ما سازنده آلاچیق و خانه های چوبی هستیم .

سوالاتی برای مشتریان بوجود می آید که سعی داریم اینجا به چند سوال مهمتر پاسخ دهیم .

1 – متریال و مصالح :  چوب مورد نظر ما کاج روسی است ( در دسترس است ، ارزان است نسبت به چوبهای دیگر از ابعاد مناسب و طول و عرض بهتری برخوردار است )  ولی از نظر لوکس بودن و بهترین ، چوب اش کانادا ، ترمووود فنلاند ، بلوط امریکایی هم عالی است اما خیلی گران است .

2 – رنگ و محافظت از سازه : 1 رنگ اولیه 2 نظافت و پولیش بموقع 3 نگهداری و تعمیرات .  ما هر رنگ که شما بخواهید کار میکنیم . با شرکت های رنگ ازمو المان – دیترول سوئیس ، هاویلوکس ترکیه در حال کار هستیم و دستمان برای رنگ باز است

3 – پایه و فونداسیون آلاچیق :  بسته به شرایط محیط باید تصمیم بگیریم . بیس پلیت از همه راحت و مطمین تر است .  بهتر است بصورت زیربنایی زمین کنده شود و بر پایه سایز ستونها و وزن سازه بتن ریزی شود .

5 – حمل و نقل بر اساس چه مکانی ، ادرس پروژه را لطف کنید .  6  باید جزئیات پروژه مشخص شود . چوب ، ابعاد دقیق ، محل اجرا ، کیفیت ( کیفیت مهمترین چیزی است ) شما چه سازه ای با چه کیفیتی مدنظرتان است .    ما تا 10 سال ضمانت میکنیم به شرط انکه مطابق استاندارد های روز کار اجرا شود .  اتصالات بر اساس روش ساخت و متریال باید مشخص شوند .   اگر سازه در فضای باز است میخ و پیچ باید استیل و ضد زنگ باشند .   چسب باید مخصوص باشد .

WhatsApp us