خلق ایده های خاص

درود بر شما

استودیو اشوود دیزاین تاسیس 1340 با نام فن و هنر ایران زمین

طراح و مجری بیش از 1000 پروژه

ما بعنوان یکی از قدیمی ترین مجموعه های دکوراتیو تهران اعتقاد داریم یا انسان کاری را انجام نمی‌دهد یا به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد. ما در طی سالیان دراز به اصولی رسیدیم که این امکان را به ما می‌دهد تا خود را بعنوان بهترین معرفی کنیم.

ایده های خاص دکوراتیو.

خیلی راحت میگیم خلق ایده های خاص ولی آیا برای خلق آن ایده 5 اصل طلایی اشوود را بخواهید . این 5 اصل شامل اصول و تجارب پروژه های قبل میباشد که از نظر پیمانکار برای اجرای یک کار درست و بدون ایراد لازم است.

در هر مرحله کارفرما موظف به ثبت نظرات خود میباشد و مدیریت مجموعه از روی نظرات کارفرما و چک لیست های روزانه، توانایی مدیریت پروژه را دارد.

همکاری بین کارفرما و پیمانکار یک اصل اساسی است و اگر همه چیز به درستی اجرا شود ولی این اصل اجرا نشود تمامی زحمات بی فایده است.

1. طراحی و همکاری کارفرما و پیمانکار طراح. چک لیست درج سفارش کارفرما

2. هزینه مترور و مشاوره در محل به همراه کاتالوگ، نمونه متریال و رنگ نهایی. اندازه برداری دقیق و ایجاد چک لیست مترور .

3. ساخت هوشمندانه (نه ساختمون را خراب کنید نه آسانسور) یه کار خوب یا عالی به برنامه ریزی و پیش بینی آینده نیاز دارد. چک لیست زمان نصب.

4. رنگ ماهیت متریال و هویت سازه، رنگ مطابق نمونه حقیقی حضور کارفرما هنگام نمونه سازی بسیار مهم است. چک لیست رنگ کاری.

5. نصب با حضور رنگ کار طراح کارفرما و سازنده چک لیست نصاب شامل تمام جزئیات و مراحل کار نصاب، مصالح و حتی پیش بینی ابزار ها، پیچ میخ وحتی رسید تحویل پروژه به کارفرما میباشد.

اشوود دیزاین طراح و سازنده برتر سازه های بزرگ و کوچک

WhatsApp us