اصول حرفه ای و اخلاقی یک انسان چیست ؟

ارزش های ما چیست ؟ چرا روی یک عکس خارجی دو شرکت ادعای تملک میکنند .  یعنی اینقدر ضعیف و ناچیز شدیم .

تو یکی از سایت ها دیدم که دو سه شرکت به یک سری تصاویر خارجی ایراد گرفته اند و هرکدام ادعا می کنند این تصاویر متعلق به شرکت ما است !

تصاویر متعلق به ابزار های پیش ساخته پلی یورتان و فوم های فشرده بود

نقض کپی رایت

جواب من بعد از تحقیق

سلام
متاسفانه بدلیل نداشتن اطلاعات هرکسی هرچی میرسه ادعا میکنه . من بیشتر تصاویر بالا را در گوگل سرچ کردم و متوجه شدم بیشتر تصاویر بالا متعلق به سایت های ایتالیایی است .
برای اینکه بتونید منبع یک عکس را با ضریب خطای کمتر از 90% بیابید روی تصویر کلیک راست کنید و از گزینه serche google for image استفاده کنید . اغلب منبع تصویر را بعنوان اولین یا زیر بخش جستجو تصاویر لیست میکند . متاسفانه و متاسفانه اگر امروز صنعت و هنر ما از بین رفته و کشورهایی مانند ترکیه و روسیه از نام و فرهنگ ما برای خودشان بهره برداری میکنند فقط و فقط بخاطر رعایت عدم حق تقدم ، ببخشید ، خودخواهی و حق بجانبی ما ایرانی هاست . … من میگم بیاییم از خودمان شروع کنیم . بلکه دو سه نسل بعد بتونند زنده بمونن .

الان هجوم مواد و مصالح غیر استاندارد در ایران بسیار زیاد است . نه تنها ایران بلکه افغانستان ، پاکستان ، ایران و.. منظور کشورهایی که از نظر فرهنگ کتابخوانی ضعیف هستند . بلعکس ادعای بسیار هم میکنند .

طرف هیچ اطلاعاتی درباره مکانیک و بربرینگ ها و چرخ دنده ها نداره وادعا میکنه می تواند یک هلکوپتر فوق مدرن بسازد .

در حالی که ما الان میخواهیم یه مدل بسازیم از نظر الیاژی و اهن آلات محدودیت داریم . فلزات سخت با قابلیت های خاص را فقط میتوانیم از اوراقی های هواپیمایی و اسقاطی های ماشین بیابیم .

خواهشا به یه سری از چیز ها احترام بزاریم . طرف یه دیوار و نمیتونه سیمانکاری کنه و بصرف اینکه دو روزه اومده توساختمون ادعا میکنه من خودم ساختمون سازم و نیازی به پیمانکار ندارم .

طراحان و مهندسان ما بیکارند چون ساختمانهای ما از نظر کیفیت در حد سازه های درجه 10 یه کشور جهان چهارم است .

بعد ادعا هم داریم . مسیح می گوید اولین قدم برای رشد ، اقرار به ضعف و گناه است . این درحالی است که ما تو قدم اول گیر افتادیم .

 

گروه فن و هنر با سابقه بیش از 57 سال فعالیت هنری و صنعتی

امروز بزرگترین دغدغه ما ارزش های ما است . چرا مشتری من برای اینکه من کارم رو تموم کنم مجبور به دروغگویی می شود . ( به من میگه شما کارو تموم کن چک کار شما دست نگهبانه ، رفتم پیش نگهبان میگه چک شما دست منه ، کار را تمام کردیم . بهش میگم چک رو به من بدهید ، میگه چک رو جاگذاشتم و بعداز 4 ساعت در نهایت بدلیل نبود اینترنت من مجبور به ترک ساختمان شدم و هنوز نتونستم پولمو بگیریم )   چرا ؟  من باید به مشتری خوبم بگم تا تسویه نکنید کار تحویل داده نمی شود .

این که کارگران ما انگیزه به کار ندارند و اگر بهشون سخت بگیری خیلی راحت میرن اداره کار و تا دو برابر حقوقشون میتونن بایت هرماه از شما بگیرند . قانون این اجازه رو میده کارگر کار را تعطیل و از کارفرما شکایت کنه . وقتی قانون اجازه این کارو به کارگر میده کارخانه ها تعطیل میشن و همه ضرر میکنند.

این بلایی است که داره سرمون میاد ولی نمیخواهیم ببینیمش .

من مجموعه ای با 15 نیروی کار را به خاطر شکایت یک کارگر روانی از دست دادم .

WhatsApp us