تا به حال شده که یک قهوه را در یک کافی شاپ نوش جان کنید و آرزو کنید کاش شما نیز در خانه خود حال و هوای مشابهی داشته باشید ؟ چرا در محل زندگی خود آشپزخانه به سبک کافه ایجاد نمی کنید ؟ ما از بهترین کافه های جهان الهام گرفته ایم تا جالب ترین نکات را برای داشتن کافه ای یکپارچه و زیبا در آشپزخانه به شما ارائه دهیم. بنشینید ، یادداشت برداری کنید و طراحی کنید!

یک پیشخوان قهوه برای آشپزخانه سبک کافه

آشپزخانه اوپن با نیم دیوار فضای ایده آل شما برای گوشه ای به سبک کافه ، پیشخوان قهوه یا نوشیدنی خواهد بود. می توانید یک میز پیشخوان چوبی یا گرانیتی روی نیم جداره نصب کنید. یا تاقچه ای به دیوار میخ بزنید.

نمونه پیشخوان قهوه
نمونه پیشخوان قهوه

حتی می توانید از این پیشخوان به عنوان فضای کار نیز استفاده کنید.  یا از آن به عنوان میز لپ تاپ استفاده کنید و می توانید برای کارهای طولانی مدت از آن استفاده کنید.

صندلی های بیسترو

چند صندلی بلند به سبک بیسترو را کنار نیم دیواره یا تاقچه ردیف کنید – بنابراین نمای “بدون پیشخوان” را کامل می کند. 

میز صبحانه به سبک کافه

یک میز کوچک صبحانه و صندلی های جمع و جور و تاشو در آشپزخانه خود قرار دهید . سپس به دنبال میز و نیمکت های بزرگتر برای ظاهر معمولی بروید. اجازه دهید گوشه آشپزخانه مکانی خاص برای چای صبحانه و قهوه عصرانه باشد در حالی که در مورد روز کاری خود صحبت می کنید.

 میز صبحانه چوبی
میز صبحانه چوبی

دیوار تخته سیاه

نصب تخته سیاه ، حتی کوچک ، قطعاً به فضای کافه افزوده است. جلوه تخته را می توانید روی یکی از دیوارها (یا بخشی از دیوار) یا ستون آشپزخانه بگیرید. از آن برای نوشتن فهرست روز ، نقل قول های الهام بخش ، لیست کارها یا هر پیام سرگرم کننده برای خانواده خود استفاده کنید. یا از آن استفاده کنید تا کودکان خود را هنگام آشپزی مشغول doodling روی دیوار کنند.

 دیوار تخته سیاه برای آشپزخانه
دیوار تخته سیاه برای آشپزخانه

کارهای هنری و عکس به سبک کافه

کارهای هنری کافه معمولاً گاه به گاه ، دمدمی مزاج و پرنعمت است. به پاپ آرت یا پوسترها فکر کنید – تبلیغات قدیمی ، نوازندگان سال های گذشته ، دوچرخه های قدیمی ، اتومبیل و مواردی از این دست. یک آینه دکوراسیون هنری یا یک چاپ سیاه و سفید بزرگ منفجر شده از عکس سفر مورد علاقه خود قرار دهید. یا یک عکس آشپزی به سبک زیبا را که توسط هر یک از وبلاگ نویسان فوق العاده با استعداد غذایی که این روزها در اینستاگرام پیدا می کنید ، خریداری و آویزان کنید.

نقاشی دیواری یا کاغذ دیواری

بعضی از کافه ها دارای دیوارهای نقاشی دیواری بزرگ و زیبایی هستند. اگر یکی را برای خود می خواهید ، یک هنرمند نقاشی دیواری را سفارش دهید. آنها می توانند یک چاپ گیاهی یا الگویی به انتخاب شما انجام دهند. اگر بودجه شما کم است ، به جای آن به دنبال یک تصویر زمینه زیبا بروید.

قهوه ساز

در یک دستگاه قهوه خنک سرمایه گذاری کنید تا بتوانید مانند یک حرفه ای لاته ، موکا و ماکیاتو بیرون بیاورید. سر و صدا دستگاه قهوه ، دانه های قهوه در محل کار و فقط عملکرد دستگاه قهوه ساز شما را به کافه مورد علاقه خود بازمی گرداند.

 قهوه ساز برای آشپزخانه
قهوه ساز برای آشپزخانه

چرخش درب

یک درب تاب دار را با برش یا شیشه های شیشه نصب کنید تا به شما یادآوری کند که پیشخدمت هایی که در را باز می کنند تا ظرف شما را بیاورند.

کاشی های کف طرح دار

کافه ها معمولاً کف طرح برجسته دارند – کلاسیک ترین آنها کاشی های بزرگ صفحه سیاه و سفید است.

استفاده از کاشی های کف طرح دار
استفاده از کاشی های کف طرح دار

روشنایی

چراغ های آویز ، و چراغ های نرم خلق و خوی شب ها ، بلافاصله در لرزش های کافه زنگ می خورند. تابلوهای نئون پر زرق و برق همچنین یک مورد جالب برای آشپزخانه به سبک کافه شما خواهد بود.

 نور و روشنایی مناسب برای آشپزخانه
نور و روشنایی مناسب برای آشپزخانه

قفسه باز

قفسه بندی چوبی باز عامل مشترک در همه کافه ها است. ظروف آشپزی ، کتابهای تهیه دستورالعمل و ظروف سرامیکی جالب خود را در این قفسه ها به نمایش بگذارید.

 قفسه های چوبی باز در آشپزخانه
قفسه های چوبی باز در آشپزخانه

لوازم آشپزخانه از جنس استیل

صفحه های آشپزخانه از جنس استنلس استیل یا چوبی فضای کافه را فوراً به منصه ظهور می رساند. یک یخچال از جنس استنلس استیل و سایر وسایل تهیه کنید تا ظاهر آن کامل شود.

استفاده از لوازم آشپزخانه سبک استیل
استفاده از لوازم آشپزخانه سبک استیل

آشپزخانه تمام مشکی

آشپزخانه های مدرن دارای یک رنگ غالب – سیاه هستند. با کابینت ها و وسایل مشکی آن را بازسازی کنید. بقیه لوازم را می توانید براق نگه دارید.

 آشپزخانه تماما مشکی
آشپزخانه تماما مشکی

 کابینت آشپزخانه به سبک کافه

طرح رنگ کافه مورد علاقه خود را انتخاب کنید و آن را در کابینت آشپزخانه خود دوباره بسازید. سفید ، آبی و طلایی ، قرمز و سبز ، نارنجی و آبی ساده – اجازه دهید خلاقیت شما بیشتر شود.

استفاده از کابینت های سبک کافه
استفاده از کابینت های سبک کافه

لهجه های فلزی

برای یک فضای مدرن کافه چند لهجه فلزی به کار ببرید. مانند تصویر پایین از وسایل خانگی ، کارد و چنگال یا حتی سطل های زباله فلزی استفاده کنید.

استفاده از لهجه های فلزی برای آشپزخانه سبک کافه
استفاده از لهجه های فلزی برای آشپزخانه سبک کافه

موسیقی

مطمئناً نمی توانیم این را از دست بدهیم! یک پخش کننده موسیقی یا رادیو جمع و جور تنظیم کنید و اجازه دهید آهنگ های مورد علاقه شما در تمام طول روز پخش شوند. در حالی که غذای روز را سرخ می کنید ، خرد می کنید.

 موسیقی برای آشپزخانه
موسیقی برای آشپزخانه

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

نویسنده: ف.حسنخانی

مقالات مرتبط با مبلمان چوبی:

WhatsApp us