانه شما استفاده شوند.

ترند طراحی داخلی 2022
ترند طراحی داخلی 2022

عناصر طبیعت را با فضای داخلی بیوفیلیک به خانه خود بیاورید

ترندهای طراحی داخلی خانه در سال 2022 چیست؟

اثاثه یا لوازم داخلی چاپ شده در تمام طول سال مد خواهند بود
آینه های گرد و نامنظم خیلی داخل هستند!
کاشی های پر شده در حمام خبرساز هستند و چگونه!
به سراغ چراغ های آویز شیشه ای گرد بروید
لبه های گرد در مبلمان بسیار مد روز خواهند بود
آثار هنری بزرگ در اتاق نشیمن ایده خوبی برای سال 2022 است!

در ترندهای طراحی داخلی خانه 2022 از چه چیزهایی باید اجتناب کرد؟

خاکستری احتمالاً در صندلی عقب قرار می‌گیرد و رنگ‌های روشن پرطرفدار خواهد بود
با توجه به اینکه Very Peri رنگ جدید بلوک است، مردم از تک رنگ ها، به خصوص خاکستری (رنگ پنتون 2021) فاصله می گیرند و رنگ های زنده و زنده را انتخاب می کنند.
با شلوغ‌تر شدن سبک زندگی شهری، مردم تجربه‌های آشپزی بدون سروصدا و تمیز کردن آسان را انتخاب می‌کنند، بنابراین آشپزخانه‌های مدولار اینجا هستند تا بمانند.
لهجه های سنگین و براق که در سال 2021 محبوبیت زیادی به دست آوردند، با لهجه های مینیمالیستی و مبلمان پایدار برای ظاهری شیک و معاصر جایگزین خواهند شد.
اکنون که می‌دانید چگونه گرایش‌های طراحی داخلی ۲۰۲۲ با گرایش‌های طراحی داخلی ۲۰۲۱ متفاوت است، پیش بروید و یک چیدمان داخلی مد روز برای خانه‌تان برنامه‌ریزی کنید. و اگر راهنمایی حرفه ای برای دکوراسیون داخلی خانه خود می خواهید، با ما تماس بگیرید و خانه خود را با طراحان خبره در شهر برنامه ریزی کنید. همین امروز یک مشاوره رایگان را با ما رزرو کنید و ما بقیه امور را انجام می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی های داخلی خانه هیجان انگیز، بخش وبلاگ ما را بررسی کنید.

ما برای شما سال 2022 بسیار شاد، امن و موفق آرزو می کنیم!


مطالب مرتبط با موضوع طراحی دکوراسیون :

WhatsApp us