یک نیمکت می تواند در فضای اتاق ناهار خوری بسیار مناسب باشد ، مخصوصاً وقتی فضای بین میز و دیوار را اشغال کند . قرار دادن صندلی های تکی در آنجا دشوارتر است . در عین حال ، یک نیمکت باعث می شود که فضا مرتب و دنج به نظر برسد.

اگرچه ما توافق داریم که نیمکت می تواند مناسب برای مکانهای ناهار خوری از انواع مختلف باشد ، اما ما پیشنهاد می کنیم فقط یکی را در یک طرف میز قرار دهید در حالی که از صندلی در طرف دیگر استفاده می شود . این امر برای جلوگیری از ظاهر جعبه ای و فضایی است که با ارائه نکردن آزادی و انعطاف پذیری کافی ، فضای اتاق را کمتر راحت جلوه می کند . همچنین ، تقارن همیشه خوب به نظر نمی رسد.

میز ناهار خوری با صندلی راحتی
میز ناهار خوری با صندلی راحتی

ترکیب نیمکت با صندلی راحتی در فضای غذاخوری برای تنوع دکوراسیون خوب است . با این وجود ، این بدان معنا نیست که شما نمی توانید یک مبلمان متناسب داشته باشید . در واقع ، این می تواند به حفظ یک محیط منسجم و راحت در اتاق کمک کند.

اتاق ناهار خوری چوبی
اتاق ناهار خوری چوبی

اما حتی اگر یک ست مبلمان متناسب انتخاب کنید که شامل یک نیمکت و چندین صندلی راحتی باشد به این معنی نیست که همه چیز در مورد آنها باید یکسان باشد . به عنوان مثال ، ترکیب دو رنگ متضاد را همانطور که با این منطقه غذاخوری شیک پیشنهاد شده ، در نظر بگیرید.

میز ناهار خوری خاکستری
میز ناهار خوری خاکستری

انسجام را می توان به روش های مختلف در یک اتاق حفظ کرد . به عنوان مثال این دکور را در نظر بگیرید . نیمکت با دیوار طرح دار خاکستری ، پرده ها و البته صندلی ها در حالی که پایه چوبی آن با میز و برخی از مبلمان مطابقت دارد ، هماهنگی خوبی ایجاد می کند.

اتاق ناهار خوری با نیمکت چوبی
اتاق ناهار خوری با نیمکت چوبی

نیمکت ها خیلی خوب تعریف نشده اند ، اگرچه برخی از خصوصیات کاملاً ثابت را دارند . با این حال ، تغییرات زیادی امکان پذیر است . به عنوان مثال ، اگر می خواهید راحتی نیمکت / مبل را با خلوتی یک صندلی شخصی ترکیب کنید ، می توانید ترکیبی شبیه آنچه در اینجا می بینید را انتخاب کنید.

نمونه اتاق غذاخوری
نمونه اتاق غذاخوری

نکته جالب در مورد نیمکت این واقعیت است که می تواند تعداد مختلفی از افراد را در خود جای دهد ، برخلاف صندلی هایی که فقط برای یک نفر در یک زمان استفاده می شوند . اگر معمولاً زیاد دورهمی دارید یا فکر می کنید تعداد افراد نشسته دور یک میز می تواند زیاد باشد ، ایده نیمکت می تواند عملی باشد.

اتاق غذاخوری
اتاق غذاخوری

در بین نیمکت ها تفاوت وجود دارد و این مربوط به داشتن یا نداشتن پشتی است. این می تواند به عنوان یک نیمکت فهرست نشود.

میز غذاخوری با نیمکت
میز غذاخوری با نیمکت

بعضی از مردم نیمکت ها را راحت تر از صندلی های غذاخوری می دانند ، فقط به این دلیل که به مردم اجازه می دهد نزدیک به هم بنشینند و تعامل راحت تری داشته باشند . دیگران فضای شخصی مشخصی را ترجیح می دهند بنابراین من حدس می زنم بهترین کار ترکیب این عناصر برای داشتن یک ناهار خوری متعادل باشد که به همه احساس راحتی بدهد .

میز غذاخوری گرد
میز غذاخوری گرد

بیشتر نیمکت ها مستقیم ، با طرح های خطی هستند و این فقط آنها را برای میزهای ناهار خوری مستطیلی مناسب می کند . یک میز گرد به یک نیمکت منحنی نیاز دارد و یافتن آن کمی دشوارتر است ، با انتخاب گزینه های کمتر و سبک های کمتر روبرو هستید . این چیزی است که قبل از تهیه اتاق غذاخوری باید در مورد آن فکر کنید.

میز با نیمکت و چهار پایه
میز با نیمکت و چهار پایه

اگر می خواهید در اتاق احساس هوای و فضای باز ایجاد کنید ، یک ضیافت بدون پشت یا یک نیمکت و چهارپایه را به جای صندلی های راحتی در نظر بگیرید. استحکام کمتری دارند و به اتاق اجازه می دهند بزرگتر و روشن تر به نظر برسد.

در پایان روز ، این شما هستید که تصمیم می گیرید کدام نوع صندلی برای محل غذاخوری شما مناسب باشد. همین مورد در مورد سبک و دکوراسیون اتاق نیز صدق می کند. هر جزئیات مهم است.

نویسنده : حسین عتیقی

کلات کلیدی : نیمکت و میز چوبی ، دکوراسیون اتاق نهار خوری با میز چوبی

مقالات مرتبط با مبلمان چوبی:

WhatsApp us