آشپزخانه رو به ایوان

سبک آشپزخانه در حیاط و فضای باز

نویسنده: { فربد حیدری } Farbod Heidari – شنبه ۱۱ آبان ۱۳٩٢
اتاق غذاخوری آشپزخانه با درب که بر روی ایوان باز میشود

دکوراسیون فضای باز آشپزخانه رو به ایوان و حیاط

دکوراسیون فضای باز آشپزخانه رو به ایوان و حیاط

دکوراسیون فضای باز آشپزخانه رو به ایوان و حیاط

دکوراسیون فضای باز آشپزخانه رو به ایوان و حیاط

دکوراسیون فضای باز آشپزخانه رو به ایوان و حیاط

دکوراسیون فضای باز آشپزخانه رو به ایوان و حیاط

دکوراسیون فضای باز آشپزخانه رو به ایوان و حیاط دکوراسیون فضای باز آشپزخانه رو به ایوان و حیاط

دکوراسیون فضای باز آشپزخانه رو به ایوان و حیاط

دکوراسیون فضای باز آشپزخانه رو به ایوان و حیاط

دکوراسیون فضای باز آشپزخانه رو به ایوان و حیاط

دکوراسیون فضای باز آشپزخانه رو به ایوان و حیاط

دکوراسیون فضای باز آشپزخانه رو به ایوان و حیاط

آشپزخانه چوبی

زمان قدیم آشپزخانه  ها با چوب یا ورق های سلایی 18 میل ساخته میشد . سه لایی ها از ورق سه میل در بازار تا ورق هایی با نام هفت لایی و بیشتر که به ضخامت دو سانت  و بلاتر هم میرسد .

با ورود ورق های MDF به بازار کابینت های آشپزخانه ،  کار و کاسبی نجاران و درودگران نیز کساد شد . از طرفی هم شغل جدیدی به شاخه های عرصه ساختمان اضافه گردید و خیلی زود کابینت کاران در کار خود حرفه ای و مجهز شدند . البته به نظر من هنوز به نجاران قدیمی نرسیده اند ، اما با این همه میتوان کارهای خوبی را از آنها مشاهده کرد ، که این باعث رشد و ارتقائ صنایع چوب و MDF  شده .

اما یک جنبه این متریال ارزان و رنگارنگ را مردم دیر متوجه شدند و آن سرطانزا بودن و آغشته بودن به چسب فرمالدئید اوره است . که متاسفانه کی از عوامل سونامی سرطان در ایران واردات بی رویه این چسب ارزان و دور انداخته شده از کشورهای اروپایی و امریکایی به ایران بود . سال 1990 چسب اوره در امریکا و اروپا ممنوع شد و بازرگانان خارجی از بی اطلاعی ایرانیان سوئ استفاده کردند و البته همکنون که میدانند بازهم وارد میکنند .

بر اساس نیاز بازار و درخواست مشترین یک نوع ام دی اف سبزهم تولید میشود که گاز اوره کمتری به نسبت ورق های دیگر از خود متساعد میکند .

آشپزخانه فضای باز ، آشپزخانه رو به ایوان ، آشپزخانه آلاچیق ، آشپزخانه تمام چوب و استیل

آشپزخانه فضای باز 

داشتن یک آشپزخانه در فضای بار بسیار خاص و منحصر به فرد است . استفاده از هوای آزاد

یک جزیره و کباب پز حرفه ای ، زندگیدر فضای باز بسیار دل انگیز است .

استفاده از فر و کباب ذغالی در هوای ازاد ( مد جدید اسکاتسدیل )

روز آمده اند و رفته اند که در آن قابل قبول فقط رول کوره خود را به پاسیو خود، و یا بیرون بکشد زغال قالبی خود را. زندگی در فضای باز در دست گرفته است، و از ویژگی های مرکز این مد جدید اسکاتسدیل مرسوم، مد روز یک آشپزخانه به خوبی طراحی فضای باز است. طرح های ما به اندازه کافی کاربردی برای استفاده روزمره، اما به اندازه کافی زرنگ و دانا به نشان دادن در حزب حیاط خلوت بعدی شما. آشپزخانه در فضای باز منحصر به فرد از فوق العاده عملی برای فوق العاده شیک. اینجا چیزی است که شما نیاز به:

کباب استاندارد با سقف سنگ فرش ضد و فولاد ضد زنگ سرمایه سرخ کن.
اصول اولیه: خوب ضد زنگ اجاق کباب پزی فولاد ستون فقرات به هر منطقه آشپزخانه در فضای باز است. این کوره می توانید به دیوانه عجیب در محدوده قیمت از بسیار مقرون به صرفه. آنها می توانید همه چیز در حال حاضر یک روز، جز به طبخ غذا خود را انجام دهید! همه آشپزخانه در فضای باز ما شروع با یک مکان کباب نیز قرار داده شده و سپس از آنجا گسترش دهد. پانل دسترسی است باید دیگری داشته باشد، و در همه تنظیمات آشپزخانه در فضای باز ما گنجانده شده است. نهایی باید یک نور کباب خوب است! نه بیشتر از برگزاری چراغ قوه در دندان های خود را، در حالی که تلاش به از کار افتاده استیک خود را به کمال. سقف ضد عمومی شامل چندین رنگ و نوع فرش برش مختلف طبیعی است. سقف ضد سنگ فرش به نظر می رسد انتخاب محبوب ترین و تکنیک نصب و راه اندازی مقرون به صرفه برای آشپزخانه در فضای باز و کباب کردن ممنوع. کباب کردن ممنوع سنگ فرش ما با لبه چوب اسکنه خورده به پایان رسید، لبه صاف، و سپس می توان مهر و موم شده برای کمک به چربی و رنگ آمیزی مواد غذایی است.

نوار شنا کردن باور نکردنی، آشپزخانه در فضای باز و تعداد زیادی از سقف ضد در Phoenix، AZ.
ارتقاء: همه از ساکنان ققنوس ما محتوای با اصول اولیه هستند، اما کسانی جدی در مورد زندگی در فضای باز به “ریخت و پاش” با چند ارتقا است. سرگرمی آریزونا چرخد نوشیدنی اطراف سرد و تنقلات سرد در یک روز گرم تابستان. ضد زنگ فولاد یخچال و یا یخ کولر ارتقاء بسیار محبوب است. یک قوطی یخچال نوشیدنی های سرد برای هر زمان که شما موسیقی پاپ برای یک میان وعده را نگه می دارد، در حالی که کولر یخ یک سرمایه گذاری بزرگ برای کسانی که می خواهند برای ایجاد یک “رایگان برای همه” در یک حزب شنا بعد از ظهر است. برای «سازمان یافته» طرف از ما، زیر شلواری از جنس استنلس استیل و کابینت ایجاد یک “مهر و موم” محیطی که در آن به جای لوازم جانبی پخت و پز خود را، ظروف، و ادویه. در واقع می توان تا آنجا که سطل های زباله ضد زنگ، دارندگان حوله کاغذی، و زیر شلواری مخزن پروپان است. کباب کردن ممنوع به روز رسانی ما و آشپزخانه در فضای باز بالا ضد ترجیح ما را از انتخاب – سقوط سنگ تراورتن. مشتریان ما ترجیح می دهند تاپس تراورتن ضد ما به دلیل خود “بالا پایان” نگاه کنید، قیمت و ارزش کلی. تاپ های تراورتن ضد می توان به راحتی مهر و موم شده، آسان برای تمیز کردن، و ارائه آن نگاه اهل توسکانی فضای باز است که متعلق است به هر یک از چشم انداز و ما استخر شنا پروژه.

خوراک شناس آشپزخانه در فضای باز
به “لذیذ”: چند استدلال می کنند که یک ماشین ظرفشویی، کشو گرم شدن، و یا فر پیتزا خواهد بود علاوه بر بزرگ به هر خانوار – اما واقعا متعهد این آیتم ها سمت راست وجود دارد در محیط های آشپزخانه در فضای باز است. آسمان محدود است در هنگام طراحی آشپزخانه در فضای باز آریزونا خود را به عنوان این در نظر گرفته شده برای پخت و پز دور از خانه – درست در خانه های خود را! توصیه های متخصص ما برای “لذیذ” سقف ضد معمولا یک سطح در فضای باز جامد مانند دال گرانیت، کاشی گرانیت، یا کاشی و سفالین. تمام انتخاب بالا سطوح درجه یک و زیبا هستند، برای تمیز کردن آسان، آسان برای حفظ و ایستاده آزمون از زمان. چه بیشتر می تواند به شما برای درخواست در یک سرمایه گذاری مانند بسیار خود را در فضای باز آشپزخانه و باربیکیو.

آیا نمی کنید تا در ساخت GRILL جاذبه مرکز گرفتار – به یاد داشته باشید، آن را گرم و دود می شود – که یک مکان بسیار خوب به اویختن در طول زمان گریل را ایجاد کنید! قرار دادن در کوره را به سمت و نگه داشتن آن به درپشتی نزدیک! راه رفتن در سراسر حیاط خلوت به کوره هر شب می تواند به سرعت قدیمی است. سنگ فرش …. تاپ های سنگ فرش ضد انتخاب قطعی و بدیهی برای بودجه مصرف کننده آگاه، اما در واقع – سنگ فرش یکی از بدترین انتخاب برای علاقه مندان به کباب کردن آریزونا می سازد (از تاپ های سنگ فرش مبارزه است بسیار خشن، متخلخل، و تمیز نیست به راحتی).

طراحی با کیفیت و ساخت و ساز

همه آشپزخانه در فضای باز آریزونا ما شروع با یک بالا و پایین صفحه جامد بتن با ½ “شبکه میلگرد (@ 12” در مرکز). این کار باعث ایجاد یک پایه محکم برای آن به ساخت ساختار. بعد، پایه بلوک ساخته شده است، با استفاده از سنگ تراش ماهر ما. ایجاد بهترین پایه ممکن – در نهایت، کل ساختار با میلگرد و ملات جامد برای حفظ گوشه ها و بلوک بالا (پرتو باند) پر شده است.

نمونه ای از یک کباب در فضای باز منحصر به فرد برای ساخت و ساز در Phoenix، AZ.
این پایگاه به طور معمول با بافت گچ پوشش داده شده برای مطابقت و یا تکمیل خانه، و یا با از گزینه های مختلف، که ممکن است شامل سنگ روکش و یا کاشی به پایان رسید. گزینه های ضد بالای ما عبارتند از، کاشی، سنگ فرش، دال گرانیت، بتن تزئینی و بیشتر. ما ارائه می دهیم یک خط کامل از کوره و لوازم جانبی را به پایان کردن نگاه از آشپزخانه در فضای باز خود را. برخی از موارد محبوب کوره از جنس استنلس استیل، درب دسترسی ضد زنگ، سینک ضد زنگ، زیر شلواری ضد زنگ، نور کباب ضد زنگ و ضد زنگ سمت سوز هستند. اتمام خط کامل ما را از لوازم جانبی در فضای باز در پخت و پز سرمایه .منحصر به فرد مناظر دلال شدن گواهی برای هر دو است سیاهگوش کوره ، سرمایه وشیر حق بیمه کوره و ما آن را آسان به خرید، گارانتی، و در پشت پروژه های سرمایه ما ایستاده، در کنار پروژه های حیاط خلوت کامل ما. اجازه دهید منحصر به فرد مناظر شودچشم انداز آریزونا شرکت است که نصب رویای آشپزخانه در فضای باز خود را در Phoenix، AZ.

“منحصر به فرد” تفاوت – پس از سال ها تکمیل محصولات ما، ما با بهترین راه ممکن برای ساخت بسیاری از موارد محبوب ما آمده است. در اینجا این است که چگونه ما از رقابت ما متفاوت است:

نمونه ای از یک “باند پرتو” در ساخت و ساز سنگ تراشی – یکی از “منحصر به فرد” تفاوت های ما!
• پرتوهای باند، میلگرد، و بلوک پر جامد – آن یک استاندارد در صنعت به فکر می کنم که فقط انباشته بلوک و stuccoing آن را کافی، اما ملات خشت مال ما هر بلوک، و سپس آن را یک گام بیشتر با پر کردن آن جامد با میلگرد و بتن – ساخت ترک چیزی از گذشته!

کاشی حق بیمه در صدر شمارنده با لهجه گرانیت – سقف ضد ما با کیفیت آشپزخانه!
• تاپ شمارنده – من فکر می کنم همه مشتریان ما توافق می کنید که سقف ضد ما هستند. “با کیفیت آشپزخانه” از آنجایی که آنها بیشتر چیزی است که شما را در آشپزخانه خود را به جای حیاط خلوت خود را پیدا کنید شباهت داشته باشد. برآمدگی و لایه زیرین جامد بتن تفاوت بسیار مهم است. این کار کاشی با دقت بیش از 4 انجام “از بتن جامد و ارائه می دهد یک 2” برآمدگی در همه طرف. برای کسانی که ترجیح می دهند زندگی کردی.خداوندا اگر در کباب کردن آنها، سازندگان ما کار موثر با هر انتخاب دال، ساخت آشپزخانه در فضای باز ققنوس خود را نگاه کنید هر بیت به عنوان افسانه به عنوان یکی داخلی خود را.

اطمینان حاصل کنید که پیمانکار خود را برای گاز و برق دارای مجوز!
• گاز و برق – استخر دارای مجوز و پیمانکاران عمومی، ما یکی از تنها شرکت چشم انداز است که می تواند “از نظر قانونی” انجام این خدمات برای مشتریان ما هستند. هنوز یک پیمانکار چشم انداز بدون مجوز چیزی لمسی به عنوان خطرناک به عنوان گاز، پروپان، یا الکتریکی در اموال خود را اجازه نمی دهد. به عنوان یک صاحب شما توسل حقوقی بسیار کمی داشته باشد!

 

 

WhatsApp us