آشپزخانه های کوچک اما کاربردی

مطالب بسیاری در مورد دکوراسیون خانه های کوچک نوشته و منتشر شده اند. اما بسیاری از آنها یا هزینه های بسیاری دارند یا در خانه ما ایرانی ها خیلی کاربرد ندارند.
مطالب بسیاری در مورد دکوراسیون خانه های کوچک نوشته و منتشر شده اند. اما بسیاری از آنها یا هزینه های بسیاری دارند یا در خانه ما ایرانی ها خیلی کاربرد ندارند. اما در این مطلب کوتاه، سه آیتم را برایتان یادآوری کرده ایم که می توانید با توجه به آنها، از آشپزخانه های کوچک استفاده بهتری داشته باشید.

1. میز سفید

میز سفید اشپزخانه کوچک

میز سفید اشپزخانه کوچک

 

یکی از بهترین ترفندهای دکوراسیونی برای خانه های کوچک، استفاده از رنگ سفید است. این رنگ علاوه بر اینکه خودش روشنایی دارد و خفگی فضا را از بین می برد، بازتاب دهنده نور هم هست و به همین دلیل، برای فضاهای کوچک گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود. در آشپزخانه های نقلی که جای زیادی وجود ندارد، ترجیحا همه کاشی ها، پرده ها، پنجره ها، سقف، کف، کابینت ها و حتی میز را به رنگ سفید انتخاب کنید.

2. میز چرخ دار

 

میزچرخدار اشپزخانه کوچک

میزچرخدار اشپزخانه کوچک

این نوع میزها دوکاره هستند. هم به عنوان میز غذاخوری می توان از آنها بهره گرفت و هم به عنوان کانتر یا جزیره آشپزخانه برای انجام کارهای آشپزی. این میزها را به رنگ روشن انتخاب کنید. اما اگر دوست دارید فضای آشپزخانه رنگ داشته باشد و خیلی یکدست یا مرده به نظر نرسد، می توانید صندلی های رنگی، مثلا قرمز برای آن انتخاب کنید.

3. در خانه های کوچک باید از هر سانتی‌متر خانه بهره گرفت.

 

میز و صندلی های آشپزخانه

میز و صندلی های آشپزخانه

برای این منظور، می توانید هر بخش را برای چندین منظور مورد استفاده قرار دهید. به طور مثال، یک میز ناهارخوری می تواند فضایی برای استراحت، انجام کارهای اداری و حتی تماشای تلویزیون نیز باشد. البته برای این منظور، باید میز و صندلی های راحت خریداری کنید.

 

http://www.beytoote.com/

WhatsApp us