انتخاب لوستر

لوستر

لوستر

امروزه با مجلل و مدرن شدن فضای داخلی خانه‌ها استفاده از اكسسواری‌ها و وسایل تزیینی در دكوراسیون منزل بیش از پیش باب شده است.

در این میان انتخاب لوستر زیبا و مناسب برای فضاهای مختلف خانه هم در زیبایی و هم در روشنایی‌بخشی نقش خیلی مهم و اساسی‌ دارد اما همین‌طور كه انتخاب بجا و درست لوستر در زیبا نشان دادن محیط موثر است.

 لوستر

لوستر

انتخاب نادرست و اشتباه هم باعث شلوغی و بدجلوه كردن آن می‌شود.

لوستر

لوستر

برای همین تصمیم گرفتیم در این مطلب راهنمای كوچكی را برای آنهایی كه قصد خرید لوستر دارند، بیاوریم. پس چند سطری با ما همراه باشید.

لوستر

لوستر

http://www.aftabir.com/

بهترین شکل مبلمان منزل

مبلمان ال‌شکل

مبلمان ال‌شکل

چیدمان مبلمان و کاناپه‌های جداگانه در خانه، شاید به نظر راحت‌تر از دکوراسیون و قرار دادن مبلمان یک‌تکه یا ال‌شکل باشد، اما مبلمان ال‌شکل مزیت‌هایی دارد که گاهی همین مزیت‌ها باعث برتری آن نسبت به مبلمان جدا می‌شود.

 مبلمان ال‌شکل

مبلمان ال‌شکل

کاناپه‌های منطقه‌ای (مدولار) که بیشتر افراد به آن مبلمان ال‌شکل می‌گویند، از کنار هم قرار دادن تکه‌هایی از مبلمان از انواع تک‌دسته گرفته تا مبلمانی برای دراز کشیدن تشکیل می‌شود. مبلمانی چند منظوره که تقریباً در اتاق نشیمن با هر اندازه‌ای قابل استفاده است. این کاناپه‌ها فضای نشیمن راحت و زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهند و به دلیل اتصال به هم و اینکه به اشغال جایی برای دسته مبل نیازی ندارند، بهترین انتخاب برای فضاهای کوچک به شمار می‌روند.

 مبلمان ال‌شکل

مبلمان ال‌شکل

مبلمان ال‌شکل را بر اساس کاربرد مورد نیاز می‌توانید جابه‌جا کنید و به عنوان مثال، آن را به عنوان فضایی برای دور هم جمع شدن‌های خانوادگی یا حتی جای خوابی برای میهمان در نظر بگیرید.

 مبلمان ال‌شکل

مبلمان ال‌شکل

سبک، رنگ،‌ جنس
کاناپه یا مبلمان ال‌شکل می‌تواند به عنوان نقطه کانونی اتاق نشیمن به حساب ‌آید. در این حالت، رنگی را برای دیوارها انتخاب کنید که اجازه دهد کاناپه در فضا بدرخشد. به عنوان مثال، رنگ قرمز یا زرد برای دیوار مناسب است به ‌شرطی که کاناپه شما سفید، مشکی یا کرم باشد. مخالف این نیز می‌تواند بسیار جذاب باشد. اگر می‌خواهید که کاناپه، نقطه کانونی فضا باشد، در هر حال رنگ دیوار و کاناپه باید متضاد باشند که البته می‌توانید با اضافه کردن کوسن‌هایی هماهنگ با رنگ دیوار این تضاد را دل‌نشین‏تر کنید.

 مبلمان ال‌شکل

مبلمان ال‌شکل

چنانچه نمی‌خواهید مبلمان به عنوان نقطه کانونی در فضا به چشم آید، باید رنگ دیوار و کاناپه‏ی روبه‏روی آن را هماهنگ در نظر بگیرید تا کاناپه در بافت دیوار پنهان شود. به عنوان مثال، اگر رنگ قهوه‌ای شکلاتی را برای کاناپه انتخاب کرده‌اید، از رنگ کرم برای دیوار استفاده کنید. در هر حال در نظر داشته باشید زمانی که مبلمان شما به عنوان نقطه کانونی فضا است، باید با تم و سبک فضا هماهنگ باشد.

 مبلمان ال‌شکل

مبلمان ال‌شکل

http://tebyan.net

WhatsApp us