وقتی صحبت از یک ظاهر طراحی صنعتی می شود ، هیچ چیز کاملاً شبیه به هم نیست ، ترکیب این نوع آشپزخانه ها همیشه آسان است  ، اجرای این طراحی ها آسان و حتی نگهداری آن نیز آسان تر است – بنابراین وقتی می خواهید چیزی منحصر به فرد ایجاد کنید که هر نوع نگرشی را در بر داشته باشد ، سَبک صنعتی به یک مدعی برتر تبدیل می شود . این طراحی را یکی از ساده ترین اشکال استفاده کامل از ساختار آشپزخانه خود بدانید . دکوراسیون صنعتی چه لطیف و چه خشن باشد ، دقیقاً همان چیزی است که آشپزخانه شما به آن احتیاج دارد . آماده عاشق شدن هستید ؟ در این مقاله آشپزخانه صنعتی با دکوراسیون مناسب وجود دارد .

کفپوش سیمانی

کفپوش سیمانی
کفپوش سیمانی

کفپوش سیمانی آشپزخانه های صنعتی با سبکی جذاب که هیچ گاه به آن نیندیشیده بوده اید . آیا کفپوش شما از قبل دارای روکش سیمانی بوده است یا خیر ، در نظر داشته باشید که یک پوشش براق برای یک پیچ و تاب مدرن اضافه کنید . آشپزخانه های صنعتی به داشتن یک چیدمان باز و گسترده به منظور کاربردی و سرگرم کننده بودن مشهور هستند . اگر فقط می خواهید دکوراسیون خود را روی اصلی ترین متد های آشپزخانه صنعتی متمرکز کنید – افزودن کف سیمان یکی از بهترین راه ها است . کفپوش سیمان خام و بدون پوشش است که به آن ظاهر پیچیده ای می دهد که در آشپزخانه کاملا منطقی است . مجموعه های چوبی در رنگ بندی زغالی هماهنگی فوق العاده ای با دکوراسیون سنتی خواهند داشت .

لوله های پوشیده نشده

لوله های پوشیده نشده
لوله های پوشیده نشده

لوله های بدون پوشش آشپزخانه های صنعتی با سبک جذاب که یک فکر بکر برایتان خواهد بود . اگر آشپزخانه شما از قبل لوله های در معرض دیدی دارد می توانید از آن نهایت استفاده را ببرید و دکوراسیون خود را در اطراف آن کار کنید . ایده این است که اجازه دهید لوله های شما به تنهایی بیانیه دهند . این ممکن است کاملاً واضح به نظر برسد ، اما لوله های بدون روکش بدون نیاز به استفاده از دکوراسیون فراوان ، به صورت یکپارچه و بدون ایجاد تغییر ، یک لمس صنعتی ایجاد می کند . داشتن لوله های آشکار شده در آشپزخانه تقریباً به یک دنیای احساس مدرن و یکدست و عجیب اضافه می کند . آن را یک شکل عالی در نظر بگیرید که قفسه های صنعتی خود را می توانید بیانیه اصلی ارائه دهید . هماهنگی کامل رنگ ها در استیل و رنگ روشن چوب می تواند آن احساس خاص صنعتی را که می خواهید به شما ببخشد .

قفسه بندی صنعتی

قفسه بندی صنعتی
قفسه بندی صنعتی

هنگام انتخاب قفسه بندی برای قرار دادن در آشپزخانه ، یک نمایشگر قفسه باز را در نظر بگیرید . قفسه باز به گسترش فضای اتاق به طرز خارق العاده ای کمک خواهد کرد ، و اتاق را به میزان مناسبی مدرن ارائه می دهد . همانطور که قبلاً در بالا ذکر شد ، قفسه بندی صنعتی یک قطعه مهم در هر آشپزخانه صنعتی است . قفسه ها در عین حال که همه کاره و کاربردی هستند ، منحصر به فرد بودن را نیز به آشپزخانه اضافه می کنند . قطعات تزئینی بسیاری وجود دارد که در واقع برای آشپزخانه مفید است . نکته اصلی کار با چندین قفسه صنعتی است و اجازه می دهد تا آنها یکی از عناصر کانونی آشپزخانه شوند . علاوه بر این ، شما تصمیم دارید قفسه ها در حالی که همه چیزهایی را که لازم دارید دقیقاً در جاهایی که می خواهید قرار دارند زیبا جلوه کند .

مبلمان چوبی

مبلمان چوبی
مبلمان چوبی

استفاده از ترکیب چوب زمانی عالی است که بخواهید بافت و ویژگی آن را به اتاق اضافه کنید . در حالی که بسیاری از ما با دکوراسیون صنعتی و آنچه در آن دخیل است آشنا هستیم ، اما بسیاری از آنها به جزئیات کمی مانند انواع موادی که بیشترین بیان را در یک اتاق دارند ، توجه خواهند کرد . این جایی است که چوب به کار می رود ، این عملکرد عمدتا به دلیل رنگ ها و بافت های مختلفی است که چوب از آن استفاده می کند . مقدار زیادی از مبلمان چوبی مختلف را با رنگ آمیزی مشخص برای ایجاد یک احساس منحصر به فرد اضافه کنید ، این عملکرد چندین رنگ بافت را جمع می کند در حالی که این ترکیب یک اتفاق هیجان انگیز و جذاب است .

آشپزخانه رنگارنگ

آشپزخانه رنگارنگ
آشپزخانه رنگارنگ

خواه از چند اشاره رنگی در قسمت های مختلف به صورت رنگ های غنی استفاده کنید ، و خواه بخواهید تا آنجا که ممکن است از رنگ های روشن برای آن روش منسجم که منطقی است استفاده کنید . رنگ های واضح ممکن است به عنوان یک مورد ” اشتباه ” استفاده در آشپزخانه صنعتی به نظر برسد . با این حال ، این رنگ ها تأثیر بسزایی حتی در تزئینات صنعتی ترین اتاق ها دارند . یک جزیره آشپزخانه خاص و جذاب را در سایه روشن اضافه کنید تا در عین صنعتی و سرگرم کننده بودن ، یک کانون توجه را به آن منطقه مورد نظر منتقل کنید . برای نمایش بیشتر سبک تزئین خود ، یک میز باشکوه مرمت شده را به عنوان یک جزیره در نظر بگیرید .

به کفپوش های چوب سخت و کابینت های روشن نگاه کنید .

روشنایی صنعتی

روشنایی صنعتی
روشنایی صنعتی

وقتی به دنبال چراغ های روشنایی برای استفاده هستید ، تا آنجا که ممکن است منحصر به فرد و پیچیده باشید . با این کار جلول جدیدی به آشپزخانه خود می بخشید که باعث می شود فضای اتاق معاصر شود . یکی از عناصر اصلی دکوراسیون صنعتی ، نورپردازی است ، مخصوصا وقتی از رنگ بندی تیره استفاده کرده اید . نورپردازی در هر آشپزخانه نقش مهمی را ایفا می کند زیرا باعث افزایش احساس و زیبایی کلی اتاق می شود . با توجه به این نکته ، افزودن یک چراغ روشن با جسارت نوعی عالی از ایجاد احساس مبهم صنعتی به آشپزخانه بدون نیاز به افزودن تزئینات اضافی است . چراغ روشنایی خود را به عنوان یک مبلمان در نظر بگیرید که سبک تزئینی پیدا شده شما را ساخته یا خراب خواهد کرد .

تیره و زیبا

تیره و زیبا
تیره و زیبا

استفاده از رنگ های تیره و غنی یکی از ساده ترین اشکال ایجاد یک رویکرد صنعتی زیبا برای یک آشپزخانه است . استفاده از رنگ های تیره به داشتن یک آشپزخانه تزئین شده صنعتی کمک می کند . رنگ های تیره دقیقاً در آشپزخانه اغلب استفاده نمی شوند زیرا ممکن است کمی ” سنگین ” باشند . با این حال ، اگر به طور صحیح انجام شود ، رنگ های تیره می تواند احساسی صمیمی و آرامی را ایجاد کند . علاوه بر این ، هنگامی که با بیت های تیره دیگر ترکیب می شوند ، پیچ و تاب زیبایی ایجاد می کنند که باعث احساس منحصر به فرد و خاصی می شود .

میز پیک نیک صنعتی

میز پیک نیک صنعتی
میز پیک نیک صنعتی

میز پیک نیک خود را در کنار جزیره آشپزخانه خود به نمایش بگذارید . اگر در مورد آنچه برای اضافه کردن به آشپزخانه روباز خود تردید دارید ، یک میز پیک نیک را در نظر بگیرید . میز های پیک نیک دوباره به روند خود برگشته اند و به همین دلیل ، آن ها همه کاره ، جذاب هستند و بسیار خوب کار می کنند . با این اوصاف ، یک میز بزرگ پیک نیک به آشپزخانه تان اضافه کنید ، بقیه دکوراسیون را ساده نگه دارید و اجازه دهید میز شما یکی از اصلی ترین قطعه های اتاق باشد .

آجر خام

آجر خام
آجر خام

یک دیوار آجری ساده می تواند تفاوت زیادی در هر اتاق ایجاد کند ، مهم این است که دکوراسیون شما در اطراف آن ساخته شده باشد ، برای آن احساسِ جالب روستایی. آجر خام یکی از آن موارد طبیعی در خانه است که به نظر می رسد هرگز نمی توان به درستی از آن استفاده کرد . دیوار های آجری کم و بیش با تزئیناتی که ممکن است در اتاق وجود داشته باشد ، متفاوت است اما در عین حال مدرن نیز است . اگر در حال حاضر یک دیوار آجری دارید ، کلید جذابیت بیشتر در اطراف آن خواهد بود و آجر به شما اجازه می دهد کاری کنید که بیش از هر چیزی نمای خانه تان جذاب شود . شما می خواهید دکوراسیون آشپزخانه تان به نوعی در اطراف دیوار خاصی که ساخته اید به وجود بیاید . در حالی که تمرکز زیادی روی آن دیوار دارید ، دکوراسیون خود را تا حد ممکن یکپارچه نگه دارید .

پانل های شیشه ای

پانل های شیشه ای
پانل های شیشه ای

افزودن صفحه شیشه ای برای آن دسته از آشپزخانه های صنعتی که به کمی اشاره به موضوعی پیچیده برای نگاهی بازتر نیاز دارند ، بسیار مناسب است . در حالی که بسیاری از ما به اضافه کردن تکه های شیشه به آشپزخانه فکر نخواهیم کرد ، برخی از این طرح ها پیچ و تاب مدرن تری را می خواهند که زنانه و حتی لطیف باشد . افزودن کمد های روکش دار شیشه ای ، سبکی براق را به اتاق اضافه می کند که همچنین در صورت انجام صحیح ، پرتحرک و حتی مدرن است .

برای گرفتن نتیجه کامل ، دکوراسیون را تا حد ممکن ساده نگه دارید . کدام یک از آشپزخانه های جذاب این مقاله مورد علاقه شخصی شماست ؟

نویسنده : حسین عتیقی

کلمات کلیدی : دکوراسیون چوبی آشپزخانه ، کابینت چوبی ، دکوربندی چوبی ، طراحی آشپزخانه چوبی

مقالات مرتبط با دکوراسیون آشپزخانه:

WhatsApp us