اخبار مذاکرات وین 5+1 iran

اخبار مذاکرات وین 5+1 iran

کنوانسیون وین با موضوع روابط کنسولی سیاسی و بازرگانی مهمترین معاهده بین المللی است که تاکنون در این شهر به امضا رسیده است. شهر وین با برخورداری از هفتاد هزار تبعه ایرانی این روزها میزبان دور نهایی مذاکرات هسته ای بین ایران و گروه 5+1 است.

امید وهاب زاده عکاس فارس که برای پوشش تصویری مذاکرات به وین رفته گشتی در فضای این شهر زده و عکاسی کرده است.

Iran, 5+1 announce joint statement to mark end of nuclear talks
Lasanne, April 2, IRNA – Iran and the 5+1 issued a joint statement to mark the end of the intensive nuclear negotiations.
Iran, 5+1 announce joint statement to mark end of nuclear talks
The statement was announced by Iran’s Foreign Minister Mohammad Javad Zarif and the European Union Foreign Policy Chief Federica Mogherini here Thursday night.

Mogherini and Zarif are in a university in Lausanne to read out the joint statement on Iran’s nuclear issue.

The statement on Iran’s nuclear program which was issued after eight days of intensive negotiations.

وین با جمعیتی نزدیک به یک میلیون و هشتصدهزارنفر و مساحتی بالغ بر 415 کیلومتر مربع پایتخت کشور اتریش و نهمین شهر بزرگ اتحادیه اروپا است.

 
وین سومین شهر دنیاست که دفتر سازمان ملل متحد و دفاتر اصلی برخی از سازمان های جهانی مانند اوپک و سازمان انروزی اتمی در ان مستقر است. دفتر سسازمان ملل در وین یکی از چهار مقر سازمان ملل متحد است که بعد از دفاتر نیویورک و ژنو در اول ژانویه سال 1980 به درخواست و با بودجه دولت اتریش در این کشور تاسیس شد.

[/et_pb_text]

طراحی پله

طراحی پله

طراحی پله، فرایندی پیچیده و چندوجهی است که به جزئیات فنی و همچنین سلیقه و خلاقیت طراح نیاز دارد. در این فرایند، باید به عواملی مانند:

قیمت نصب نرده چوبی و دسته نرده پله 1403

قیمت نصب نرده چوبی و دسته نرده پله 1403

شرکت ما با سابقه [40] سال در زمینه نصب نرده چوبی، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. ما از بهترین چوب‌ها و مجرب‌ترین نصابان برای ساخت و نصب هندریل ، دسته نرده و نرده‌های چوبی شما استفاده می‌کنیم.

میز کانتر لابی سبک مدرن: نقطه عطف زیبایی و کارایی در فضاهای ورودی

میز کانتر لابی سبک مدرن: نقطه عطف زیبایی و کارایی در فضاهای ورودی

میز کانتر لابی، به عنوان اولین المانی که در بدو ورود به چشم می‌آید، نقشی کلیدی در القای حس و هویت فضا ایفا می‌کند. در سبک مدرن، سادگی، ظرافت و کارایی حرف اول را می‌زنند و میزهای کانتر لابی نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

طرح و مدل دسته نرده چوبی

طرح و مدل دسته نرده چوبی

دسته نرده‌های چوبی علاوه بر زیبایی، حس گرما و طبیعی بودن را به خانه شما می‌بخشند و در عین حال کاربردی و ایمن نیز هستند. تنوع طرح و مدل این دسته نرده‌ها بسیار زیاد است و شما می‌توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

اجرای پله چوب بلوط ، نصب نرده و کف پله و دسته نرده

اجرای پله چوب بلوط ، نصب نرده و کف پله و دسته نرده

چوب بلوط به دلیل زیبایی، استحکام و دوام، انتخابی محبوب برای پله‌ها است. این چوب با رگه‌های جذاب و رنگ‌های متنوع، می‌تواند به هر فضایی گرما و ظرافت ببخشد. در این مقاله، شما را با مراحل اجرای پله چوب بلوط آشنا می‌کنیم.

چوب چهارتراش روسی

چوب چهارتراش روسی

چوب روسی چهارتراش نوعی چوب نرم و صاف است که از درختان نراد و کاج روسی به دست می‌آید. این چوب به دلیل استحکام، زیبایی و قیمت مناسب، یکی از پرکاربردترین انواع چوب در صنعت نجاری و ساخت و ساز است.

نصب نرده پله چوبی ؛ راهنمای انتخاب و نکات مهم

نصب نرده پله چوبی ؛ راهنمای انتخاب و نکات مهم

نرده‌های پله چوبی، عنصری زیبا و کاربردی هستند که علاوه بر ایجاد امنیت، زیبایی و ظرافت خاصی به دکوراسیون منزل شما می‌بخشند. اما انتخاب و نصب صحیح نرده پله چوبی، نیازمند دقت و توجه به نکات مهمی است. در این مقاله، به بررسی موضوعات زیر می‌پردازیم:

[/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp us