ایده های طراحی کمد دیواری چوبی اتاق خواب برای اتاق خواب های کوچک سبک های مختلفی برای اهداف مختلف دارند . کمد دیواری های چوبی ذخیره سازی و نمایشگر در اتاق خواب ما نیز مهم هستند ، هرچقدر مساحت کمی داشته باشد ، به ما امکان می دهد تا آشفتگی وسایل در اتاق را پنهان کنیم ، وسایل خود را ذخیره کنیم و مجموعه های خود را نمایش دهیم .

در مرور لیست ایده های کمد دیواری چوبی برای فضاهای اتاق خواب کوچک با ما همراه باشید .

1 . ایده های طراحی کمد دیواری چوبی اتاق خواب باز و فضاهای کوچک

کمد دیواری چوبی خود را باز و بدون در نگه دارید تا اتاق خواب شما کوچک به نظر نرسد .  همه چیز را مرتب و منظم سازماندهی کنید تا منظره آن را خوشایند کرده و با طراحی قفسه های خود به صورت متقارن به ظاهری متعادل دست پیدا کنید . برای فضای جذاب الگوهایی را به قفسه های خود بدهید که با نیمکت تختخواب مطابقت داشته باشد .

2 . ایده های هماهنگ و ظریف کمد چوبی اتاق خواب برای فضاهای کوچک

کم دیواری چوبی برای اتاق های کوچک
کم دیواری چوبی برای اتاق های کوچک

اجازه دهید کمد دیواری چوبی اتاق خواب مدرن شما همان طراحی درب منزل شما را داشته باشند تا با وجود فضای کم ، ظاهری هماهنگ داشته باشند . برای کمد دیواری چوبی خود متناسب با دیوار از رنگ های روشن استفاده کنید تا از شلوغی فضا جلوگیری کنید . یک آینه مدرن و سفید را خم کنید و ارزش انعکاسی بیشتری داشته باشید و می توانید در اتاق آینه را حرکت بدهید .

3 . ایده های طراحی کتابخانه برای اتاق خواب های کوچک

کتابخانه برای اتاق های کوچک
کتابخانه برای اتاق های کوچک

این بهشت یک اتاق خواب برای عاشقان کتاب و رویاپردازان است . مجموعه ای از کتاب ها قطعاً ، آشفتگی زیبایی است که می خواهید در اتاق خواب کوچک خود به نمایش بگذارید . با داشتن کمد دیواری چوبی خود از کف تا سقف فضا را حداکثر کنید و آن را برای دسترسی آسان کتابی که امشب می خواهید شروع به خواندن کنید سامان بدهید  .

4 . با ایده های کمد دیواری سکویی اتاق خواب برای فضاهای کوچک

کمد چوبی سکویی
کمد چوبی سکویی

یک تخت سکو با فضای ذخیره سازی در زیر برای فضاهای کوچک ایده آل است . از کشوها به عنوان پله هایی برای تخت خود استفاده کنید که در صورت عدم نیاز می توانید آنها را ببندید و بقیه را برای ذخیره سازی اضافی که دارای قفسه های نمایشی است نیز داشته باشید . داشتن کمد دیواری چوبی به همان رنگ دیوارها و ملافه ، ظاهری تمیز و یکپارچه ایجاد می کند .

5 . ایده های طراحی کمد دیواری چوبی آینه ای برای اتاق خواب های کوچک

کمد آینه ای برای اتاق های کوچک
کمد آینه ای برای اتاق های کوچک

کمد دیواری چوبی آینه دار دو مزیت عمده برای شما دارند . یکی ، این همه شلوغی لباس و سایر وسایل شخصی شما را پنهان می کند ، و دوم اینکه نور را در فضای اتاق منعکس می کند تا فضای کوچک شما بزرگتر به نظر برسد . یک دیوار کامل از کمد دیواری چوبی آینه دار داشته باشید و از رنگ سفید به طور غالب برای بقیه اتاق استفاده کنید .

6 . ایده های طراحی کمد دیواری چوبی اتاق خواب سقفی برای فضاهای کوچک

کمد چوبی برای اتاق های کوچک
کمد چوبی برای اتاق های کوچک

روح کلاسیک و شخصیت رنگارنگ خود را در اتاق خواب خود بروز دهید تا اتاق کوچک ، جذاب به نظر برسد . با نصب کمد دیواری چوبی کف به سقف برای نگهداری و نمایش وسایل خود فضای داخل تختخواب خود را بهینه کنید . قفسه ها را در اندازه های متنوع داشته باشید تا چیزهای مختلف را در خود جای دهد . برای ظاهری زیبا آن را سفید رنگ کرده و برای نمای کلاسیک قالب ، اضافه کنید .

7 . ایده های شیک طراحی کمد دیواری چوبی اتاق خواب

کمد دیواری چوبی شیک
کمد دیواری چوبی شیک

جدا از اینکه کمد دیواری باز و بدون در ،  از نظر ظاهر و احساس فضای اتاق بسیار به درد شما می خورند ، به شما این امکان را می دهد که از لباس های خود به عنوان جزئیات برای تکمیل یک ظاهر شیک استفاده کنید . کمد دیواری چوبی خود را ساده و برهنه نگه دارید تا الگوها و رنگ های مختلف برجسته شود ، به یاد داشته باشید که برای نتیجه ای دوست داشتنی ، رنگ ها را هماهنگ کنید .

8 . دیوار چوبی چند منظوره کمد دیواری اتاق خواب کوچک

کمد دیواری چند منظوره
کمد دیواری چند منظوره

داشتن دیواری چوبی که به عنوان سر و جداکننده کمد دیواری چوبی شما عمل کند ، برای یک اتاق خواب با فضای کوچک بسیار ترجیح داده می شود . دیوار چوبی را تا حدی داشته باشید که کمد دیواری چوبی شما را بپوشاند و فضای باز برای دسترسی باقی بماند . گرچه پنهان است ، اما قفسه های خود را جذاب و منظم نگه دارید .

9 . طراحی کمد دیواری چوبی اتاق خواب بسته برای فضاهای کوچک

یکی دیگر از مواردی که در مورد کمد چوبی پشت تخت خواب شما ، بسته می شود بسته بودن آن است اما اجازه می دهد تا یک دیوار استتار کند تا یک  رویای زیبا ایجاد کند تا فضا شلوغ به نظر نرسد . آن را با جزئیات  پایه چوبی محکم کنید و دارای تقسیمات بزرگی در بین کمد دیواری چوبی ها باشید که در همان زمان ، طراحی سرتختی طاقچه را نیز تشکیل می دهد .

10 . طراحی کمد دیواری چوبی اتاق خواب برای فضاهای کمد کوچک

کمد دیواری چوبی برای فضاهای کوچک
کمد چوبی برای فضاهای کوچک

کمد چوبی اتاق خواب رویایی خود را با به حداکثر رساندن هر فضای ممکن برای ذخیره در یک اتاق خواب کوچک داشته باشید . محلی را اختصاص دهید که می توانید کمد چوبی خود را در آن محصور کرده و از درهای خیره کننده برای پوشیدن لباس خود استفاده کنید . لباس های خود را برای دسترسی صاف و آسان در کمد دیواری های خود مرتب کنید .

11 .طراحی کمد دیواری اتاق خواب دو برابر برای اتاق خواب های کوچک

درب های دو تخته برای کمد دیواری شما ، به شما امکان می دهد فضا را به حداکثر برسانید و داشتن آنها در درب های آینه ای قاب دار یک فضای شیک را برای اتاق شما ایجاد می کند . درب های دو تاشو به اندازه کافی انعطاف پذیر هستند و فقط می توانید در را از جایی که باید وسایل خود را تهیه کنید باز کنید . این ایده فضای بزرگتری نیز برای شما ایجاد می کند که می توانید از آن برای اهداف دیگر استفاده کنید .

12 .طراحی کمد چوبی اتاق خواب مستطیلی برای فضاهای کوچک

کمد دیواری مستطیلی
کمد دیواری مستطیلی

کمد مستطیلی شکل ، مناسب اتاق خواب های کوچک است . این به شما اجازه می دهد تا بر این اساس سازماندهی کنید ، کارهای خود را به راحتی ببینید و در کمد چوبی خود به سرعت مانور دهید . برای یک شیک پوش مانند خود شما ، تمام آنچه که شما نیاز دارید یک فضای کار دلپذیر است که هنوز هم مفهوم داخلی دوست داشتنی خانه شما را نشان می دهد .

کمد های چوبی اتاق خواب می توانند مزایای زیادی به ما ارائه دهند ، بنابراین مانند هر عنصر و جنبه داخلی ، نباید از نظر طراحی و عملکرد کنار گذاشته شود . یک انباری به زیبایی وسایل خود ایجاد کنید تا نه تنها حالت ظاهری و دوام آنها حفظ شود بلکه شخصیت شما را از طریق آنها نشان دهد .

نوشته شده توسط : ف . پاکزاد

مقالات مرتبط با مبلمان چوبی:

WhatsApp us