اسباب بازی کودک

 اسباب بازی کودک , محصولات چوبی , دکوراسیون اتاق کودک
اسباب بازی کودک , محصولات چوبی , دکوراسیون اتاق کودک

سلام دوستان

اسباب بازی طبیعی ، وسایل بازی کودکان ، چوبی

اسباب بازی کودک , محصولات چوبی , دکوراسیون اتاق کودک

این اسباب بازی ها همه با چوب ساخته شده اند ، بسیار زیبا هستند و شما میتوانید در ابعاد و اندازه های دلخواه آنها را سفارش دهید

اسباب بازی کودک

رنگ مورد استفاده 100% طبیعی و به قول معروف دوستدار محیط زیست و سازگار با کودکان است .

اسباب بازی فکری

از رنگ سرب دار استفاده نمیکنیم . این رنگ ساخت اروپا است و مجوزهای لازم برای رنگ امیزی اسباب بازی ها را دارد .

اسباب بازی دخترانه

قطعات این اسباب بازی ها تماما استاندارد هستند ، ریز نیستند بدلیل اینکه کودکان نتوانند آنها را بببلعند ، نرم نیستند تا مبادا بجای پاستیل خورده شوند ، سخت نیستند تا مبادا به بدن و دندان بچه ها صدمه بزنند ، اگر داخل دهان شوند سمی یا از مواد مضر نیستند .

اسباب بازی فکری

اسباب بازی فکری

ضد باکتری ، ضد آب ، ضد قارچ

بعد از ساخت در کارگاه ، در یک محیط تمیز و پاکیزه با رنگ های طبیعی و نانو ضد میکروب و باکتری میشوند و در نهایت بسته بندی و به سمت کودکان ارسال میشوند .

اسباب بازی

اسباب بازی

طرح های شما هرچه که باشد پذیرفته و ساخته میشود . اگر ایده یا وسیله ای خاص برای راحتی میخواهید ما آن را طراحی و میسازیم .

اسباب بازی کودک ساخته شده با چوب

گروه معماری و هنر ایران زمین متخصص ساخت لوازم بازی کودک ، خانه بازی و پارک های شادی , دکوراسیون اتاق کودک ؛ مبلمان کودک  است .

اسباب بازی کودک ساخته شده از چوب طبیعی و برای تمام سنین

به زودی گالری کامل و کاتالوگ کامل انواع اسباب بازی در سایت لینک میشود .

برای سفارش میتوانید با شماره 02177308232 تماس بفرمایید .

۸ نکته درباره ایمنی اسباب بازی برای کودکان

ما دو نوع استاندارد در حوزه اسباب بازی ها داریم.
برخی در رابطه با مشخصات فیزیکی اسباب بازی هاست که شامل لبه تیز داشتن یا نداشتن، نوک تیز، سایز اسباب بازی و سایز قطعات جدا شونده و شکستنی بودن اسباب بازی هاست. برخی استانداردهای دیگر مربوط به ویژگی ها و خواص شیمیایی اسباب بازی هاست. در هر حال، هنگام خرید اسباب بازی برای کودکان، خوب است که این نکات را در نظر داشته باشید:

۱) اسباب بازی لبه یا نوک تیز نداشته باشد یا در صورت شکستن از جنسی نباشد که این حالت را پیدا کند.
۲) قطعات جدا شونده به اندازه ای نباشد که کودک بتواند آن را قورت دهد.
۳) قابلیت اشتعال اسباب بازی بسیار مهم است. پارچه لباس عروسک یا مواد داخل اسباب بازی های پارچه ای باید از جنس مواد نسوز باشد زیرا این احتمال وجود دارد که کودک حین بازی اسباب بازی خود را به اطراف پرت کند. البته مواد غیرقابل اشتعال معمولا در اسبا ب بازی ها به کار نمی رود اما بهتر است مواد دیر سوز استفاده شود.
۴) مواد سمی در رنگ اسباب بازی ها نباید استفاده شود. به عنوان مثال استفاده از سرب یا دیگر فلزات سنگین سمی مثل کادمیوم یا آرسنیک در اسباب بازی ممنوع است.
۵) رنگ در اسباب بازی بسیار مهم است. رنگ نباید در دهان کودک حل شود یا نباید حاوی سرب باشد. این رنگ ها غیرمجاز است و ترجیحا توصیه می شود والدین اسباب بازی های بی رنگ یا با رنگ طبیعی همان ماده که اسباب بازی از آن تهیه شده است را خریداری کنند.
۶) والدین نباید فراموش کنند که حین خرید اسباب بازی به سن درج شده روی بسته توجه کنند زیرا غیر از مسایل آموزشی خرید وسایلی خارج از سن کودک می تواند از لحاظ ایمنی برای او نامناسب باشد. مثلا ماشین های پلاستیکی که به راحتی دمنتاژ می شوند و چرخ های آنها سایز کوچکی داشته و توسط میله های تیز به بدنه متصل شده است، برای کودکان کم سن و سال مناسب نیست. حتی توجه به این مساله که اسباب بازی دخترانه است یا پسرانه از نظر ایمنی اهمیت دارد.
۷) اگر والدین به اسباب بازی ای برخوردند که بسیار توجه آنها را جلب کرده و می خواهند بدانند از نظر ایمنی برای فرزندشان مناسب است یا خیر می توانند در کرج یا تهران در میدان ونک به موسسه استاندارد مراجعه کرده یا تلفنی از کمیته فنی متناظر بر ایمنی اسباب بازی در رابطه با این موضوع پرس وجو کنند.
۸) توصیه می کنم والدین حین خرید حتما از فروشنده تاییدیه استاندارد و ایمنی اسباب بازی را بخواهند و اگر یک اسباب بازی این تاییدیه را ندارد، از خرید آن منصرف شوند.

دکتر جواد عدل
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران
رییس کمیته فنی نظارت بر ایمنی اسباب بازی ها

WhatsApp us