اخبار صنایع چوب و هنر ایران زمین ؛ نمایشگاه بین المللی مبلمان

اقتصادی » صنعت ، معدن و تجارت

نمایشگاه بین المللی مبلمان؛
پیشرفت صنایع مبلمان ایران در تراز جهانی و اروپایی
پانزدهمین نمایشگاه بین المللی یراق آلات ، ماشین آلات مبلمان ، تجهیزات و صنایع وابسته گشایش یافت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛  پانزدهمین نمایشگاه بین المللی مبلمان با حضور تولید کنندگان برتر ایرانی و خارجی در مرکز دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار شده است.
در این نمایشگاه 400 شرکت از ایران و 21 کشور صاحب صنعت آلمان، اتریش، اسپانیا، ایتالیا، امریکا، بلژیک، روسیه،امارات، انگلستان، اوکراین، چین، هنگ کنگ،  کره جنوبی، ژاپن، فرانسه، هند، امارات عربی متحده، مالزی، ترکیه، تایوان، تایلند حضور دارند .

 

در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی یراق آلات ، ماشین آلات مبلمان ، تجهیزات و صنایع وابسته آخرین خطوط و ماشین‌آلات فرآوری چوب، مواد اولیه و تجهیزات صنایع مبلمان، مواد اولیه و تجهیزات صنایع مبلمان، انواع یراق‌آلات و مواد جانبی صنایع مبلمان، انواع قطعات منفصل، انواع ابزارآلات ساخت صنایع مبلمان، انواع پوششها، ام دی اف و نئوپان ، انواع کفپوش، دیوارپوش، انواع مواد بسته‌بندی صنایع مبلمان، انواع ماشین‌آلات جابجایی مواد و کالای حمل و نقل، اتوماسیون اداری و صنعتی در حوزه مربوط، نشریات و مجلات تخصصی، دانشگاهها، آموزشگاهها، خدمات آموزشی تخصصی به نمایش گذاشته شده است .

 

برگزاری میزگردهای تخصصی و مذاکره برای تبادل دانش و اطلاعات ،‌از جمله ویژگیهای پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی یراق‌آلات ، ماشین‌آلات مبلمان، تجهیزات و صنایع وابسته است .

افشین میرشکرایی از تولید کنندگان صنعت مبلمان در نمایشگاه تهران تاکید کرد: خوشبختانه با سرمایه گذاری های گسترده ای که بخش خصوصی انجام داده است در حال حاضر محصولات با کیفیتی در تراز جهانی و به ویژه کشورهای اروپایی و اروپای شرقی تولید می کنیم.
وی افزود : ماشین الات و فناوریهای تولید در صنعت مبلمان ایران به روز شده است و برای صادرات به کشورهای منطقه و ا اروپا در حال برنامه ریزی هستیم.
میر شکرایی گفت : حدود 50 درصد مواد اولیه چوب در صنعت مبلمان وارد می شود و در حال حاضر ظرفیت خوبی برای اشتغالزایی و تولید متنوع ایجاد شده است.
تولید کننده دیگری هم از تولید ورق ام دی اف با روکش ملامینه خبر داد و گفت: با این  روش می توانیم طرحهای متنوع و اختصاصی تا 500 نوع هم برای مشتریان تولید کنیم.
دیگر تولید کنندگان هم خواستار نظارت بر بازار و جلوگیری از جعل نشان ها و برندهای برتر ایرانی شدندو گفتند اگر نظام توزیع در بازار داخلی صنعت مبلمان به خوبی ساماندهی شود به راحتی می توانیم اعتماد مصرف کنندگان را نیز جلب کنیم.

 

این نمایشگاه که محل عرضه آخرین دستاوردهای روز در صنعت چوب و مبلمان است تا  30 بهمن در محل دائم نمایشگاه های بین المللی تهران میزبان علاقه مندان است .

WhatsApp us