محدود بودن به مساحت می تواند هرکسی را از تمایل به تزئین فضای خود در حد توان خود منصرف کند . اما اگر به شما بگوییم چه  می توانید  انجام دهید ، لازم نیست از داشتن فضای کمتری بترسید ، زیرا می توانید با الهام گرفتن از فضاهای کوچکتر ، آشپزخانه رویاهای خود را ایجاد کنید . آشپزخانه های کوچک نه تنها خلاقانه هستند ، بلکه تمرکز آنها بر این ایده است که در یک فضا آنچه را که نیاز دارید داشته باشید و بدون هیچ زحمتی به آن  دسترسی داشته باشید .

خطوط تیز

اگر می خواهید فضا را تا حد ممکن شیک نگه دارید ، چهارپایه چوبی اضافه کنید .

اگر نمی خواهید دکوراسیون چوبی خود را به هم بزنید ، خطوط واضحی را وارد کنید و اجازه دهید آنها مورد توجه قرار بگیرند . هنگام تمرکز روی خطوط واضح می خواهید به خاطر داشته باشید که خطوط تیز هر آشپرخانه را خطرناک جلوه می دهد . کلید  این کار این است که از خلاقیت نترسید . یک جزیره آشپزخانه جسورانه بیاورید و آن را به جلوه ای زیبا تبدیل کنید . آن را با چهارپایه چوبی زیبا  جفت کنید و می بینید که به طرز جادویی آشپزخانه زنده شده است .

انواع آشپزخانه های کوچک
انواع آشپزخانه های کوچک

این کابینتهای چوبی با طرح L  به راحتی با وجود تنوع در اندازه کشوها فضا ذخیره سازی را ایجاده کرده است .

اگر واقعاً می خواهید جلوه های بیشتری به آشپزخانه بدهید ، دو عکس برای دیوار پشتی انتخاب کنید و آنها را لایه لایه کنید . انجام این کار باعث ایجاد کانونی می شود که آشپرخانه را زنده می کند .

داشتن عکس برای فضای پشت گاز  می تواند کمک زیادی کند . بسیاری از مالکان خانه ها از آنها پزهیز می کنند زیرا نمی دانند که چگونه آشپزخانه مورد نظر آنها تغییر خواهد کرد . داشتن یک عکس برای پشت گاز می تواند آشپزخانه شما را ارتقا دهد . کلید کار با موج رنگی است که به خوبی با آنچه که شما دارید در حالی که به آشپزخانه زیبایی می بخشد ، مطابقت دارد . استفاده از کابینت چوبی و عکسهای با هماهنگی آن ، فضای دلپذیر به شما ارائه می دهد .

چند کاره

نیازی به داشتن یک جزیره چوبی بزرگ نیست ، می توانید یک جزیره کوچک  چوبی داشته باشید و به دلایل مختلف از آن استفاده کنید . بلافاصله ظاهری شیک را ایجاد می کند که فضای آشپزخانه را جادار می کند .

نمونه آشپزخانه های کوچک
نمونه آشپزخانه های کوچک

هنگامی که متراژ کوچک است ، باید فداکاری های خاصی انجام دهید تا از آن حداکثر استفاده را ببرید . این زمانی است که داشتن یک جزیره چند منظوره وارد عمل می شود . با یک جزیره  چوبی کار کنید و آن را به هر آنچه که نیاز دارید بسازید . چه از آن به عنوان فضای خالی برای تهیه غذا استفاده کنید و چه در هنگام آشپزی فرزندان خود را برای انجام تکالیف در آشپزخانه بیاورید . تمیز نگه داشتن فضا و اطمینان از اینکه می توانید از آن به روشهای مختلف استفاده کنید کلیدی است .

صفحه پشت گاز به سبک براق

صفحه پشتی گاز به سبک براق  شما ، نیازی به نقره ای یا سفید ندارد می توانید از رنگ سیاه هم استفاده کنید .

آشپزخانه های کوچک براق
آشپزخانه های کوچک براق

کابینت چوبی سفید و تعداد زیباد و متنوع کشو در این آشپزخانه کوچک فضای ذخیره سازی متنوعی ایجاد کرده ، وجود جزیره چوبی سیاه رنگ و با کاربرد زیاد ، به خانم خانه اجازه می دهد با خیال راحت به کار خود بپردازد ، اگر می خواهید بیانیه ای ارائه دهید که فوراً باعث ظاهر و احساس بزرگتر شدن اتاق شود ، به دنبال یک صفحه پشت گاز  براق باشید . داشتن یک صفحه پشت گاز براق باعث انعکاس و پرش نور می شود و باعث می شود تمرکز اصلی شما با یک حس گسترده باشد . علاوه بر این ، کمی جلوه زیبای می خواهید درست کنید ؟ می توانید از این طرح در هر کجا و هر زمان  استفاده کنید . این را یک روش عالی برای افزودن شخصیت جسورانه خود است در حالی که هنوز دارای سبک خود هستید .

یک تم

اگر داشتن دو رنگ می تواند فضای آشپزخانه را جذاب و شیک کند ، یک تم می تواند شخصیت ایجاد کند . کلید کار با سطوح مختلف ، استفاده از همان رنگ برای جذابیت منسجم است .

آشپزخانه کوچک
آشپزخانه کوچک

این روزها انتخاب رنگ خنثی برای کابینت چوبی در همه جای دنیا رواج دارد ، این کابینتهای دوتایی بالا و پائین فضای ذخیره سازی را چند برابر می کند ، هنگامی که می خواهید بر ایده بزرگتر از آنچه آشپزخانه خود را می بینید تأکید کنید ، می خواهید فقط در یک سبک و رنگ تمرکز کنید . این در مورد استفاده از یک سبک است که به خوبی در کل آشپزخانه جای می گیرد و اجازه می دهد تا بخوبی خود را نشان دهد  . شما حتی می توانید این ایده را یک ” اقدام درست ” بدانید زیرا آشپزخانه بزرگتر به نظر می رسد ، اما علاوه بر استفاده از یک تم ، نیازی به کار زیاد نیست .

رگال آویزان بلند

اگر نمی خواهید کفگیرو بقیه وسایل را در وسط آشپزخانه خود به نمایش بگذارید ، برای دسترسی آسان که با استفاده از ریل تزئینی ، آنها را بالای اجاق گاز قرار دهید .

کابینتهای چوبی روشن به شما اجازه هر خلاقیتی را می دهد

آشپزخانه با رگال کوچک
آشپزخانه با رگال کوچک

به جای اینکه سبزیجات خود را  به شکل شلخته به نمایش بگذارید ، آنها را در قسمت بالا به شکل یک طرح زیبا به نمایش بگذارید . ما عاشق این ایده هستیم که همه قابلمه ها و کفگیرهای شما را برداریم و آنها را به یک قطعه مجلل تبدیل کنیم . با انجام این کار نه تنها به شما امکان می دهد تا درهم و برهمی را  مرتب کنید بلکه بلافاصله جذابیت روستایی را به آشپزخانه شما می بخشد . با آوردن یک قطعه  چوبی با ظرافت بالا ، شما در واقع آشپزخانه کوچکتر خود را  بزرگ می کنید .

طراحی فشرده دکوراسیون چوبی

هنگام کار با وسایل ساده است ، شما می خواهید بهترین ها را داشته باشید اما در اندازه های کوچکتر .

طراحی فشرده دکوراسیون چوبی
طراحی فشرده دکوراسیون چوبی

فقط به این دلیل که اندازه آشپزخانه شما کوچک است ، به این معنی نیست که نمی توانید تمام رنگ و طرح ها را در آن داشته باشید . شما می خواهید با یک طراحی جمع و جور کار کنید و آن را به کانون توجه تبدیل کنید . این کابینت چوبی زیبا نه تنها محلی برای ذخیره سازی است بلکه به شما اجازه تزئین را هم می دهد و به شما توصیه می کنیم به جای خرید وسایل بزرگ ، لوازم کوچک را نیز در نظر بگیرید که بیانیه ای یکپارچه ارائه دهند . بعلاوه ، هرچه لوازم خانگی شما کوچکتر باشد ، ادغام آنها و داشتن تعداد کمی از آنها آسان تر است .

با روشنایی هوشمند کار کنید

چراغ های مختلفی را به آشپزخانه بیاورید یا از قسمتهای روشن برای آشپزخانه خود استفاده کنید . ایده این است هم زیبای و هم روشنایی را با هم داشته باشید .

چراغ برای آشپزخانه
چراغ برای آشپزخانه

این کابینتهای چوبی تیره پائین می تواند محل ذخیره سازی شما باشد در حالی که طبقات بالا برای زیبای به کار می آیند ، روشنایی در هر آشپزخانه که تزئین می کنید مهم است ، به خصوص اگر اندازه آن کوچکتر باشد . وقتی با یک آشپزخانه کوچکتر کار می کنید ، آوردن وسایل روشنایی هوشمند بسیار مهم است . وسایل هوشمند نه تنها فضای آشپزخانه را بزرگتر نشان می دهد ، بلکه فضای تاریک تری را که می تواند منطقه را کوچک کند از بین می برد . این همه چیز در مورد تمرکز بر مناطقی است که نیاز به یک دستگاه روشن کننده دارند بدون اینکه بیش از حد از آن استفاده کنید ، با استفاده از بسیاری از چراغ ها آشپزخانه را واقعا زنده می کنید .

نوین ( مدرن )

همه چیز در مورد حداقل نگه داشتن آشپزخانه در عین حال مدرن و جذاب است . علاوه بر این ، بر روی هر متر مربع متمرکز شوید و برای جذابیت نهایی در این زمینه کار کنید .

سبک آشپزخانه مدرن
سبک آشپزخانه مدرن

این کابینتهای چوبی سفید بدون دستگیره محبوبترین طرح این روزهاست ، داشتن کانتر هم می تواند جلوه بیشتری به همه چیز بدهد ، یک نکته مشترک آشپزخانه های مدرن این است که صرف نظر از اندازه آنها ، شما همیشه می توانید بر این ایده که آنها به شما حس بزرگ بودن می دهند ، حساب کنید . این عمدتا به دلیل سیاست های آشپزخانه های مدرن است . وقتی صحبت از دکوراسیون می شود معمولاً رویکردی حداقل دارند . این که آیا به دلیل نداشتن فضای کافی است یا به سادگی می خواهید شیک باشید . یک آشپزخانه مدرن بدون نیاز به زیاده روی ، بلافاصله احساس زیبای  به شما را انتقال می دهد .

روشن

برای یک حس متضاد که بر متراژ  آشپزخانه تأکید دارد ، یک رنگ تیره تر اضافه کنید ، در حالی که به آن نمایش و بعد می بخشد .

آشپزخانه رنگ روشن
آشپزخانه رنگ روشن

این کابینت های چوبی سفید در تعداد و تنوع محل ذخیره سازی ایده آلی است هیچ چیز به اندازه داشتن یک آشپزخانه روشن جذاب نیست . فقط رفتن به آشپزخانه ای روشن و مطبوع احساس خوبی دارد . از سایه های سفید و مرمر برای ایجاد جلوه ای شیک با وسایل ضروری آشپزخانه استفاده کنید . تقریباً می توانید بگویید که ایجاد یک لوستر روشن فوراً فضای استقبال بیشتری ایجاد می کند . برای یک جنبه امروزی آن را با دستگیره های فولادی به پایان برسانید .

این آشپزخانه های کوچکتر چقدر جذاب هستند ؟

 ایده های خود و نحوه برنامه ریزی برای گسترش فضای خود را در نظرات زیر با ما در میان بگذارید .

نویسنده : حسین عتیقی

کلمات کلیدی : دکوراسیون چوبی آشپزخانه ، دکور جدید چوبی ، دکوراسیون آشپرخانه جدید

مقالات مرتبط با دکوراسیون آشپزخانه:

WhatsApp us