چگونه بهترین چوب را برای درب ورودی انتخاب کنیم.

درب چوبی سبک کلاسیک ,درب کلاسیک چوبی , کاتالوگ درب چوبی , جدیدترین مدل درب چوبی اتاق , وزن درب چوبی , قیمت درب لابی چوبی , شرکت درب چوبی , درب چوبی ورودی لابی , درب تمام چوب
درب کلاسیک چوبی , مدل درب کلاسیک اتاقی و ورودی , درب لابی

درب های بیرونی به گونه ای زیبا طراحی می شوند تا نمای ساختمان و معماری سازه را ارتقا بخشند. علاوه بر حفظ امنیت و رعایت اصول زیبایی در ساخت درب، یک درب باید معماری فضا را ارتقا دهد. یک درب در کنار فرمی که دارد باید یک طراحی قوی و سبکی ایده آل را به نمایش بگذارد.

با وجود تلاش برای تکثیر و استفاده از پلاستیک ها و پلیمرهای مهندسی ، هیچ چیز نمی تواند با زیبایی ماندگار چوب واقعی مقایسه شود .

چوب پادشاه مصالح است.

پالت رنگ چوب , انواع رنگ چوب , انتخاب رنگ چوب
پالت رنگ چوب , انواع رنگ چوب , انتخاب رنگ چوب

استحکام چوب برای درب های سنگین با استفاده از چوبهای با کیفیت ، ایجاد احساس بی نظیری از ظرافت و احساس ماندگاری و کیفیت را فراهم می کند ، جذابیتی بی انتها که برای نسل های آینده طنین انداز خواهد شد.

چوب های با کیفیت انتخابی مناسب برای بازسازی و ساخت درب های ورودی ، درب های سفارشی و طیف وسیعی از گزینه های زیبای چوب در دسترس است.

جهت قرار گرفتن درب در نمای ساختمان و اینکه درب با چه عوامل مخربی در ارتباط است.

دو عامل بسیار مهم در طراحی که باید در نظر گرفته شوند، جهت قرار گیری و تماس درب با عوامل مخرب مانند آفتاب بسیار مهم است.

درب های شمالی و نمای شمال شرقی تا یک دهه نیاز به تعمیر و نگهداری نیاز ندارند و می توان از زیبایی آنها بهره برد.

اگر ورودی در جنوب غربی با حداقل فرورفتگی روبرو باشد و ساعات زیادی از نور روز را دریافت کند ، با این وجود ، این موقعیت از نظر محو شدن و سایش چالش هایی را برای یک سیستم ایجاد می کند و ممکن است نیاز به تعمیر، نگهداری و پالایش مکرر باشد.

ساخت درب چوبی خدمات ساخت نصب درب چوبی ورودی
ساخت درب چوبی خدمات ساخت نصب درب چوبی ورودی

دوام

مهم است که هنگام انتخاب مواد برای درهای بیرونی خود ، عناصر آن را فراتر از زیبایی شناسی در نظر بگیرید. تمام چوبها باید از نظر ساختاری سالم ، بسیار بادوام و مقاوم در برابر پوسیدگی باشند و باید بتوانند تغییرات فصلی را با حداقل انقباض یا تورم انجام دهند. یک متخصص چوب می تواند تفاوت های اساسی در گونه های چوب و مناسب بودن هر نوع آن را بر اساس محل درب و اقلیمی شما توضیح دهد.

چوب ماهون افریقا , آکاژور ، ماهگونی , چوب افریقایی
چوب ماهون افریقا , آکاژور ، ماهگونی , چوب افریقایی

چوب های سخت

انتخاب چوب سخت برای سیستم درب بیرونی از یک تفکر دقیق و حساب شده برخوردار است. جنگل های گرمسیری در اقلیم استوایی به خوبی منابع چوب سخت را در اختیار ما می گذارند ، در حالی که چوب های سخت  آمریکای شمالی مانند بلوط یا چوب راش گرجستان یک گزینه عالی است. بهترین انتخاب چوب در همه جا برای درب های خارجی چوب ماهون است ، چوب سخت، بادوام و جذاب با دانه هایی مانند روبان. این چوب سنگین و پایداری ، مقاوم در برابر سایش طولانی و زیبایی پایدار را فراهم می آورد. نجار آن را به خوبی متصل می‌کند و یکپارچه با بسیاری از سبک های طراحی معماری ، از مدرن براق تا سنتی کلاسیک ، یکپارچه می شود.

درب چوبی سبک کلاسیک ,درب کلاسیک چوبی , کاتالوگ درب چوبی , جدیدترین مدل درب چوبی اتاق , وزن درب چوبی , قیمت درب لابی چوبی , شرکت درب چوبی , درب چوبی ورودی لابی , درب تمام چوب
درب کلاسیک چوبی , مدل درب کلاسیک اتاقی و ورودی , درب لابی

طرح

Ash wood Doors گالری از گزینه های طراحی ، ایجاد شده برای نشان دادن درب های بیرونی سفارشی و مرتب را که هماهنگ با طراحی خانه شما هستند ، ارائه می دهد. معماری باید برای تعیین سبکی که به بهترین وجه مناسب برای خانه شما است تعیین شود و ارزیابی شود ، این نشان می دهد که یک سیستم درب منفرد یا دوجداره ظاهر و عملکرد مورد نیاز را ارائه می دهد.

آیا شما از چوب چوب ماهون ، بلوط یا چوبهای سخت دیگر و با کیفیت استفاده کرده اید  ، یک متخصص طراحی می تواند به حرکت و انتخاب های موجود کمک کند و محصولی را که متناسب با محیط خانه شما باشد را ، توصیه کند. اجزای سخت افزاری برای تکمیل چوب سخت درب و چوب انتخابی شما برای تکمیل درب چوبی و سفارشی انتخاب خواهد شد که به سبک و منزل خود وام داده و برای نسل های آینده خود استفاده خواهد کرد

مدل درب چوبی , ایده و عکس دکوراسیون درب ورودی
مدل درب چوبی , ایده و عکس دکوراسیون درب ورودی

کیفیت

درهای بیرونی نیاز به پایداری ، دوام ، سبک و عملکرد دارند. یک صنعتگر باتجربه می تواند راهنمایی در انتخاب چوب مناسب با طرح خانه و محل زندگی شما داشته باشد ، و با شما در ایجاد یک ورودی که سالهای بعد از آن لذت آن را ببرید ، با شما همکاری کند.

مدل نرده راه پله آنتیک و کلاسیک
مدل درب آنتیک و کلاسیک

با شهرت ارائه طراحی فوق العاده ، ساخت سفارشی و با کیفیت عالی ، توجه به جزئیات و تعهد به رضایت مشتری درب های اش وود منبع نهایی یک مرحله و راه حل برای ساخت درب های خارجی و سفارشی است.

با تشکر از توجه شما

WhatsApp us